Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12497)
Perhe meni hienoon ravintolaan ja hovimestari vei heidät pöytään.Hovimestari antoi ruoka-ja juomalistan,vähänaikaa listaa selailtuaan,asiakas kysyi hovimestarilta,onko teillä etanoita?Hovimestari vastasi,ei...meillä ei ole etanoita,viimeviikolla vaihdettiin koko henkilökunta.
(pahoittelen jos tämä on jo kerrottu, mutta vetoan siihen, että klassikot ei petä koskaan:)
Miksi Röllin vene upposi?
-Siitä puuttui tilpitappi.
Miksi Hollywoodissa ei ole kukkia?
- Koska Sylvester Stallone astui niiden päälle
Iso paha susi meni korpimetsään tapaamaan Pikku Puna-hilkkaa,oven avasi Puna-hilkan äippä.Paha susi kysyi,missäs se Puna-hilkka on?Äippä vastasi,tuolla se on metsälammella pimp****n pesemässä.Susi siihen,että onpas tarina muuttunut sen viimekerran.
Anna markka, niin näet aasin lypsyä. -Siinä, näytä. -Johan minä yhtä aasia lypsin.
Tarjoilija, tämä tee maistuu ihan pissalta! -Mistä te sen voitte tietää?
Minkä laulun kuolemaan tuomittu valitsi viimeiseksi lauluksi? -Miljardi varista istui aidalla.
Suomen kieli on ihmeellistä:
Meteorologi sanoo: Voi vittu mikä taivas!
Gynekologi sanoo: Voi taivas mikä vittu!
Mistä tietää että naisella on tarpeeksi tiukka?
-Miehen vetäessä kalun pois alipaine repii lakanat naisen peppuun.
Kolme naista oli hississä ja tuoksuja levisi ilmapiiriin,ensimmäinen nainen sanoi,tuok-
suni on Chanel Coco Mademoiselle ja maksoi kymmeniä euroja.Toinen nainen,minun tuoksu on Guerlain Shalimar ja hiukan edullisempi edellistä.Kolmannelta naiselta pääsi turaus,tuoksu on Kaalisoppaa lautasellinen ja hinta noin.€uron.
Kalle, näytä kartalta Punainenmeri. -Vaikea näyttää, kun kaikki on sinistä.
Haluaisin vaihtaa nimeni, kun kaikki kiusaavat minua. -Mikä nimenne on? -Kalle Kakkanen. -Minkä nimen haluatte? -Ville Kakkanen.
Pikku-Kalle: -Äiti, olen tappanut neljä kärpästä. Kolme urosta ja yhden naaraan. -Mistä tiesit, kumpaa sukupuolta ne ovat? -Ihan helposti. Kolme istui kaljapullolla ja yksi peilin päällä.