Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12497)
Miksi annatte vauvalle herneitä ja valkosipulia päivälliseksi? -Jotta löydämme hänet pimeässä.
Englanninopettaja selitti, että sanavarasto karttuu kunnollisesti kertaamalla. - Ota sana ja toista se kolme kertaa niin se on ikuisesti sinun. Liisa huokasi silmät kiinni ja sanoi: - Pekka, Pekka, Pekka.
Englannintunnilla piti mainita lauluja, joissa on englanninkielinen numero. - Tea For Two, sanoi Liisa. - Four Seasons, sanoi Matti. - Siks oon mä suruinen, sanoi Pikku-Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Arska ja Reiska olivat raksalla töissä. Arska meni hissillä 11. kerrokseen jatkamaan eilistä hommaa, mutta huomasi unohtaneensa käsisahan alas. Reiska, joka ei ollut ehtinyt vielä nousta hissiin oli alhaalla odottamassa.
Arska yritti elekielellä näyttää, että Reiska toisi sahan ja sahasi poikittain rinnan kohdalla. Tämän nähtyään Reiska vetäisi housut alas ja alkoin vetämään käteen.
Kun Reiska tuli ylös, kysyi Arska että miksi Reiska nyt noin teki, kun hän yritti vain näyttää että tuo saha. Joo ymmärsin kyllä ja näytin että kohta tulee, vastasi Reiska.
:D
Opettaja: -Eikö olekin ihmeellistä, että linnut osaavat lentää etelään ilman karttaa ja kompassia? Kaikki muut olivat samaa mieltä, mutta Pikku-Kalle sanoi: -Eikö olisi ihmeellisempää, jos ne lentäisivät etelään kartta ja kompassi mukanaan?
Terhi vie vesille,Tuuli tuo takaisin.Perämoottorimainos
Koska vastakohdat täydentävät toisiaan, niin kuka olisi tämän perusteella paras puoliso Näkymättömälle miehelle?
-Lotta Näkyvä
Voiko pimeässä nauraa? -Ei tietenkään. Eihän voi osaa nauraa.
Arska kysyi Reiskalta "Ootko koskaa ollu Tinderissä?"
Reiska mietti hetken ja tuumasi "En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tota Sinolia"
Mikä syyspäivä on talvipäivä? -Itsenäisyyspäivä.
Ulkomaalainen meni kaupan lihatiskille ja osoitti sormellaan liha-astiaa ja kysyi:
"Mitä olla tama liha?"
"Maksaa" vastasi kauppias.
"Maksaa, maksaa. Minulla olla raha, mutta mita olla tama liha?"
"MAKSAA." Kauppias toisti.
"Kyllä, kyllä. Minulla olla raha, mutta mika tama liha?"
"Vittu..." huokaisi kauppias.
Johon ulkomaalainen:
"Oooh, mina otta koko pala!"
Mikä on ruskea ja roikkuu puussa?
- ylikypsä banaani
Mitä blondi sanoi ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
-Nyt meni yli ymmärryksen.
Mikä on laihialainen kesäkeitto?
Vettä kukkalautasella.
Ruotsin kielen osaaminen kuuluu yleissivistykseen.
Terhillä perille ja soutamalla takas.
-perämoottorimainos
Kolme kaveria meni kioskille. Ensimmäinen: - Salmiakkimerkkareita markalla. Myyjä otti tikkaat ja kiipesi hakemaan purkin ylähyllyltä, antoi salmiakit ja laittoi purkin takaisin. Toinen poika vuoros-taan: Salmiakkimerkkareita markalla. Jälleen myyjä kiipesi hakemaan purkin ylähyllyltä, antoi salmiakit ja kysyi kolmannelta pojalta: - Otatko sinäkin salmiakkimerkkareita markalla? - En, vastasi kolmas poika, jolloin myyjä laittoi purkin takaisin ylähyllylle. Silloin kolmas poika sanoi: - Salmiakkimerkkareita kahdella markalla!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kielen osaaminen kuuluu yleissivistykseen.
Ei minkään kielen osaamisesta ole haittaakaan.
Kalle, sano jokin harvinainen eläin Afrikassa. -Jääkarhu. -Väärin. Eihän Afrikassa ole jääkarhuja. -Mutta silloinhan se on siellä myös harvinainen.
Ahti Karjalainen oli Lontoossa ja oli vähällä jäädä auton alle. Poliisi huusi: -Did you come here to die? -No, I came yesterday.