Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (13179)
Miksi kutsutaan pääsiäisnoitia, jotka epäilevät kaikkea?
- Paranoidiksi
Kokoomuslainen joutui sydänleikkaukseen.
Miksi metallimies kuuntelee poppia?
- Koska hän pitää siitä
Jos kolmas juridinen sukupuoli hyväksytään, mikä niistä kaikista tulee?
Sukukolmasosa
Mun miehinen elämä ei ole ollut helppoa. Ensin olin kasvatuslaitoksessa, sitten jouduin katkaisuhoitoon, ja nyt olen menossa venytykseen.
Tämäkin on mukaelma/ löyhä referaatti FB:b tarjoaman pikavideon sketsistä...
Teini-ikäisellä jenkkitytöllä alkoi olemaan aamupahoinvointia ja muita kummallisia oireita. Äitinsä tästä huolestui ja kiikutti hänet paikalliselle klinikalle. Lääkäri tutki aikansa ja laboratoriokokeita otettiin.
Kului aikaa ja lopulta äiti ja tytär kutsuttiin lääkärin huoneeseen.
Lääkäri: "Kuulkaas nyt rouva Jones, tilanne on nyt se, että tyttärenne on raskaana!
Tähän rouva Jones naurahta ja sanoo: "Täysin mahdotonta! Meidän Jane ei ole ikinä ollut kahdestaan miehen kanssa ja hän ei ole edes suudellut vielä ketään. Vai mitä Jane?"
Janwe nyökkäilee ja mumisee äitinsä olevan oikeassa.
Lääkäri ottaa muutaman askeleen kohti ikkunaa. kääntää kaihtimet auki ja jää seisomaan maisemaa katsellen.
- Hetken kuluttua Janen äiti kysyy huolestuneena, onko jokin vialla.
Tähän lääkäri vastaa: "Tälläinen on tavattoman harvinaista ja haluan itse olla näkemässä, jos käy samalla tavalla kuin viimeksi. Silloin uusi kirkas tähti ilmestyi taivaalle ja kolme viisasta miestä tulivat kameleilla vuorten yli ihmeissään tähteä seuraten....."
opi englantia
bad kitty = pätkitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolanka = stringit
Puolakka = peräpään pintakäsittelyaine
Miten nämä ovat muka hauskoja tai edes vain huonoja? Vai onko "puo" jollain kielellä pylly?
Kuulin tuon puo-sanan joskus kauan sitten enkä kehdannut kysyä, tarkoittaako etu- vai takapuolta. Länsimurretta on kuitenkin ja pyllyä tarkoittaa.
Opitaan ruotsia:
Är du inte klok? = Eikö sinulla ole kelloa?
Mitä ejakulaatiossa tulee miehellä, jolle on tehty vasektomia?
- Vasektoplasmaa
Miksi tuhatjalkainen ei pelaa jääkiekkoa? Siksi, että ottelu on jo ohi, kun hän saa kaikki luistimet jalkaansa.
Pitääkö j u o k s u k e n g i s t ä maksaa?
(sensuuri taas vtuilee)
Mitä Linda sanoi Euroviisuissa, kun huomasi unohtaneensa viulun Suomeen?
Vttu soikoon!
Mitä gynekologi sanoi, kun palasi kahvitauolta?
Mihin vttuun minä jäinkään.
Pitääkö juoksukengistä maksaa?
Opitaan ruotsia:
Vasaani (va-sa-ni) Mitä sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Opitaan ruotsia:
Vasaani (va-sa-ni) Mitä sanoit?
...jos avauksessa pyydetään kertomaan HUONOJA vitsejä ja sitten yksi saa alapeukkuja, niin onko silloin kyseessä HYVÄ vitsi...?
Ei oikeastaan vitsi vaan tositarina
Kassu Irwinille Syksyn sävel kilpailussa: "Sinä oot aivan sekaisin ja sun pitäs esiintyä"
- en ole humalassa, minähän pystyn puhumaan
Toinen sija irtosi kappaleella Ai ai ai kun nuori ois
Pistetään rahat poikimaan sano homo sijoitttajalle.