Kauan seurustelitte ennen yhteen muuttamista?
Ollaan nyt oltu 4kk yhdessä ja suunnitelmissa yhteinen asunto. Mies muuttaa heti ja minä maalis-huhtikuussa. Ei todellakaan ollut tarkoituksena näin nopeasti muuttaa saman katon alle, mutta elämä vei mennessään
Mitä kaikkea sovitte ennen muuttoa?
Kommentit (51)
11kk ja mentiin naimisiin eli muutettiin yhteen silloin
4kk. Ei sovittu mitään, kunhan muutettiin ja hyvin on mennyt muutama vuosi tuosta eteenpäin.
Aloin vain suoraan viettää aikaani suurimmaksi osaksi miehen luona vaikka oma asuntokin oli. Puolen vuoden päästä hankkiuduin omasta asunnostani kokonaan eroon.
Tapailua 4kk, seurustellu kun alko, niin muutettiin yhteen. Asuin eri paikkakunnalla.
2,5 v. Ehdimme naimisiinkin ennen yhteenmuuttamista. Sovimme raha-asioista, koska meillä molemmilla on omia lapsia (ei yhteisiä).
Seurustelua 3 viikkoa, mutta oman asunnon taisin pitää vuoden verran siinä sivussa.( oli Hgissä ja muutin ns.maalle ) Ei taidettu sopia yhtään mitään, kun oltiin vaan niin sekaisin rakkaudesta. Yhdessä ollaan vielä 14 vuoden jälkeen & ihana muistella tuota hullua aikaa!
Vuosi oltiin kaukosuhteessa kunnes mies muutti minun luo. En muista, että olisi mitään sovittu.
Vuosi. Paljon vietettiin aikaa saman katon alla ennen yhteen muuttoa, joka viikonloppu yhdessä ja joka toinen viikko olin kokonaan miehen asunnossa. Yhteenmuutto tuli sitten luonnostaan. Haluttiin nähdä ennen yhteenmuuttoa miten arki alkaa sujua. Hyvin on pärjätty, minun töiden loppumisesta ja sairastumisesta huolimattakin.
1,5v etäsuhteessa ennen yhteenmuuttoa.
Seurustelimme yli vuoden ennen yhteenmuuttoa. Mies olisi ollut valmis muuttamaan yhteen jo paljon aikaisemmin, mutta minulla on huono kokemus pikaisesta alkuhuumassa tehdystä yhteenmuutosta, joten jarruttelin.
Sovimme ennen muuttoa lähinnä vain raha-asioista.
Me muutettiin samantien ja vielä 3 vuoden jälkeenkin tuntuu hyvältä yhteiselo saman katon alla :)
1,5 vuotta. Molemmilla oli pienet omat yksiöt, joten yhteenmuutto vaati ensin kahden asunnon myymisen ja yhden uuden ostamisen. Ehkä noin vuoden seurustelun jälkeen alettiin tätä järjestellä.
3 kuukautta. ollaan nyt asuttu saman katon alla kohta 2 vuotta ☺️
3 vuotta. Yhteen muutettiin kun tuli 18 vuotta molemmille täyteen.. Et on tietty vähän eri asia. Nyt ollaan 32 ja meille on muuttanut neljä muutakin tyyppiä...
Emäntä tuli yx perjantai oli viikonlopun tuli seuraavana ja jäi 7v yhdessä vaimo 13v nuorempi meillä 2 lasta
Nyt tulee jotakuinkin 9kk etäsuhteessa ennen yhteistä kotia. Minulla lapsia, hällä ei, mutta yhteinen tulossa. Vaikuttaa nopealta, mutta ollaan kuitenkin tunnettu jo vuosikausia ennen tätä. Ollaan puhuttu arjen kuvioista ja raha-asioista, lastenkasvatuksesta ja muusta. Puhutaan paljon kaikesta joten on luonnollista jutella myös näistä. Ikää molemmilla 30v molemminpuolin.
Tapailua 4 kk, seurustelua 7 kk ja sit muutettiin yhteen. Tosin muutin miehen luo vanhempien luota, eli ei ollut huonekaluja mukana. Ei kai sovittu mitää muutakun kkerä, minkä maksan miehelle ja omat laskut tietenki. Hyvin menny viimeset 5 vuotta ja onnellisesti jatkuu :)
3kk ja vieläkin kahen vuoden jälkeen yhdessä. Toivottavasti vielä koko loppuelämä <3
Kolme viikkoa. Näihin ei ole mitään sääntöjä. Ainoastaan yhteiskunnan sanelemat sosiaaliset normit ja kirjoittamattomat säännöt. Niitä ei ole pakko noudattaa, jos tuntuu oikealta.