Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin kaikki tuotteet täysrasvaisiin, lopputulos: ei enää makeanhimoa

Vierailija
28.01.2017 |

Vaihdoin siis kaikki light ym. versiot ns. "oikeisiin" versioihin eli mm. kevyt maidon täysmaitoon ja rasvattoman maitorahkan turkkilaiseen juguun. Lisäksi käytän ihan surutta nykyään pähkinöitä, avokadoa, rasvaista lohta ym. miettimättä kaloreita. Ja lopputuloksena tosiaan se, ettei nykyään tee enää mieli suklaata, leivoksia tai muita herkkuja. Välillä joutuu ihan pakottamaan itsensä maistamaan esim. palan kakkua juhlissa ja muissa tilaisuuksissa. Jännä juttu :D Ja todettakoon tähän loppuun nyt vielä, että painossa ei muutoksia (168cm/50kg).

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitäisikin tehdä.  Monet vaihtavat sokerin toiseen sokeriin ja kuvittelevat näin pääsevänsä makeasta eroon :)

Vierailija
2/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja sit kun pakottaa itsensä syömään jossain syömingeissä jotain sokerista, niin hyi että se on ällöimelää ja tulee vähästäkin paha olo. Ei voi kuvitellakaan enää vetävänsä kilon mässypussia yhdeltä istumalta kun vajaa kourallinen saa jo melkein oksentamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onhan nuo paljon paremman makuisiakin ja pitää myös nälän paremmin pois! :) Ap.

Vierailija
4/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käyttäis mitään light-tuotteita.

Käytän punaista maitoa etc.

Nyt syön pähkinöitä.

Vierailija
5/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että käytät hyviä rasvoja. En ole varma onko maitotuotteiden rasvat hyviä, mutta ainakin nuo pähkinät, avokado ja rasvainen lohi.

Vierailija
6/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä vaan lakkasin mässyttämästä niitä sokerisia herkkuja ja 2 viikon kuluttua oli makeanhimo kadonnut täysin. Syön kevyttä, vähärasvaista ja ligh-tuotteita.

Kun ensin syö maitorahkaa niin sen jälkeen turkkilainen/kreikkalainen jogurtti tuntuu kuin lappaisi voita ja kermaa suoraan suuhun, yök. Se jää oikein kitalakeen se rasvaisuus. Ruuanlaitossa voi olla ihan jees, mutta ei kyllä päivittäiseen ruokavalioon.

Vierailija
7/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että käytät hyviä rasvoja. En ole varma onko maitotuotteiden rasvat hyviä, mutta ainakin nuo pähkinät, avokado ja rasvainen lohi.

Työterveystarkastuksessa sanottiin, ettei pari lisäkiloa olisi pahitteeksi, joten vaihdoin sitten noihin täysrasvaisiin tuotteisiin --> voi syödä saman verran, mutta saa enemmän kaloreita. Tulen aika äkkiä täyteen, niin olisi hankalaa lisätä ruokamääriä noin muuten. Mutta kuten sanottu, niin ei ainakaan vielä muutoksia painossa. :D

Vierailija
8/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 siis Ap myös :)

Vierailija
9/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan tutkittu juttu ja tuosta tulikin kerran jotain ohjelmaa. Siinä oli tutkittu, että ihmiset jotka käyttää light tuotteita ja rasvattomia, lihoivat itse asiassa enemmän kuin rasvallisia ja sokerillisia tuotteita käyttäviä. Ja syy ihan looginen: ihminen tarvitsee rasvaa ja sokeria (ei liikaa tietenkään), ja kun ei saa sitä, on enemmän nälän tunne. Syö sitten yleensä liikaa ja usein ja korvaa puutteen vielä pahemmilla tuotteilla.

Vierailija
10/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kuinka ihmisiä vedätetään ja osa ihmisiä on täysin vietävissä.

Kaikkea ostetaan mitä markkinoijat ikinä keksivät.

Vierailija
11/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää.. 

Vierailija
12/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta parani kasvojen ihottuma, kun lopetin rasvattoman maidon juomisen. Olin vaihtanut kevytmaidon rasvattomaan ravitsemusterapeutin suosituksesta. Kohta oli kasvoni ihottuman peitossa, vaikka minulla on aina ennen ollut hyvä iho. Onneksi satuin lukemaan rasvattoman maidon sisällöstä artikkelin. Näin vähästä sairaudet saattavat olla kiinni! Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä terveysalan ammattilaisia, jotka suosittelevat rasvattomia tuotteita.

Vierailija
13/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta parani kasvojen ihottuma, kun lopetin rasvattoman maidon juomisen. Olin vaihtanut kevytmaidon rasvattomaan ravitsemusterapeutin suosituksesta. Kohta oli kasvoni ihottuman peitossa, vaikka minulla on aina ennen ollut hyvä iho. Onneksi satuin lukemaan rasvattoman maidon sisällöstä artikkelin. Näin vähästä sairaudet saattavat olla kiinni! Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä terveysalan ammattilaisia, jotka suosittelevat rasvattomia tuotteita.

Vielä kun vaihdat täysmaitoon, niin rypytkin oikenevat.

Vierailija
14/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian opin asuessani ns. perinteisen ruokakulttuurin maassa. Ei mitään rasvattomia "paloja" ts. jugurttiannoksia tai gefilusjuomia, vaan ihan perusrasvaista perusruokaa kolme kertaa päivässä. Nyt meillä on syöty tuollaista ruokaa vuosikymmen, ei välipaloja, ei hedelmien jatkuvaa mussuttamista, ei mehuja. Sokerisia herkkuja on joskus jälkkärinä koska makea pyöristää maut kivasti- mutta jämät menevät jääkaapin kautta roskiin koska ketään ei erityisemmin kiinnosta makea. 

Juomina lapset valitsevat reissuilla vesipullot tai maustetut vedet, sokeriset juomat tuntuvat heistä tahmeilta eivätkä vie janoa. Sama meillä vanhemmilla, paitsi miehellä joka tykkää energiajuomien markkinoinnista  :D

Vierailija
15/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut makean himoon ja mahakin vaan kasvaa😞

Vierailija
16/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä maitoa pitää juoda?

Vierailija
17/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni päivä pilalle eilen kun töissä laitoin kahviin kevytmaitojuomaa. Älyttömän pahaksi meni kahvi.

Sitten rasvatonta kun muuta ei ollut.

Vatsa tuli kipeäksi!!

Maanantaina otan omat maidot mukaan eli punaista.

Vierailija
18/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parani käsi-ihottuma/kuivuus (siis iho-halkeilee-mikään-käsirasva-ei-auta -kuivuus), kun tein saman.

Ehkä sulla ap oli sitten vajausta rasvan saannissa, mutta hyvä, että korjaantui.

Vierailija
19/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun vaihdat täysmaitoon, niin rypytkin oikenevat.

No mä olen kohtalaisen rypytön enkä käytä lighteja..

Vierailija
20/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo pitkään syönyt kaiken täysversiona ja olen lihava kuin mikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi