Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Someilmiöitä, joita et voi käsittää/inhoat...

Vierailija
29.01.2017 |

Inhoatko kahvikuppiotoksia tai viinilasilliskuvia? Saako kahden uhmaikäisen kasvatuksen kuvailu "ihanaksi perheviikonlopuksi" tai uimapukukuvat sinut yökkäilemään?

AP aloittaa: inhottaa ihmiset, jotka ottavat ryhmäselfien ja laittavat sen someen kysymättä onko kuva kaikille kuvassa oleville ok. Näissä kuvissa on aina sama kaava: kuvan laittanut ihminen on kuvassa kauniina, hiukset hyvin ja muutenkin onnistuneena. Muut kuvassa ovat huonoja versioita itsestään, hiukset huonosti, silmät kiinni tai kaksoisleuka hoikallakin ihmisellä ja heistä saisi takuulla onnistuneempiakin kuvia.

Ap

Kommentit (365)

Vierailija
101/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku perus makkaravartaloinen nainen on pukeutunut tiukkaan mekkoon tulee heti kommenteja että uuh hottis, sexy, pommi ja sama jos joku laittaa vähän rohkeempaa kuvaa niin tulee nuo samat kommentit ja tuhannella liekkiemojilla. Kaikki kyllä tajuu mitä tollasilla kuvilla haetaan...

Vierailija
102/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti "onpa hyvä kuva sinusta" tarkoittaa suomeksi kuvassa olet paremmannäköinen kuin luonnossa. En ikinä kirjoita kenellekään näin. Kirjoitan joko hyvä kuva tai olet kaunis/tosi kaunis/ihana yms, josse pitää paikkansa. Jos en ole sitä mieltä, en tykkää enkä kommentoi.

On vähän sellaisten simppelien ihmisten kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki WT-kohde Dubain kuvat jossa käydään poseeraamassa sen törkeän kalliin seitsemän tähden mikälie hotellin edessä, ja annetaan sellainen kuva että täällä me asutaan :D Vaikka oikeasti asuvat monen kilsan päässä jossain taviksessa huoneistohotellissa, ja käyvät ostamassa feikkejä logomerkkituotteita markkinoilta ja esittävät kaikille ostaneensa viiden tonnin Chanel-laukun (viidenkympin maksimissa, huom).

Vierailija
104/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurasin ennen instagramissa erästä kolmen lapsen äitiä, jonka touhuista olin suorastaan jo huolestunut. Siellä kun on tällainen snapchatista kopioitu mystory, niin hän kuvasi ja videoi sinne asioita jotka ei mielestäni sinne kuulu, esim.

-Lapsen kylpyhetket

- Matka neuvolaan ja neuvolan aulassa odottelu

-Videokuvaa kun lapsi nukkuu

- Videokuvaa kun lapset ovat lounaalla

-Kauppareissut

Siis ihan oikeesti? Eikö sitä kännykkää voi laittaa pois edes ruokapöydässä tai varsinkaan mitkään kylpyhetket ei someen kuulu. Mutta näköjään kyseisellä mammalla ei oo minkäänlaista kunnioitusta lapsiaan kohtaan. Surullista.

Vierailija
105/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki someen laitetut "itsepetospäivitykset". Yhdellä tutulla on laihisprojekti ollut käynnissä reilun vuoden ja jatkuvasti jakaa kuvia salaattiannoksista, saliselfieistä ja "hassuista fitnesskuvista". Isohko tyttö kyseessä siis ja täytyy myöntää, ettei ihan kauheasti tuo laihtuminen livenä näkynyt...

