Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12677)
Ajatelkaa jos olisitte verkkarihousut...
Siellä sinä tyytyväisenä kaupassa nökötät ja odotat että sinut ostaa joku mukavuudenhaluinen plösö ja elämäsi on sen jälkeen pelkkää autuasta löhöilyä soffalla telkkarin ääressä...
Sitten juuri sinut, ostaakin joku himohölkkääjä!
Vierailija kirjoitti:
Siellä sinä tyytyväisenä kaupassa nökötät ja odotat että sinut ostaa joku mukavuudenhaluinen plösö ja elämäsi on sen jälkeen pelkkää autuasta löhöilyä soffalla telkkarin ääressä...
Sitten juuri sinut, ostaakin joku himohölkkääjä!
Olisitko itse mieluummin raikkaassa ulkoilmassa vai pierunhajussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten juuri sinut, ostaakin joku himohölkkääjä!Olisitko itse mieluummin raikkaassa ulkoilmassa vai pierunhajussa?
Kyllä sitä lenkkeillessäkin pieruja pääsee, kun suolisto " hytkyy" ja saa hyvää hierontaa.
On upea tunne tulla kotiin ja vaihtaa hikiset juoksupökät "pieruverkkareihin".
Jeesus ja Jumala istuivat katsomassa elokuvaa telkkarista, ovikello soi, Jeesus meni avamaan, oven takana oli Allah. Jeesus huusi Jumalalle: "Faija hei, ootko tilannut meille kebabit?"
Jeesus oli johdattamassa Herran valittua kansaa luvattuun maahan erämaan halki. Väkijoukkoa oli yli 5000 henkeä ja koitti lounastauon aika. Eväskorissa oli 5 leipää ja 2 kalaa. Jeesus otti ensimmäisen leivän, mursi sen kahtia. Sitten hän katsoi väkijoukkoa ja sanoi: "...Voi vittu, tästä ei riitä kaikille..."
Marko hakkaapa hamina. - En mää koko kaupunkia jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli johdattamassa Herran valittua kansaa luvattuun maahan erämaan halki. Väkijoukkoa oli yli 5000 henkeä ja koitti lounastauon aika. Eväskorissa oli 5 leipää ja 2 kalaa. Jeesus otti ensimmäisen leivän, mursi sen kahtia. Sitten hän katsoi väkijoukkoa ja sanoi: "...Voi vittu, tästä ei riitä kaikille..."
Piplian jutussa ihmisten ruokkimisesta viidellä leivällä ja kahdella kalalla oli harmillinen kirjoitusvirhe. Sen piti olla "kaksi sikalaa."
Kolme viisasta tietäjää meni etsimään Jeesusta heti tämän syntymän jälkeen. Yksi tietäjä oli muita pitempi ja kolautti päänsä kipeästi seimen ovenpieleen. Hän kiljaisi:
- Jeesus Kristus!
Joosef katsahti Mariaan päin ja sanoi:
- Pane tuo muistiin, on se ainakin sitä sinun Menachemiasi parempi.
Miksi Röllin vene upposi?
- Siitä puuttui tilipitappi
Pikku-Kalle seisoi kylätien varrella. Vanha setä ilmestyi paikalle polkupyörällä ja pysähtyi.
- Paljonko kello on, poikaseni?
- Kaksitoista.
- Vai niin, minä kun luulin, että se olisi ollut jo enemmän.
- Ei se täällä päin ole koskaan sen enempää, sillä sen jälkeen aloitetaan taas ykkösestä.
Kyllä naiset ovat sitten mahdottoman pitkävihaisia! Vaimoni pyysi minua ojentamaan hänelle hänen huulipunapuikkonsa ja minä annoin hänelle vahingossa tuubillisen superliimaa. Siitä on nyt jo kaksi kuukautta, eikä hän ole vieläkään puhunut minulle!
Lumikki ja Pinokkio sekstailivat. Lumikki huusi kiihkoissaan Valehtele lisää!! valehtele lisää!!
Koirani on kova valehtelemaan. -Höpö höpö. Ei sellaisia koiria olekaan. -Odotahan kun kuulet. Musti, hei. Mitä kissa sanoo? -Hau hau.
Mies istui koiran kanssa terassilla masentuneen näköisenä. Oli hiljainen päivä, niinpä baarimikolla oli aikaa jutella ja kysyä mikä mieltä painoi.
- Minulla on niin tyhmä koira, mies vastasi.
- Kuinka niin?
- No katsopa. Jeppe, paljonko on yksi plus yksi?
- Hau, hau! Jeppe vastasi.
- Paljonko on kaksi plus kaksi?
- Hau, hau, hau, hau!
- No eikö tuo ole jo ihmeellista? baarimikko ällisteli.
- No ei ole! Jeppe osaa laskea vain kymmeneen. Vaan naapuri osti juuri koiranpennun, ja kuulisitpa millaisia laskuja se laskee joka yö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piplian jutussa ihmisten ruokkimisesta viidellä leivällä ja kahdella kalalla oli harmillinen kirjoitusvirhe. Sen piti olla "kaksi sikalaa."
Nih, jeesuksen nyhtöpossut leipäcrumblella oli melkoinen hittiresepti aikanaan. Resepti oli raamatun nyttemmin poistetussa reseptiosiossakin.
Vierailija kirjoitti:
Eukko kykki sienimetsässä, kun takaa kuului miesääni:"Anna nyt, tai muuten käy niin kuin Kälviällä."
Eukko pelästyi ja kysyi, mitä Kälviällä oli tapahtunut.
"En saanut."
Ei mennyt ihan noin.
Alkuperäisessä vitsissä eukko kyykistyi, ja mies polki takuapäin eukkoa kuin tulpatonta mopoa aikansa. Kun lastit oli heitetty uuniin, ja eukko veteli housuja jalkaan, niin silloin eukko kysyi että mitä siellä Kälviällä oli tapahtunut.
Koululainen: "Äiti, mää tiedänkin, kuka omistaa taivaan."
Äiti: "No kuka?"
Koululainen: "Kirka."
Äiti: "Miten niin Kirka?"
Koululainen: "No kun siinä laulussa sanotaan."
Äiti: "Missä laulussa?"
Koululainen: "No siinä 'maa on niin kaunis, Kirka Sluojan taivas'."
olipa kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja kuningatar oli läpeensä tyytyväinen
Mikä on Sianhoitajien ammattilaulu? Kun Chikako kuoli