Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on yhteistä suurperheen (yli 4 lasta) äideille?

Vierailija
16.03.2006 |

Naiset, jotka haluavat yli neljä lasta, ovat erilaisia kuin minä. Minä olen tullut siihen tulokseen, että he ovat

- ahkeria eli tykkäävät touhuta

- luonteeltaan easy-going, eli tulee toimeen kaikkien kanssa, ei helposta hermostu, rauhallisia eivätkä hermoa vähästä

- on itsellään ollut ns hyvä lapsuus

- helpot raskausajat ja synnytykset

Onkohan näin...? Mitä muuta sinulle tulee mieleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se tärkein luonteenpiirre monilapsisen perheen äitinä on rentous ja sellainen, että asiat ei tarvitse mennä aina saman kaavan mukaan. Tehdään aina asioiota sen mukaan kun jaksetaan, jos en jaksa lähteä lasten kanssa ulos, niin en lähde, jos ei huvita siivota niin en siivoa jne.

Ehkä siksi haluan paljon lapsia, koska en koe että lapsista on kovinkaan paljoa vaivaa, enemmänkin seuraa. Ihanaa kun on talo täynnä pieniä jalkoja:)

Vierailija
2/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsuuteni oli aivan hirveä, kuin suoraan jostain kauhukertomuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten odotus ja synnytys oli aikanaan aika kammottava kokemus 19 vuotiaalle tietämättömälle " tytölle" . Seuraavat kaksi odotusta ja synnytystä ovat menneet ekaan verrattuna helpommin, mutta herkkua ei todellakaan ole koskaan tuo touhu ollut. Nyt viimeisen kohdalla tosin synnytyksestä ei " jäänyt vaurioita" joten olo aika taivaallinen kun on synnytysken jälkeen heti normaalikunnossa, eikä tarvitse varoa peräänsä joka liikahtamisen ja istumisen kohdalla.

Vierailija
4/4 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja esikoisen synnytyskin oli melko helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi