Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Minun oli palkattava yksityisetsivä selvittääkseni, miksi vaimoni on nykyään niin onnellinen.
Jeesus sovitti kaikki meidän syntimme. Mutta kuka oli säveltäjä?
Mikä on Kapteeni Koukun alkuperäinen nimi?
Kapteeni Käsi
Paloaseman lasiovessa iso lappu:
Tämä on savuton työpaikka.
Mikä on possujen iltarukous? Älä saata meitä kiusaukseen
Mitäs trubaduuri tekee baarissa?
- skittaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä J.L. Runebergin vaimo sanoi miehelleen katseltuaan lauantaiaamuna ikkunasta torille?
- Johan nyt on markkinat!
Entäs mitä J.S Bachin vaimo sanoi miehelleen ojentaessaan hänelle eteisessä päällystakkia?
- Johan pomppas!
Kun akka alkoi kälättää niin Johav veti hiljaseksi
Opi englantia:
valopää = light-headed
Kansallisteatterissa saa ensiesityksensä hevimusikaali Murheesta nousee Plektra.
Kräh, röh kirjoitti:
Muut tytöt halusivat imeä, Riikka Purra.
Tämä sopii kyllä täydellisesti kun purralla on aina sellainen hampaiden kiristelyilme, jota kai itse ajattelee hymynä.
Myydäänkö autisminkirjoja kirjakaupassa?
Mitä päivystävä lääkäri lauloi rientäessään kahvitauolta takaisin potilaiden pariin?
- Run to the ills
Firman pomo sanoi että paras työntekijä on sellainen joka paiskii kovasti töitä.
No paiskasin työt lattiaan niin kovasti että menivät rikki, mutta sainkin potkut. Miksi näin?
Olen kateellinen syksyllä 2019 kuolleille. Kuolivat nimittäin ihan helvetin hyvään aikaan.
Täällä sitä nyt sitten hengissä ollaan ja kolmessa vuodessa kärsitty koronat, inflaatio ja kaikki. Eikä homma mee muuta ku pahemmaksi koko ajan.
Blondi puhui ostamastaan autosta: - Se oli hintaansa nähden halpa.
Miksi blondi ostaa mieluiten juuri Volvo-merkkisen henkilöauton? Koska ratissa lukee VOLVO, eli V on vasemmalla ja O oikealla, niin blondi osaa kääntää rattia oikeaan suuntaan aina kun navi opastaa kääntymään.
"Käänny seuraavasta risteyksestä vasempaan" kuuluu navigaattorin nariseva naisääni.
"Eli mun pitää tossa risteyksessä pyörittää rattia tuon veen suuntaan, niin tää auto kääntyy vasempaan?" toteaa blondi.
Myös manne oli joutunut kahden asunnon loukkuun. Hän oli hakenut kaupungilta asuntoa, ja sitä hänelle tarjosivat samana päivänä sekä kaupunki että valtio.
Saita mies kävi muinoin naapurikylässä markkinoilla.
Kotona kehuskeli panneensa erästä isäntää halvalla!
Mistä tietää, että hevoset pitävät pizzasta?
- Ne on salamina paikalla.
Mistä tunnistaa Kokoomuksen tai Persujen kannattajan?
- Hän käyttää termiä "vihervassari"
.
.
.
Sori, en osaa kertoa huonoja vitsejä...
Kun oliiviöljy tehdään oliiveista ja rypsiöljy rypsistä, mistä vauvaöljy tehdään?