Riippurinnat ovat ihan huippuseksikkäät
Yhdellä aivan vastustamattomalla naisella oli lisäksi muodot paljastava asu ja liivit jääneet kotiin. Ne rinnat olivat aivan todella kauniit ja seksikkäät!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Täyteläiset riippurinnat = hot
Tyhjät ja litteät riippurinnat = ei paha, mutta not hot
Ihon ja kropan kokonaiskunto ratkaisee. Nuorella naisella littanatkin riippurinnat voivat olla seksikkäät osana kokonaisuutta.
Eli just kun ajattelin, että olenkin kuumin seksipommi maan päällä, tämä kommentti veti maton jalkojen alta ja painunkin litteiden riippareitteni kanssa takaisin pimentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon ja kropan kokonaiskunto ratkaisee. Nuorella naisella littanatkin riippurinnat voivat olla seksikkäät osana kokonaisuutta.
Eli just kun ajattelin, että olenkin kuumin seksipommi maan päällä, tämä kommentti veti maton jalkojen alta ja painunkin litteiden riippareitteni kanssa takaisin pimentoon.
Älä nyt suotta masennu, kyllähän nuo kuulostavat aika kuumilta, jos vain oikein alhaalla riippuvat!
Keijo-Petteri kirjoitti:
Oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat ovat mielestäni kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa. Siis vähintään navassa asti riippuvat mahtimeijerit, jotka olivat vielä suonikkaat ja raskausarpisetkin. Sellaiset omaava neito olisi maailman kaunein tyllerö!
💓💓
N.24v
Imeskelemme Pikku-Gretan nupputissejä.
T. Klaus + George
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt suotta masennu, kyllähän nuo kuulostavat aika kuumilta, jos vain oikein alhaalla riippuvat!
No hyi helvata
Oi kiva! Mulla on tuollaiset tissit kuin tolla keskimmäisellä, mutta hieman pienemmillä ja tummemmilla nännipihoilla. Ehkä ovat myös vähän lähempänä toisiaan / pienempi tissiväli. Olen ollut aina hyvin epävarma tisseistän,i enkä ole uskonut että kukaan voisi pitää niitä kauniina saati seksikkäinä!
80G
Vierailija kirjoitti:
Oi kiva! Mulla on tuollaiset tissit kuin tolla keskimmäisellä, mutta hieman pienemmillä ja tummemmilla nännipihoilla. Ehkä ovat myös vähän lähempänä toisiaan / pienempi tissiväli. Olen ollut aina hyvin epävarma tisseistän,i enkä ole uskonut että kukaan voisi pitää niitä kauniina saati seksikkäinä!
80G
Kuullostaa aivan ihanalta! Tummat nännipihat tosi hot! Saako kysyä millainen muuten olet?
Mike45
Nahkarukkaset kun roikkuu narussa niskan takaa, niin johan keulii työkavereilla raksalla.