Onko taloyhtiöönne jo haettu tupakointikieltoa?
Kommentit (4)
En tiedä, meidän taloyhtiön hallitus ei kerro mitään päätöksistään. Kaikki on niin hirveen salaista. Putkirempan tekijäfirman olivat itse päättäneet, ei kuulu asukkaille kuulemma. Yhtäkkiä vaihtui taloyhtiön huoltofirma, ei kerrottu miksi, vanhassa ei ollut mitään vikaa. Tehtiin valitus tästä, yksi vastusti, kai se oli hallituksen jäsen. No, eihän yhtiössä oo ku 6 kerrostaloa, jotka kaikki omistuskämppiä. Me ollaan vaan niin lampaita.
Yhtiökokouksiahan on yleensä tossa maaliskuussa vasta. Siellä keskustellaan kiellon hakemisesta.
Tupakoinnin lopettanut kirjoitti:
Ei ole, enkä usko, että haetaankaan. Itse ainakin vastustan sellaista jyrkästi. Se on ihmisten yksityisasioihin puuttumista. Lisäksi en halua, että tupakoitsijat juoksevat rapussa jatkuvasti tupakalle pihalle. Siitä syntyy paljon enenmmän häiriötä kuin parveketupakoinnista.
En usko myös, että vanhoissa taloissa haetaan. Itse olen vastaan. Asuntopalot lisääntyvät kiellon myötä, naapuritkin saavat noesta osansa, turvattomuus lisääntyy. Tupakka-asuntojen arvot laskevat ja lopulta ne kelpaavat vuokrattaviksi vain elämäntaparemuajille. Sitten vasta ongelmat alkavatkin talossa.
Ei ole, enkä usko, että haetaankaan. Itse ainakin vastustan sellaista jyrkästi. Se on ihmisten yksityisasioihin puuttumista. Lisäksi en halua, että tupakoitsijat juoksevat rapussa jatkuvasti tupakalle pihalle. Siitä syntyy paljon enenmmän häiriötä kuin parveketupakoinnista.