Vierailija
106/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinkkikuvat, ja yhteistä niille on se että aina kun kyseessä joku merkkishampanja niin siitä puhutaan shampanjana ja sen etiketistä otetaan monta kuvaa, mutta jos kysesssä joku halvempi peruskuohuviini niin sitä tituleerataan kuohuvaksi, kuplajuomaksi (tai esitetään hienommin että: otimme kuplajuomaa juhlahetkeen) ja nämä viimeksimainitut kuvat onkin sitten otettu niin että pullon etiketti käännetty poispäin :DDD

Vierailija
107/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta senverran vielä, että kenenkään ei ole pakko olla siellä ja jos oikeasti kokee sen ahdistavaksi ja turhaksi kannattaa keskittyä siihen oikeaan elämään. Itse en kokenut face, wats uppeja omaksi jutuksi ja lähinnä stressaannuin siitä piipityksestä puhelimessa. Kaipaan rauhaa ja tuollainen on kaikkea muuta kuin sitä ja lähinnä häiriöksi. Jokainen tehkööt kuten parhaaksi kokee, kaikkien juttu nuo ei ole ja kaikkien ei siinä maailmassa tarvitse elää ja olla.

Arska

Vierailija
108/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveriporukoiden insidejuttujen jakaminen kaikille

"Kiitos ihanasta viikonlopusta pupuset, tuli kumottua valkoviiniä ja syötyä vegaanisia nöttösiä parhaassa seurassa!! Otetaan pian uudestaan, mut ilman mitään Janneja. ;) Ja muistakaa murut, ensi kerralla katsotaan kuka kehrää ja kurlaa parhaiten! <3"

Tää kuulosti niin mun yhdeltä tutulta! :D

Vierailija
109/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni kierrättää kokoajan samoja kuvia itsestään instagramissa. Laittaa kuvan --> Poistaa sen seuraavana päivänä --> Laittaa viikon päästä saman kuvan hastagilla #tb. En ymmärrä.

Vierailija
110/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ns. espoolaistyylissä josta oli eräässä ketjussa puhe, eli on niitä joille se parempi ja siistimpi tyyli tulee luonnostaan ja joiden ei tarvitse esittää mitään, ja sitten on niitä wannabeitä jotka yrittävät sellaista tosissaan ja dokumentoivat sitä kuvineen kaikkineen nettiin. Niin että vaatteiden logot ovat nolosti esillä.

Vierailija
111/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti "onpa hyvä kuva sinusta" tarkoittaa suomeksi kuvassa olet paremmannäköinen kuin luonnossa. En ikinä kirjoita kenellekään näin. Kirjoitan joko hyvä kuva tai olet kaunis/tosi kaunis/ihana yms, josse pitää paikkansa. Jos en ole sitä mieltä, en tykkää enkä kommentoi.

On vähän sellaisten simppelien ihmisten kommentti.

Minusta taas tää "onpa hyvä kuva sinusta" tarkoittaa, että on erityisen onnistunut kuva tästä henkilöstä, mutta ei sen tartte tarkoittaa, että on oikeasti ruma tai että kaikki muut kuvat on epäonnistuneita. Musta tuo on vain hirveän huonoitsetuntoinen tulkinta asiasta. "Oletpa kaunis!" on sekin joidenkin mielestä väärin sanottu. Kun ei kuulemma naista saisi arvottaa ulkonäön perusteella edes positiivisesti.

Mä olen se, joka ei fb:ssä kirjoita mitään, jos ei oikeasti tarkoita. Siksi vauvakuvien kohdalla se mun kirjoittama "onpas söpö!" tulee vain niiden vauvojen kohdalle, jotka oikeasti on mun silmiin suloisia. En kirjoita joka vauvasta välttämättä yhtään mitään.

Vierailija
112/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustus. Miksi someen kuvataan aina sitä Helsinki-Vantaan loungea kun kerrankin sinne pääsevät tai itsensä maksavat tai menevät jonkun muun siivellä? :D

Miksi kukaan ei kuvaa Singaporen, Lontoon tai Nykin kentän loungeja, ai niin mutta kun niillä ei ole niihin mitään asiaa koska ei ole varaa ja kun ne on oikeasti tarkoitettu vain VIP henkilöille ;)

Vierailija
113/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa itsestään paljastaminen.

