Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12701)
Miksi ruotsalaiset poimivat mustikoita housut kintuissa? Etteivät kärpäset mene suuhun!
Basisti käveli viinakaupan ohi.
Rehellinen perussuomalainen.
Mä mistä löytäisin se alfalfamiehen?
- Paljonko tuijassa on oksia?
- Se on ihan Tuijan oma asia.
Ruoho palaa huulessa, narkomaani hiipii
Lintubongarit tiiroja kiikaroimassa:
1. :"Mitäköhän nuo tiirat oikein tekee?"
2. : "Tietenkin tiirailee. Ha ha haa!"
Miksi miehillä kuluu seksiin paljon enemmän energiaa kuin naisilla?
Koska meidän miesten pitää aina seksiä saatuamme juosta pitkin kyliä kertomassa ja kehumassa kavereille, että minkälaiselta naiselta tuli tällä kertaa saatua. 😆
Kaksi apinaa tapasi toisensa viidakon baarissa.
- No moi. Miten menee? kysyi toinen.
- Siinähän tuo. Olen aivan naatti, kun tuli koko viime yö naitua, kuului vastaus.
- Mites nyt silleen? Eihän tuo ole ollut sulle mikään ongelma ennenkään, jatkoi toinen kyselemistään.
- No ei olekaan. Mutta nyt eilen illalla tuli tässä lähistöllä iskettyä kirahvi. Sitten se meni semmoseksi se homma, että koko ajan piti kiivetä ja ravata edestakaisin kauheeta vauhtia. Ylös suutelemaan, alas naimaan, ylös suutelemaan, alas naimaan, ylös suutelemaan, alas naimaan...
Vierailija kirjoitti:
Kun salat julki tuli, niin muija jalat sulki.
Ölisi rimmannut, jos olisi ollut: " ..tuli julki.."
Sienestäjillä on tänä syksynä huonot ajat, joku on hakannut kaikki tatit.
Kun olet mennyt naisen kanssa asentoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kim Lönnholm meni rautakauppaan ostamaan kiuasta. Myyjä kysymään, että millaistahan kiuasta olisi tarve. Siihen Kim: "Kai puuta polttavaa:"
- Mikä on tulisin leikkele?
- Saunapalmi.
Hagertin isoäiti oli kuollut, joten hän oli mummonsa talon ullakolla katselemassa jäämistöä, että mitä sieltä voisi itselle löytyä.
Rojujen seasta löytyi vanha pullo. - Hai. Onpas siinä hianon värine pullo, mutta kovasti on pölyinen. Miepä vähä pyyhkäsen tuosta noin, innostui tumma poika.
Pölyä pyyhkiessä pullosta tulla tupsahti pullon henki. Poika säikähti, muttei lähtenyt ullakolta hatkaan, koska kuuli hengen lupaavan täyttää kolme toivomusta.
Hetken rauhoituttuaan poika esitti ensimmäisen toiveen. - Mie haluun, et miul on aina taskut täynnä rahaa! kuului toive. POKS! Ja toive toteutui. Nyt pojan taskut olivat niin täynnä rahaa, että suuria seteleitä putoili lattialle.
- Sitte mie haluan, että mie oon valkolainen, oli pojan toinen toive. POKS! Ja henki toteutti toiveen. Jäljelle jäi vielä kolmas eli viimeinen toive.
- Minä toivoisin vielä sellaista asiaa, että minun ei tarvitse tehdä koskaan päivääkään töitä, kuului pojan toive. POKS! Henki toteutti toiveen ja katosi samantien takaisin pulloon.
- Ai. Oonks mie taas tummii, totesi ullakolle yksin jäänyt Hagert pettyneellä äänenpainolla.
Mikä lipas haisee/tuoksuu?
-Ripulipas.
Eräs: Mitä voi zoomailla?
Näsäviisas: Eläimiä. Ha ha haa!
Vierailija kirjoitti:
Lintubongarit tiiroja kiikaroimassa:
1. :"Mitäköhän nuo tiirat oikein tekee?"
2. : "Tietenkin tiirailee. Ha ha haa!"
Tiirailu = selailee lintuhavaintoja Birdlifen Tiira -havaintotietokannasta : )
Kuka näyttelijä on karhun unelma? -Marja Salo.
Nainen alkoi parisuhteeseen kilttimiehen kanssa mieluummin kuin jäi pyörimään panoalfan karuselliin 😥