Kuuluuko ananas pitsaan?
Kommentit (33)
Ei, jos arvostaa italialaisia klassikoita, kuten minä. Kyllä, jos suosikki on jenkkiläinen Pizza Catastrofale, jossa on kaikkea maalta, mereltä ja ilmasta.
Tietysti kuuluu. Oma suosikki on kana-ananas-aurajuusto.
Kyllä se sopii, ihana hapanimelä maku sopii suolaiseen.
ananas on olennainen osa pitsaa, kuten joulupukki joulua tai humalassa soutelu kesäisin.
Ananas on yhtä oleellinen osa pizzaa kuin oliivit kalakukkoa ja salami kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos arvostaa italialaisia klassikoita, kuten minä. Kyllä, jos suosikki on jenkkiläinen Pizza Catastrofale, jossa on kaikkea maalta, mereltä ja ilmasta.
Makuni ei ole kovin "hienostunut", joten minä tungen pitsaan kaikkea, mikä minusta sopii siihen. Olkoon se sitten vaikka ananas :D
ap
Italialaiset tylsimykset eivät kuulemma tykkää sekoittaa makuja. Omasta mielestäni ananaat pizzassa ovat jees.
Jokainen pistäkööt pitsaansa mikä hyvälle maistuu. Itse en pidä ananaksesta pitsassa.
Kuuluu, aurajuusto ja ananas. Nam!
Pizzaan sopii se mikä itsestä maistuu hyvältä. Jos nyt ruvetaan puhumaan ihan oikeasta italialaisesta pizzasta, niin ei kuulu. Suosituin pizza siellä on pelkkä tomaattikastike ja juusto.
Onko joku kokeillut banaania? Sitäkin noi kokit ovat suositelleet.
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset tylsimykset eivät kuulemma tykkää sekoittaa makuja. Omasta mielestäni ananaat pizzassa ovat jees.
Vai olisiko kysymys siitä, että eteläamerikkainen ananas tuli Italiaan vasta melko myöhään ja oli aluksi erittäin kallista. Pizza on halpaa ruokaa, joten se tehtiin kotimaisista edullisista raaka-aineista. Tästä tuli perinne, jonka vasta jenkit rikkoivat omassa maassaan.
Riippuu muista aineksista. Sopii hyvin kinkun ja aurajuuston kanssa.
Persikka käy myös hyvin ellei ananasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuni ei ole kovin "hienostunut", joten minä tungen pitsaan kaikkea, mikä minusta sopii siihen. Olkoon se sitten vaikka ananas :D
ap
Eikä?!? Olet sinä hassu😂... Vai että vielä ananasta😃😂😁😀
Kuuluu, makean ja suolaisen liitto on aina mahtava!