Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Huippuvalmentaja varoittaa fitnessmimmejä jättämistä tavallisia miehiä "

Vierailija
29.01.2017 |

http://m.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201701262200060367_bs.shtml Ukko varmasti tietää mistä puhuu. Itsellenikin kelpaisi hyvin parikymppinen fitnesspimu, mutta vaikuttavat kovin pinnallisilta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin misseillä. Vanha poikaystävä jonka kanssa aiemmin ollut kemiaa jne. vaihtuu lätkäjätkään. Naiset puhuu yhtä ja tekee toista. Rahan perässä ne kaikki ovat.

Mitä ihmeen vikaa siinä on, että nainen on rahan perässä? Miehetkin on rahan perässä mutta se on oukki-doukki? Miksi ylipäänsä se, että pyrkii etenemään elämässä on naisen kohdalla ehdoton nou-nou ja merkki bitch-asenteesta mutta miehellä luonnollinen olotila. En tajua tätä.

Tässä rautalankaa: Jos mies juoksee rahan perässä, se tarkoittaa että hän itse pyrkii ansaitsemaan mahdollisimman paljon rahaa. Nainen taas juoksee sen miehen perässä, joka tienaa naisen puolesta ne rahat. Sinäkö et ymmärrä, mikä ero näissä on?

Vierailija
22/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kaikessa kilpaurheilussa. Ei aikaa jää muulle elämälle ja ystäväpiiri muodostuu lajin harrastajista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon läskin bulimaatokko pultsari miehen sanoma oli vain että intohimoisesti lajiinsa keskittyvä menettää mielenkiinnon muihin asioihin elämässä, mikä ei ole tervettä ja kestävää. Harrastajan tulisi siis ymmärtää että kyseessä ei ole koko elämän kestävä projekti joten vanhoista ystävistä on syytä pitää kiinni myös kuplavaiheen aikana koska se puhkeaa ja normalisoituu aikanaan kyllä.

Vierailija
24/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kannata laskea kaikkea yhden harrastuksen tai elämäntavan varaan. Jos esim. sairastuu tai rikkoo paikkansa pysyvästi, niin elämältä lähtee pohja pois. Enää ei voi tehdä sitä, mikä on ollut se ainoa juttu elämässä. Silloin monesti ne vanhat kaverit alkavat taas kelvata, kun ei ole enää kova luu harrastusporukoissa. Hyvä, että harrastetaan tosissaan, mutta ei koko elämää kannata laittaa yhden asian ympärille. Myös se, että heti ollaan valmiita heittämään mies (tai nainen) pihalle, kun itse vähän muututaan, on aika kestämätöntä sekin. Tulee lähinnä mieleen, että tällaiset ihmiset pitävät muita kertakäyttötavarana. Ei enää kiinnosta muut, kun vain tämä minun tekemäni juttu on nyt se oikea.

Vierailija
25/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kannata laskea kaikkea yhden harrastuksen tai elämäntavan varaan. Jos esim. sairastuu tai rikkoo paikkansa pysyvästi, niin elämältä lähtee pohja pois. Enää ei voi tehdä sitä, mikä on ollut se ainoa juttu elämässä. Silloin monesti ne vanhat kaverit alkavat taas kelvata, kun ei ole enää kova luu harrastusporukoissa. Hyvä, että harrastetaan tosissaan, mutta ei koko elämää kannata laittaa yhden asian ympärille. Myös se, että heti ollaan valmiita heittämään mies (tai nainen) pihalle, kun itse vähän muututaan, on aika kestämätöntä sekin. Tulee lähinnä mieleen, että tällaiset ihmiset pitävät muita kertakäyttötavarana. Ei enää kiinnosta muut, kun vain tämä minun tekemäni juttu on nyt se oikea.

Aika usein kilpaurheilijan tyttö- tai poikaystävä on se, joka ei ole suhteeseen tyytyväinen eikä suinkaan kilpaurheilija itse. 

Vierailija
26/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin misseillä. Vanha poikaystävä jonka kanssa aiemmin ollut kemiaa jne. vaihtuu lätkäjätkään. Naiset puhuu yhtä ja tekee toista. Rahan perässä ne kaikki ovat.

Mitä ihmeen vikaa siinä on, että nainen on rahan perässä? Miehetkin on rahan perässä mutta se on oukki-doukki? Miksi ylipäänsä se, että pyrkii etenemään elämässä on naisen kohdalla ehdoton nou-nou ja merkki bitch-asenteesta mutta miehellä luonnollinen olotila. En tajua tätä.

Tuossa on yksi aika iso ero, pystytkö kenties keksimään mikä se olisi?

Vierailija
27/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävävni hurahti fitnessiin... kyllä siinä kävi niin että minä lähdin kävelemään ihan omasta tahdosta.

Vierailija
28/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnoissa on tavallaan hyvää se että naista ei päästetä hirveän helpolla harrastuksiin tai töihin, koska on suuri vaara että avioliitto menee rikki.

Eli ennaltaehkäisevällä käyttäytymisellä voidaan pelastaa avioliitto.

Vierailija
29/29 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huonosti kirjoitettu juttu. Siis ensin hurahdetaan fitnessiin, heivataan ukkoa, ja sitten huomataan fitneksen olevan perseestä. No sitten uusi ukko kehiin. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä