Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Katkeruus, raha, valta ja politiikka on hyvä yhdistelmä.👍🖐
Nykyisin kengän nauhat ovat kuin työtön juoppo: aina auki.
Voi voi kun täytyy " parempien ja täydellisten ihmisten " nähdä köyhän elämästä vaivaa.🤣🤗
Rahamiesten verikosto isolla porukalla tyhjätaskulle.🤗
Uuden ajan digitaaliset juorukellot.
Kaikki sanoo, että olen toivoton tyyppi ja niinhän mä oon.
En tunne ainuttakaan Toivoa.
Miksi afrikkalaiset eivät saisi syödä särkylääkkeitä?
-Lääkkeitä ei saa syödä tyhjään vatsaan. Niin äitikin aina opetti.
Mikä on undulaatin vastakohta? No toinen. Joukkovoimaa parhaimmillaan ja jälki näkyy.😄🤗
Kaksi kaverusta juttelevat.
-Oletko kuullut, että Matti putosi eilen korkealta navetan vintiltä lattialle.
-Kamalaa
-Mutta siinä lattialla oli heinäkasa
-Olipa hyvää tuuria
-Siinä heinäkasassa oli heinähanko pystyssä
-Kamalaa
-Mutta se Matti ei osunut siihen heinähankoon
-Olipa hyvää tuuria
-Mutta ei se osunut siihen heinäkasaankaan
Jaksaa, jaksaa ainakin vinoilla porukalla käsi kai kädessä isolla sekä fixulla ainakin oman mielipiteen mukaan.🙂🙉🥰👍🤟
Mitä sika sanoi kun hevonen asteli ulos tallista?
- Tämä on nyt turvaton tila
Mikä italiasta tuli kun sen "saappaan" kärkiosa vajosi mereen?
Spitalia
Mikä on tylypahka?
- Se on pahkasika joka käyttäytyy tylysti.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mummoa meni marjaan, mutta toinen ei mahtunut.
kolme ma mua meni Marjaan ja kaikki mahtuivat kerralla vallan hyvin
Talon väki oli heinäpellolla, ja renki meni kuselle pientareelle. Sattui astumaan ampiaispesään ja ampiainen pisti vehkeeseen. Kaveri huomasi tuskallisen tilanteen ja kiikutti ensiavuksi kupillisen piimää, renki tuskissaan laittoi vehkeensä piimäkuppiin helpottaakseen oloaan. Piika sattui paikalle ja jäi katselemaan jolloin renki kivahti "etkö ole ennen mulk--ua nähnyt?" johon piika; " oon, oon, vaan en oo ennen nähnyt kun se tankataan"
Pysyy ja välttelee paikkoja joihin ei ole tervetullut.
Mies oli vaimonsa kanssa kahden kotona. Vaimo oli kyllästynyt ja alkoi valittaa: - Kyllä tämä asunto kaipaisi jo jotain uutta. Lattia laitettiin uusiksi ties milloin, ainakin kymmenen vuotta on tuota tuossa katsottu. Samoin seinäpintoja. Niin, ja keittiöremontistakin on jo 7 vuotta. Olisko jo aika päivittää. Ja voi herran isä näitä meidän huonekaluja. Sohva, hyllyköt, vitriini, pöytä... kaikki on jo yli 10 vuotta vanhaa. Ei kellään tutulla ole mitään näin vanhaa. Vaihettais edes nuo verhot. Ainakin kuusi vuotta on noita samoja katseltu. Johan noiden värikin on haalistunut. Kyllä tämä asunto kaipaisi jo kipeästi uutta ilmettä.
Mies istui sohvalla ja kuunteli vaimonsa vaatimuksia. Ajatteli, kuinka paljon rahaa menisi jo puoleenkin noista. Miestä ärsytti, joten hän sanoi vaimolleen:
- Hei, Leena. Vai kaipaisi tää asunto uutta ilmettä? Tässä on sulle uutta ilmettä, ja mies väänsi kasvonsa semmoiseen irveeseen, millaista ei hänen vaimonsa ollut vielä koskaan missään nähnyt.
Miksi sumo-painijat sheivaavat säärensä?
-Jotta heitä ei sekoitettaisi feministeihin.
Upporikas suuttui työntekijään. Osti työpaikan
ja antoi potkut. Uudestaan ja uudestaan .............