Pitääkö pojat pitkien kalsareitten alla pikkukalsareita
Vai pitkät pelkästään?
Itse olen pukenut 13-vuotiaalle molemmat ja aloin miettiä että pitäiskö ne toiset jättää pois.
Kommentit (11)
No pojista en tiedä, mutta kyllä mun miehellä on on bokserit ja siinä päällä pitkät kalsarit erikseen. sotkettuuhan ne pitkät kalsaritkin kamalan nopeasti, jos ei ns. alushousuja ole välissä. Pidätkö itsekään sukkahousuja ilman alushousuja?
Eikö 13-vuotias osaisi jo pukea itse?
Riippuu vähän siitä kuinka huolellisesti sä pyyhit/peset pojan pyllyn kakkendaalin jälkeen.
Meillä ainakin pitää boksereita alla. Kalsarit on vähän niinkuin välihousut. Luulen että vaan vanhat ukot vetää pelkät kalsarit.
Pojat pitää mitä äiti käskee. Mulla ei ole farkkujen alla kuin sen pituinen se.
Olen 70-luvulla syntynyt mies ja lapsuudessa meille puettiin aina niin pitkät kalsarit kuin pyjamatkin ilman alushousuja.
Kamalin muisto liittyy jotakin ihmevillaa olleisiin pitkiin kalsareisiin joita ei saanut pestä koska ne pysyvät muka itsestäön puhtaina materiaalin takia. Jäi traumat kun niihin tarttui vauhtiraita ja samoja piti käyttää senkin jälkeen.
Aikuisena luonnollisesti pitkät ovat nimenomaan välihousut. Saman tavan olen opettanut myös pojilleni. Lyhyet alushousut vaihtuvat sitten päivittäin.
Kannattaisko sun kumminkin nyt enemmän miettiä sitä, että puet 13-vuotiasta?!
Lyhyet alushousut / boxerit alle ja sit pitkät päälle.
Onko muuten poikien "lyhyet alushousut nimeltään", alushousut vai pikkuhousut vai pikkarit?
Tästä on välillä väännetty...
Vierailija kirjoitti:
Eikö 13-vuotias osaisi jo pukea itse?
Tämä mun 13v ei osaa pukea itse. Tai osaa, mutta pukeminen etenee niin hitaasti, että ei ehtisi ikinä koulutaksiin jos en pue. Sama syömisen kanssa.
Ap.
Eiks kukaan tiedä mitä pojat pukee?