Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Jeesusta ja opetuslapsia vastaan tuli leijona. Opetuslapset pelästyivät mutta Jeesus sanoi: Se on täytetty.
Eräs mies on todellinen mestaritietäjä. Hän tietää aina maalitilanteen ennen pelin alkua. Silti hän ei koskaan veikkaa. Miten tämä on selitettävissä? -Maalitilanne ennen pelin alkua on aina 0-0.
Vierailija kirjoitti:
Muut painaa duunia, Joel Armia.
Muut painaa Dannya. Joel Armia.
Miksi Ericson ja Siemens ei koskaan yhdistynyt? Jotta laitteet eivät olisi saaneet pilkkanimeä Eric-sonni siemensi. Siksi katsottiin paremmaksi, että Fujitsu ja Siemens yhdistetään.
Mitä pedofilian hyväksyjät ovat? -Jammunisteja.
0li kerran maailmanpyörässä nainen, joka synnytti pyörivässä maailmanpyörässä. Vastapäätä istuva nainen raauhoitti: ei tuossa noloa ollut. -Olin kerran maailmanpyörässä, kun joku nainen lirautti emä "tortun" pyörivässä maailmanpyörässä.
Se olin minä myös silloin.
Miksi jotkut eivät tykkää käydä kouluja?
- Keska he eivät halua olla päteviä
Mikä on Ylläksen vastakohta?
- Allas
Opi englantia:
Manchester = Miesrintanen
Apina meni baariin ja tilasi oluen. Baarmikko ajatteli että Apina ei ymmärrä rahanarvoa ja sanoi että olut maksaa satakakskymppiä.
Apina maksoi ja baarimikko sanoi jotain sanoakseen että meillä käy harvoin apinoita kaljalla.
Johon Apina vastasi että ei ole ihmekkään kun kalja maksaa satakakskymppiä.
Mies nakkikioskilla ostamassa lihapiirakan kahdella nakilla. Myyjä kysyy tuleeko kaikki mausteet. Siihen mies toteaa, että laita vähän kaikkia, mutta jätä silti muillekin.
Frisbee kiekko vitsit (itse keksimäni):
-Tietäjä tietää minne menee.
-Mamba löytyy kassistani ja otan sen nyt käteeni.
-Destroyer kun katkaisee oksia niin se tekee tehtävänsä.
- Voihan tursasen turskaus, kun Tursas lensi päin mettää.
- Voi harppu, kun Harppu jysäytti päin puuta
- Boss määrää tahdin, kun kädestä irtoo.
- Nyt heitetään Mambaa, eli Tero Vaaraa, joten vaara on läsnä kun sillä heitellään.
Kiekot menee ihan metsään, kun metsässä heitellään ja hyvällä tuurilla ne voidaan heittää baariinkin.
Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.
Mikä on vihreiden suosikki vuodenaika?
-kesä.
Mikä ei tarvitse sateella varjoa?
-sieni
Mitkä ovat poliisien suosikki sukunimet?
-Pollari ja Sakko
Miten keksii vitsejä?
-keksimällä.
Mikä antaa yhden ruoan päivässä?
-kana
On se hyvä, että meillä on erilaiset maut. -sanoi kissan omistaja kissan omistajalle Kissan huoneen sisustus -messuilla.
Mikä on Viron suosituin limsa?
Peipsikola.