Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurinnat ovat ihan huippuseksikkäät

Vierailija
28.01.2017 |

Yhdellä aivan vastustamattomalla naisella oli lisäksi muodot paljastava asu ja liivit jääneet kotiin. Ne rinnat olivat aivan todella kauniit ja seksikkäät!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat luulla että sinulla on oikeus arvioida "seksikkäiksi" naisten rintoja ja katsoa naista himoiten, koska itse et ole vaimoa ottanut, mutta minkään valtakunnan auktoriteetti ei voi antaa sinulle sellaista oikeutta.

Miksi en saisi katsoa kauniita naisia himoiten?

Koska se on synti. Ja se on sitä myös teikäläisille, jotka ette edes ole uskossa. Miksi on niin vaikeaa hillitä itsensä?

Vierailija
22/69 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat luulla että sinulla on oikeus arvioida "seksikkäiksi" naisten rintoja ja katsoa naista himoiten, koska itse et ole vaimoa ottanut, mutta minkään valtakunnan auktoriteetti ei voi antaa sinulle sellaista oikeutta.

Koska se on synti. Ja se on sitä myös teikäläisille, jotka ette edes ole uskossa. Miksi on niin vaikeaa hillitä itsensä?

Miksi sinä, arvon uskovainen, tulit kommentoimaan ketjuun, joka käsittelee rintojen seksikkyyttä? :D Kiinnostiko aihe sitten kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko pelkkä katse syntistä?

Vierailija
24/69 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä, arvon uskovainen, tulit kommentoimaan ketjuun, joka käsittelee rintojen seksikkyyttä? :D Kiinnostiko aihe sitten kuitenkin?

Tulin nuhtelemaan sinua. Olen itse nainen.

Vierailija
25/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin nuhtelemaan sinua. Olen itse nainen.

Mä en nyt jotenkin käsitä tätä ajatuskuviota. :/ Miksi mua pitäisi nuhdella siitä, että ihailen kauniita, naisellisia muotoja? En ole kuitenkaan itselleni hinkuamassa omaksi niitä naisia. Voisiko joku vähän selventää asiaa?

Vierailija
26/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Mun perversiot on kyllä ihan muualla.

Vierailija
27/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä? Mutta onko perverssiä ihailla luonnollisia aikuisen naisen naisellisia muotoja? Miksi esim. silikonitissien ja keskenkasvuisten naisten rintojen ihailu sitten on ei-perverssiä ja normaalia? Silikonitissithän oikeasti ovat tosi keinotekoiset ja oudot ja mielestäni on vähän moraalitonta ihailla teinimäistä ulkonäköä, jos itse on yli kolmekymppinen tai vanhempi.

Vierailija
28/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä? Mutta onko perverssiä ihailla luonnollisia aikuisen naisen naisellisia muotoja? Miksi esim. silikonitissien ja keskenkasvuisten naisten rintojen ihailu sitten on ei-perverssiä ja normaalia? Silikonitissithän oikeasti ovat tosi keinotekoiset ja oudot ja mielestäni on vähän moraalitonta ihailla teinimäistä ulkonäköä, jos itse on yli kolmekymppinen tai vanhempi.

Ap, olet ihana. Mistäs noin ihanan miehen tavoittaisi...

Vierailija
29/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ihana. Mistäs noin ihanan miehen tavoittaisi...

Olen varattu, mutta Suomen eteläiseltä rannikolta.

Vierailija
30/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihan itse riipputissinen nainen joka vaan yrittää saada todistelua että "riipparit ovat seksikkäät, onhan?"

Eivät ole.

Vierailija
31/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis moraalitonta ihailla yli 30v pienirintaista naista?

Vierailija
32/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippurinnat ovat minustakin ihanat ja niin suloisen pehmeät. Silikoniset olisi kammottavat.

Vierailija
33/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis moraalitonta ihailla yli 30v pienirintaista naista?

Ei, mutta pienirintaisuuden "vaatimus" kaikille naisille on mielestäni perverssimpää, varsinkin jos sellaista vaatii joku keski-ikäinen tai vanhempikin.

Vierailija
34/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä aivan vastustamattomalla naisella oli lisäksi muodot paljastava asu ja liivit jääneet kotiin. Ne rinnat olivat aivan todella kauniit ja seksikkäät!

EIKÄ!!!

Vierailija
35/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÄ!!!

Joo. Se näkyi "paloi verkkokalvoilleni" siten, että on tosi vaikeaa unohtaa. Olin vielä tosi ihastunutkin siihen naiseen. Mun oli vähän vaikeaa olla siinä tilanteessa, kun sai alkaa peitellä itseään hieman...

Vierailija
36/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä ihan itse riipputissinen nainen joka vaan yrittää saada todistelua että "riipparit ovat seksikkäät, onhan?"

Eivät ole.

En ole tosiaankaan...ei ole lainkaan rintoja...ei edes manboobseja. :D Mutta pidän luonnollisen näköistä naisvartaloa kaikkein kauneimpana ja seksikkäimpänä ja ihmettelen mediassa vallitsevaa keinotekoisuuden ja teinimäisyyden ihannetta.

Vierailija
37/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko esimerkkikuvaa? Jokaisella kun on eri käsitys riippurinnoista.

Vierailija
38/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÄ!!!

Joo. Se näkyi "paloi verkkokalvoilleni" siten, että on tosi vaikeaa unohtaa. Olin vielä tosi ihastunutkin siihen naiseen. Mun oli vähän vaikeaa olla siinä tilanteessa, kun sai alkaa peitellä itseään hieman...

Siis ihan hassua...joku nainen pukeutuu äärimmäisen provosoivasti ja paljastavasti, ja mä en edes saisi kiihottua sellaisesta.

Vierailija
39/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko esimerkkikuvaa? Jokaisella kun on eri käsitys riippurinnoista.

Googlen kuvahaulla löytyy yllättävän pulleita riippurintoja oletuksena. Siis tavallaan tavallisen näköisiä seksikkäitä isoja rintoja nuorilla naisilla. Omasta mielestäni todella kiihottavia ovat myös sellaiset tosi litteätkin riippurinnat, joissa nännit erottuvat kunnolla.

Vierailija
40/69 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintin kuuraketit. Kuvahaulla tintin kuuraketti löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi