Apple tuo tuotannon takaisin jenkkeihin
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitä tapahtuu😊
Se kieltämättä olisi ihme, jos mammapalstalla ei saisi aina olla jankkaamassa lähteiden perään.
Applen vaaralliset jätteet dumpataan tietysti edelleenkin kehitysmaihin. AP varmasti löytää lähteen tälle.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen etsii tiedon itse
Kuu on juustoa, tiedossani ovat aukottomat todisteet. Jokainen voi etsiä tiedon itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuu on juustoa, tiedossani ovat aukottomat todisteet. Jokainen voi etsiä tiedon itse.
Löysin tiedon, totta se on!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoisten faktojen aikakausi.
Jokainen lukee mitä haluaa, jos haluaa, jos tieto janottaa
Odottakaa pari päivää niin se lukee hesarissakin:)
Trumpistit joutuvat keksimään saavutuksia omasta päästään, koska todellisia saavutuksia ei ole tai tule.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa pari päivää niin se lukee hesarissakin:)
Missä se lukee nyt?
Apple shocks media...
Löytyykö muita
Vierailija kirjoitti:
Trumpistit joutuvat keksimään saavutuksia omasta päästään, koska todellisia saavutuksia ei ole tai tule.
Omistaako trump applen vai mikä mättää?
Mäkin löysin 'apple shocks mediaa'
Itse googlasin enkä löytänyt mitään. Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin erittäin hyvä juttu! Vihervassarit tietysti haluaisi, että iPhonen valmistaisi viisivuotias pakistanilainen, eikä viisikymppinen teksasilainen.
Kenellä on varaa Amerikassa valmistettuun iphoneen? Ei ainakaan viisikymppisellä teksasilaisella.
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa. Melkein tekis mieli auttaa, mutta mieluummin vähän opetan teikäläisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa. Melkein tekis mieli auttaa, mutta mieluummin vähän opetan teikäläisiä. :)
No niinhän sanoin, että en osaa?
Lähde?