"Kävin tänään gynekologilla ja paljastui että minulla on ollut viisi vuotta genitaaliherpes (kiitti vaan @juhametikkölä69) ja hiiva. 10 v esikoistani vaivaa kuukauden kestänyt ankara ripuli ja isäni tartutti minulle jalkasienen. Selässäni oleva musta luomi on alkanut märkimään ja peräpukamani vuotavat pimeässä hohtavaa ainetta."

Kommentoija: "Voimii"

Vierailija
114/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko some.On muuttanut kaikki pinnallisiksi esittäjiksi.

Totta se on syy miksi poistuin itse facebookista, kun ei tunnista samoiksi ihmisiksi monia mitä he siellä esittää mitä ovat todellisuudessa. Faceen tuli myös se ikävä piirre, että kaikkia sanomisia paisuteltiin ja joka asiasta pöyristytään etkä voi edes vitsiä kertoa, kaikkien pitäisi olla poliittisesti korrekteja virkamiehiä ja naisia. 

Arska

Minä en koskaan faboon mennyt juuri tuosta syystä seurattuani hetken kaverien siirtymistä sinne. Mitä pienempi digijälki omalla naamalla, sen parempi kun eivät muutkaan yhteystietoni Fonectassa ole.

Vierailija
115/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki someen laitetut "itsepetospäivitykset". Yhdellä tutulla on laihisprojekti ollut käynnissä reilun vuoden ja jatkuvasti jakaa kuvia salaattiannoksista, saliselfieistä ja "hassuista fitnesskuvista". Isohko tyttö kyseessä siis ja täytyy myöntää, ettei ihan kauheasti tuo laihtuminen livenä näkynyt...

Jos se yrittää tsempata itseään noin :D

No, siis oikeasti se itsepetos kääntyy sananmukaisesti itseä vastaan. Jos hirveesti hehkuttaa salilla käymistään ja laihdutustaan, niin aika monet alkaa odottaa, että tulee myös jossain vaiheessa niitä selfieitä, missä niitä tuloksiakin alkaa näkyä.

Vierailija
116/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen somen "luksuselämän" määritelmä on alkoholijuoma lasissa + merkkilaukku nykyään. Säälittävää.

Vierailija
117/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset, jotka ottaa vaan kasvokuvia ja niistäkin muokkaa kaksarin pois.

Miten kaksarin saa muokattua pois?

Vierailija
118/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpeili-selfietä, jossa ollaan pyrstö pitkällä ja huulet törröllä. En vaan tajuu... Ikäänkuin työnäyte sinne Amsterdamin punaisten lyhtyjen alueelle, missä eukot on just silleen esillä niissä ikkunoissa.

Vierailija
119/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun tietyt somettajat esittelee netissä ja kaupungilla monen tonnin luksusmerkkilaukkujaan ylpeämmin ja autuaammin kuin omia jälkikasvujaan : (

Vierailija
120/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko some.On muuttanut kaikki pinnallisiksi esittäjiksi.

Totta se on syy miksi poistuin itse facebookista, kun ei tunnista samoiksi ihmisiksi monia mitä he siellä esittää mitä ovat todellisuudessa. Faceen tuli myös se ikävä piirre, että kaikkia sanomisia paisuteltiin ja joka asiasta pöyristytään etkä voi edes vitsiä kertoa, kaikkien pitäisi olla poliittisesti korrekteja virkamiehiä ja naisia. 

Arska

Minä en koskaan faboon mennyt juuri tuosta syystä seurattuani hetken kaverien siirtymistä sinne. Mitä pienempi digijälki omalla naamalla, sen parempi kun eivät muutkaan yhteystietoni Fonectassa ole.

No ei tullut sinne kauheasti kirjoiteltua ja kun huomasin, että en ole melkein vuoteen jaksanut kirjautua sinne, niin poistuin kokonaan. Sen ajan mitä olin siellä niin 99,99% sisällöstä oli turhaa, ei mitään järkevää sanottavaa kellään. Jos nyt liioitellaan, niin olisiko nuo paikat enemmän narsisteille jotka haluaa huomiota kuin ihmisille jotka ei halua tai jaksa pitää meteliä itsestään.

Arska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän