Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12703)
Kaksi tissikästä koiranulkoiluttajaa jättisussareittensa kanssa käveli pikku tiibetinspanielin ohi jolta oli munat veks.
VOI KYLLÄ MINÄ SÄÄLIN TUOTA KOIRAA KUN EI SAA EDES NARTTUJA PANNA. Tokaisi toinen koiranainen.
Poistuivat siitä sitten ja tiibetinspanielia nauratti kovasti.
Mies: On noi koirat kyllä onnettomia olentoja, kun ne ei osaa edes ovea aukaista että kävisivät itse tarpeillaan.
Koira: On noi ihmiset kyllä onnettomia olentoja, kun niille ei ole vielä kehittynyt karvapeitettä, niitä pitää aina odottaa puoli päivää, että saavat puettua. Ja saahan niitä odottaa lenkilläkin että pysyvät perässä kun eivät ole vielä laskeutuneet neljälle jalalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lempinimellä kutsutaan demarien puoluekokousta?
Jurassic Parkiksi
Pääministerin piti poistua vaaliväittelystä kesken kaiken. Meni yllättäen jauhot suuhun.
Hallaahon piti tehdä lapsi vaimo kanssa, siemensyöksy menikin vieraalle naiselle.
Monet sanovat elämän olevan raiteilla, kun ovat onnellisia, mutta eihän se ole hyvä juttu.
Juna voi ajaa päälle.
Tarja ja Jukka keskustelivat Ukrainan sodasta. Kun Tarja alkoi puhumaan, Jukka sanoi: "HILJAA"!
Vierailija kirjoitti:
Monet sanovat elämän olevan raiteilla, kun ovat onnellisia, mutta eihän se ole hyvä juttu.
Juna voi ajaa päälle.
Oli meitä poikia raiteilla kuus,
Sitten tuli juna ja nyt on viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna voi ajaa päälle.Oli meitä poikia raiteilla kuus,
Sitten tuli juna ja nyt on viis.
Taisi hypätä junan kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Tarja ja Jukka keskustelivat Ukrainan sodasta. Kun Tarja alkoi puhumaan, Jukka sanoi: "HILJAA"!
Jukka on kyllä aika nenäkäs.
Kun nyt ilmeisesti tämän sukupuoli-identiteetin monitulkintaisuudesta näyttää tulevan isohko ongelma, olisivatko uudet nimitykset aiemmille naisille ja miehille siten hävykäs ja munakas?
Mä olen tosi kova vieläki, kehuskeli vanha rokkari Tangomarkkinoiden kusilaarilla.
Vierailija kirjoitti:
Pölynimurillani on mielenterveysongelmia.
Mielelläni en imuroi.
Vaimo harrasti seksiä kotonaan miehensä parhaan ystävän kanssa, kun puhelin soi. Lyhyen puhelun jälkeen tämä ystävä kysyi, kuka se oli. Kun vaimo vastasi että miehensä, rakastaja alkoi nopeasti pukemaan mutta nainen toppuutteli:
- ei mikään kiire, hän sanoi olevansa kaljalla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt ilmeisesti tämän sukupuoli-identiteetin monitulkintaisuudesta näyttää tulevan isohko ongelma, olisivatko uudet nimitykset aiemmille naisille ja miehille siten hävykäs ja munakas?
Arkitodellisuus tulee kuitenkin vastaan ja siellä hävytön nainen ja munaton mies.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kävelee mutta ei juokse?
-kello.Vaikka kello kävelee, niin aika juoksee.
Tässä on hyvä syy myöhästymiselleni.
T: Matti Myöhänen
Idea oli hyvä,mutta tuo klisee 'Matti Myöhänen' oli tylsä.
-Oli sentään mitä pyydettiin.
Vanhasta Pahkasiasta otettua: uuden sensitiivisen sukupuolilain tultua voimaan sana naarauslaitteet muutetaan muotoon henkilöhakulaitteet.