Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12699)
Tässäpä tällänen paska vitsi.
Mies päästi pienen pierun ja pikkukalle siihen, "Etkö parempaan pystyny, piere kovempaa" Mies pinnisti ja pieraisi vielä kovemmin johon Kalle " No ei tuollakaan vielä kuuhun mennä, piere kovemmin" Mies pinnisti nyt niin kovaa ku pystyi. Kuului "lurps" ja miehellä turahti paskat housuun.
Annetaan Suomesta ideat ja ohjeet maailmalle niin muut seuraavat perässä. Näin saadaan pallo kuntoon ja luonto pelastuu.🤣🥰🤗🙃🥳
Mikä on yleisin uutisaihe Mansessa?
Kolaroinut/ hajonnut ratikka.
zäm
Savolaisukko nousi portaita miehen jäljessä. Edellämenevä mies pieraisi lyhyen pierun joka portaalla. Savolaisukko harppasi miehen edelle, pieraisi oikein pitkän pierun ja sanoi: "Pätkippä tuokii."
Miksi sanotaan sellaista lähes kuulumatonta ja hajutonta tuhnausta? Prinsessa leijaksi.
Mulla on vähän vaivaannuttava olo aina kun tapaan tyttöystäväni isän. Ku olenhan minä siis pannut hänen tytärtään.
Mutta toisaalta taas on ihan hyvä että meillä on hänen kanssaan jotain yhteistä.
Tiukan p*llun määritelmä: Kun nykäisee kalun pois, niin alipaine vetää lakanan sisään.
- Vaatekauppojen myyjät ovat epähygieenisiä.
- Kuinka niin?
- Siellä on ihan kylttejä, joissa lukee "ALUSVAATTEITA EMME VAIHDA"
Tää vähän rumempi vitsi. Aviopari keittiössä paistaa pullaa. Miehen tehtävänä on valvoa että pullat eivät pala ja ottaa pullat uunista.
Mies kyselee että Pitäiskö meidän katsoa pullia?
Nainen ei kuule kysymystä oikein ja vastaa että joo kohta, mene sinä ensin niin minä tulen perässä ja katsoo viettelevästi miestään.
Miesxå ihmeissään mistä oikein kysymy?
Vanha henkilö lääkärissä kuulemassa diagnoosia:
Lääkäri: minulla on huonoja uutisia, teillä on dementia ja lisäksi yksi varvas pitää amputoida.
Potilas: Jaa amputoida, ei kait siinä muu sitten auta. Onneksi sentään ei ollut dementiaa.
Olipa krran pikku prinssi jolla oli sen pituinen se ja pikku prinsessa oli läpeensä tyytyväinen.
Mikään ei oo vaikeampaa kuin omien lasten hautaaminen.
Etenkin jos pistää hanttiin.
- Mikä oli ennen miestä?
- Esimies
------
- Mikä oli ennen nahkaa?
- Esinahka
Mikä on kitsauden huippu?
Lähtee Pattayalle ja ottaa omat lapset mukaan.
kirjoitti:
Mitä eroa on kokkareilla ja kommareilla?
Kokkareilla ei ole keskuskomiteaa.
-ju-
Kastikkeessa voi olla kokkareita. Kokkareet olisivat parhaimmillaan padassa. -äx-
Persujen politiikka. Ukkoa lappaa rajoilta sisään ja uikutetaan vaan. SDP:kin olisi saanut rajat aiemmin kiinni.