Kasarimuistelot - peukuttakaa jos muistatte nämä
Keksikää lisää ehtoja 80-luvun juttuja, joilta ei voinut välttyä. Mitä ollaan jo unohdettu? Kuka muistaa vielä vaikkapa banaani- ja mansikkakaktukset?
Kommentit (706)
Oiiiiiiiii mikä takasheitto! Youtubessa setti parhaita kasarimainoksia. Mä niin muistan noi kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Oiiiiiiiii mikä takasheitto! Youtubessa setti parhaita kasarimainoksia. Mä niin muistan noi kaikki!
❤❤❤❤❤❤ Aina kun mä maitoon juon, mä muistan sut ja hetket nuo.. ❤❤❤❤❤❤ I H A N A mainos!
Laktoosittomia tuotteita ei ollut juuri saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Laktoosittomia tuotteita ei ollut juuri saatavilla
En edes tuntenut ketään laktoosi-intolerantikkoa. Taisi olla alidiagnosoitu vaiva tai sitten räjähti myöhemmin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAH ja äijät juoksee hangessa munasillaan lerppa heiluen :D Miten menisi läpi tänä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAH ja äijät juoksee hangessa munasillaan lerppa heiluen :D Miten menisi läpi tänä päivänä?
Entä toi Tuplan mainos jossa naiseen käydään käsiksi ja ääninauha selostaa, että taitaa tyttö tietää, että seinän takana ois patukkaa tarjolla samalla kun "pelastaja" tunkee Tuplaa seinävaosta kohti naista :D Justhan nousi älämölö siitä lihamainoksesta, missä sanottiin, että on parempaa lihaa kuin tinderissä. Kasarina sai olla vielä huumoria, eikä kukaan ajatellut, että joku nainen pistäisi häiritsijälle hanttiin vaan, koska seinän takana ois parempaa patukkaa tarjolla.
Tiukat farkkuperseet tupeeratuilla vetyperoksidi blondeilla, uuuuuuuhhhh!
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin Thriller julkaistiin. Sen videota pidettiin ihan tosi pelottavana. Miten mulle on jäänyt sellainen muistikuva, että sen videon ensiesitys meikäläisessä telkkarissa oli uuden vuoden yönä (-82-83). Voisiko olla, kun se levy julkaistiin jo marraskuussa?
Voi olla. Silloinhan oli harvinaista jos tuli musiikkivideo tvstä.
MTV (music television) ja Sky channel. Oli hienoa katella musiikkivideoita näiltä kanavilta mummon luona, meillä ei kotona näkynyt.
Iisalmessa Rockville-niminen nuorisovaatekauppa.
Rockville-pipo oli pakko saada.
R-Collectionin kirkkaanpunainen anorakki.
Hittimittari-ohjelma.
Pastellivärit vaatteissa.
College-paita, jossa FRANKIE SAYS NO tai RELAX. Vai miten ne oli...
Vierailija kirjoitti:
Oli myös sellaisia " vanhanajan tekstareita", kuin kaverien välinen vihko, jota aina vaihdettiin koulussa ja siihen kotona kirjoiteltiin toiselle tarinoita ja sitten taas toisinpäin. Jotenkin ihan hullua että tuollainen vihko oli käytössä omana elinaikanani eikä tekstareista ja chateista tai mistään vielä mitään tietoa : D hurjaa vauhtia mennyt kehitys etiäppäin, mitähän lienee maailmassa 2040!?!
Slämäri, juu :)
Mun eka auto Datsun 100 A, eli sada ampeerin Datsuni :D
"Tule joulu kultainen" -mainoslaulu sekä mainos.
Pirkka-mies (semmoinen piirretty hahmo?) mainoksissa.
Kansalaistaito yläasteella.
Tasokurssit yläasteella.
Punk-aate.
Maihinnousukengät ja lyhyt kukkamekko (muoti jatkui ysärille).
Ylisuuri musta neulepusero, jonka alle puettiin pitkä paitapusero. Puseron helman PITI näkyä.
Ruutukankaiset kangashousut pojilla.
Farkkuhame.
Lepakkohihat puseroissa.
Punaruskean eri sävyt.
Vuokko -vaatemerkki aikuisilla naisilla, sekä tietenkin Marimekon vaatteet, joita nuoret eivät kyllä käyttäneet!
Kiiltävä discomekko.
Lila silmämeikki.
Hiukset pystyssä geelillä.
Giorgio -hajuvesi sekä Cacharellin Loulou-tuoksu. Nämä tuoksut vievät suoraan kasarille.
Taksin käyttö oli yleisempää kuin nykyään. Ei niin törkykallista vissiin.
Max Factorin Le Jardin-hajuvesi. Max Factorin peitepuikko.
Joku tai pari kaipaili Kate & Allie sarjaa.. juutuupista löytyy..
Pankkiin mennessä piti olla pukeutunut siististi. Etenkin jos haki asuntolainaa, mikä tietenkin tapahtui pankin (konttorin) johtajan kanssa keskustellen.
Kuvajoulukalenteri