Siitä tietää, että on kissan omistaja
kun ei ikinä heitä suoraan pois hyvää pahvilaatikkoa. :D
Kommentit (60)
Oli kiva lukea näitä :) Mä niin haluisin kissan meille, mutta oon allerginen. :(
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustia vaatteita ja toivoin seuraavan kissan olevan musta. Miten ollakaan, meihin rakastunut iso valkoinen katukissa tunki messiin ja nyt vaatteeni ovat valko-mustia.
Puhtaiden lakanoiden himo ihmetyttää. Miksi kissa haluaa ehdottomasti juuri niihin?!
Samoin sen on myös väkisin väännettävä paskat hiekkalaatikkoon, joka on juuri pesty ja vaihdettu hiekat. Oikein kyttää siinä vieressä vaihtoprosessin aikana
Mun kissa tulee useesti samaan aikaan paskalle mun kanssa. Siinä sitten väännetään tortut yhdessä:)
Kävitpä missä tahansa vessassa jätät oven auki kun tulet ulos. Vaikka asiasta sanottaisiin miljoona kertaa et silti muista laittaa ovea perässäsi kiinni.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mustia vaatteita ja toivoin seuraavan kissan olevan musta. Miten ollakaan, meihin rakastunut iso valkoinen katukissa tunki messiin ja nyt vaatteeni ovat valko-mustia.
Puhtaiden lakanoiden himo ihmetyttää. Miksi kissa haluaa ehdottomasti juuri niihin?!
Samoin sen on myös väkisin väännettävä paskat hiekkalaatikkoon, joka on juuri pesty ja vaihdettu hiekat. Oikein kyttää siinä vieressä vaihtoprosessin aikana
Mun toinen kissa tekee just tuota!! Tosi ärsyttävää :D
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on omalla puolen hehtaarin okt-pihalla ulkoileva kissa mutta kun sille tulee ulkona hätä se maukuu sisälle ja painelee laatikkoon X)
21 jatkaa: Meidän isovalkoinenkatupoika haluaa ehdottomasti silloin tällöin juoda vettä suoraan lavuaarin hanasta. Tasapainoilee sitten liukkaalla reunalla onnellisena.
Mitään ovia ei saa kissan mielestä sulkea. Kiljuu jopa komeroiden ovien takana: avaa! avaa!!
Tietää olevansa kissan omistaja siitä kun herätyskellon sijaan aamuisin herää peiton alta sujahtavaan pieneen kynnen kirpaisuun.
Iltaisin tietää olevansa kissan omistaja kun unikirjan lukemisesta ei meinaa tulla mitään sen päällä edestakaisin tepeastelevan kissan takia.
Meillä on omalla puolen hehtaarin okt-pihalla ulkoileva kissa mutta kun sille tulee ulkona hätä se maukuu sisälle ja painelee laatikkoon X)[/quote]
----
Meillä taas kissa käy kesällä pitkillä valjaslenkeillä viereisillä kallioilla ja metsässä. Mutta kun vessahätä yllättää niin emännän on paras pysyä vauhdisa mukana sillä silloin mennään ja lujaa sisälle omaan vessaan.
Että nukut pienen peitonkaistaleen kanssa sängyn reunalla kun kissat on asettuneet keskelle sänkyä parhaimmalle paikalle, mahdollisimman leveästi tietysti.
Ja se, että varot (mitä tahansa) ovea avatessasi ettei kissa pääse karkuun.
Että löydät uimahallissa uintirepustasi kissan lelupalloja ja tiedät varmasti ettet ole niitä itse laittanut reppuun...
Siitä että herää ja huomaa tuijottavansa sinisiin silmiin (ragdoll) ja kuuluu kauhea kehräys 😺
Kun tietokone ei toimi ja huomaat sen jälleen kerran olevan lentotilassa niin tiedät kissan olleen paikalla
Kissataloudessa vessan ovi on aina auki ja pöntön kansi aina kiinni.
Joskus mulle on kylässä käynyt niin että menen vessaan ja jätän vessan oven auki. Sitten vasta tajuun että yleensähän se laitetaan kiinni.
Kotona aina vessan ovi raollaan koska muuten kissa kohta raapii siellä takana.
Vessarauha on muutoinkin mennyttä aikaa. Jos istuu pöntöllä tavallista kauemmin niin kissa hyppää vastapäisen pyykkikoneen päälle ja tapittaa siinä ihmetellen. Ole siinä sitten vääntämässä ...
maumaumau kirjoitti:
Kissataloudessa vessan ovi on aina auki ja pöntön kansi aina kiinni.
Joskus mulle on kylässä käynyt niin että menen vessaan ja jätän vessan oven auki. Sitten vasta tajuun että yleensähän se laitetaan kiinni.
Kotona aina vessan ovi raollaan koska muuten kissa kohta raapii siellä takana.
Vessarauha on muutoinkin mennyttä aikaa. Jos istuu pöntöllä tavallista kauemmin niin kissa hyppää vastapäisen pyykkikoneen päälle ja tapittaa siinä ihmetellen. Ole siinä sitten vääntämässä ...
Meillä yksi kissoista tulee aina syliin kun istuu pöntöllä :D
Tämä kissa on kyllä muutenkin todella hellyydenkipeä. Kun menen nukkumaan, kissa tulee aina kainaloon nukkumaan ja pysyy siinä ihan aamuun asti. Nykyään joudun nukkumaan vallan selälläni :D
nörttikissa kirjoitti:
Kun tietokone ei toimi ja huomaat sen jälleen kerran olevan lentotilassa niin tiedät kissan olleen paikalla
Yksi kissoistamme pitää ilmiselvästi musiikista - tai sitten tietokoneesta. Useammankin kerran on käynyt niin, että kissa laittaa iTunesista musaa soimaan, kun olen koneella (ja se siinä osittain näppäimistön päällä).Se myös opetti minulle, miten näytön tekstiä saa suurennettua..pienentämisen ohjeet jouduin sitten etsimään netistä. Vastikään se muutti näytön negatiiviksi.
Silloin jouduin jo turvautumaan "nörtti"vävyn apuun...
Mä heitän ja piilotan heti laatikot, kun toi luulee olevansa kani ja ryhtyy syömään niitä.
Meidän kissa vääntää itsensä saunaankin mukaan. Siksi saunomiset yrittää aina ajoittaa kissan syvimpien unien aikaan :/
Silti yleensä kun on saanut itsensä lauteille niin saunan lasioven takaa kurkistaa kissan pörröinen uninen pöllästynyt pää.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa molemmissa jutuissa lienee kyse siitä, että kissan omalle alueelle tuodaan jotain, joka ei vielä tuoksu kissalle itselleen. Puhtaissa lakanoissa pitää makailla että kissa merkitsee ne hajullaan omakseen, samoin puhdistettu kissanvessa ennen ensimmäistä kakkaa tai pissaa on ilman omistajaa, sen voi ottaa käyttöönsä vaikka tulla joku toinen kissa...