Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammogram Ian puhdas mutta..

Vierailija
29.01.2017 |

Käyn vuosittain mammossa koska rintakudos on niin tiivistä että tätä suositellaan. Kävin viimeksi mammossa ja ultrassa 11/2015 . Tämän jälkeen pelkässä ultrassa 08/2016 koska pelästyin yhtä laakeaa muutosta. Nyt kävin taas mammossa ja ultrassa viime viikolla eli 01/2017. Löysin viime viikolla kovan tuntuinen herneen rinnasta ja pelästyin . Mutta mammossa ja ultrassa oli puhdas tulos ja vaikka ultraaja tunsi herneen, sanoi hän että kyllä tuo kysta on.
Nyt huomasin eilen saunassa että rinnasta tuli hieman valkoista nestettä.

Olen edelleen peloissani että jos ultraaja olikin niin sokea tai ei saanutkaan pattia ultraan. En nyt varmaan voi samantien vaatia uutta ultraan...

Ikää minulla on 42v ja rinnat mastopaattiset ja kolme eri hyvälaatuista muutosta poistettu 20v aikana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi otsikko meni sekavaksi kun pad muutti sen enkä huomannut.

Ap

Vierailija
2/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahanlaatuinen muutos käyttäytyy ultrassa poikkeavasti.  Pyydä se lausunto itsellesi ja käy vaikka gynellä.

Minulla on ollut vaan syöpä, mikään kysta asiantuntija en ole. En osaa lainkaan sanoa miltä kysta tuntuu. Itsellä on kerran tullut hernemainen muutos (syöpärinnan lähellä, kainalon puolella), mutta se hävisi viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi