Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Pikku-Kalle kirjoitti yleisönosastoon:
"Eräs epäkoohta. Meijän koulun siivouskommero on liijan ahas. Kyllä sinne soppii poikien liikunnanopettaja. Ja näkkyy sinne sopivan myös tyttöjen käsityönopettaja. Muta piukat on paikat!"
Vauva.fi-sivuston pentuliveketju on vitsi. Tapahtui seuraavaa:
Kysyin minua syyttäneeltä keskustelijalta aamutuimaan, mikä oli ollut hänen mieleuisin kokemuksensa pentulivessä edellisenä päivänä. Kun sitten iltapäivällä ihmettelin miksi en ollut saanut vastausta, oli keskusteluun saapunut seuraava kommentti:
Aatteles, jos olisit kirjoittanut kysymyksesi googleen, niin sinulla olisi vastaus, lähteineen alle sekunnissa.
Ei kaikkea pidä kysellä muilta, jos asian voi helposti itse selvittää. Kysyy sitten tarkennuksia, jos asia ei kokonaan selviä etsimällä, mutta siihenkin tämä ketju on väärä, kun yleisiä varten on jo omansa.
Tämä kommentti keräsi 28 tykkäystä.
Muutenkin tuossa ketjussa poistetaan viestejä ihan mielivaltaisesti, eikä kunnioiteta sanan- ja ilmaisunvapautta. Naurettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kysyin minua syyttäneeltä keskustelijalta aamutuimaan, mikä oli ollut hänen mieleuisin kokemuksensa pentulivessä edellisenä päivänä. Kun sitten iltapäivällä ihmettelin miksi en ollut saanut vastausta, oli keskusteluun saapunut seuraava kommentti:
Aatteles, jos olisit kirjoittanut kysymyksesi googleen, niin sinulla olisi vastaus, lähteineen alle sekunnissa.
Ei kaikkea pidä kysellä muilta, jos asian voi helposti itse selvittää. Kysyy sitten tarkennuksia, jos asia ei kokonaan selviä etsimällä, mutta siihenkin tämä ketju on väärä, kun yleisiä varten on jo omansa.
Muutenkin tuossa ketjussa poistetaan viestejä ihan mielivaltaisesti, eikä kunnioiteta sanan- ja ilmaisunvapautta. Naurettavaa!
Sanoma oy on tosiaan huono vitsi journalismin ja sananvapauden osalta. Luin esim, iltiksestä uutista siitä miten messille pistettiin joku paikallisten traditiokaapu päälle voiton jälkeen pokaalitilaisuuteen ja tästä tuli joku "somekohu" ja mietin että eikö noi sanoman toimittajat tosiaan tajua edes nolostua kirjoittessaan tuollaista pskaa lehtensä juttuun.
Opi lausumaan englantia
Set up = se tappi
This is... = tissis...
Late tuli vankilassa uskoon. Ai kehen?
Kuka teletapeista valehtelee eniten poliittisella agendallaan?
Narratiivitaavi
Oho, palo pohjaan, sano Jumala kun loi nee##rit.
21.12.2022 on talvipäivänseisaus. Kevääseen käännytään viikon kuluessa
- Oletko joskus pettänyt vaimoasi?
- Häh, ketä muutakaan?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on herttaisen vastakohta koiramaailmassa? No, se on hurttainen!
Viikonlopun kunniaksi spitaaliset päättivät vähän irrotella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedemiehet ovat kuulema onnistunesti risteyttäneet musiikin ja näytelmän.
- Älä ihmeessä. Mikä sen nimeksi tuli?
- Mustelma
venäläinen näki hohtimet. Osoitti niitä ja sanoi, machine
Mitä Sergei Lavrov sanoi, kun hämmästyi Jevgeni Prigozinin (Wagner-ryhmän perustajan) ehdotusta?
Vastaus:" No nyt olen kyllä kuin lekalla päähän lyöty!"
Mitä eroa on Juhani Palmulla ja Lassiella?
Lassie palaa kotiin vain kerran.
Mikä tämä nuorison käyttämä lyhenne EMT on?
- En minä tiedä.
- Miksei kukaan muka tiedä, olen kysynyt jo vaikka keneltä.
-Kuinka monta kirjainta on aakkosissa?
-Kymmenen.
Miten saadaan kiksejä?
Syömällä suklaata niin, että tullaa läskiksi.
Mitä yhteistä on urheilijalla ja venäläisellä?
- hengen-vedot