Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihtumista ei näe peilistä? Näytän peilissä samalta, mutta...

Vierailija
28.01.2017 |

Entinen lempipaita, jota keväällä sovittaessa en uskonut enää ikinä mahtuvan päälle, mahtuu nyt sutjakasti. Silloin se oli auttamattomasti aaaivan liian pieni eikä mennyt läheskään päälle.

Olen siis laihtunut 18kg keväästä ja näytän yhä yhtä läskiltä kuin ennenkin... Sokeutuuko sitä jotenkin omalle kropalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähtöpaino on ollut, en tiedä, 150 kiloa, niin ehkä sitä ei vielä kunnolla näekään. 

Vierailija
2/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuvia. Kuvasta näen laihtumani kilot, mutta peilistä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos lähtöpaino on ollut, en tiedä, 150 kiloa, niin ehkä sitä ei vielä kunnolla näekään. 

Kuitenkin muut huomaavat, että olen laihtunut todella paljon.

Ap

Vierailija
4/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä peilistä näe, koska kropan muoto säilyy about samana mitä se on aina ollutkin. Eli jos on suora lauta, niin on sitä leveämmässä tai kapeammassa mallissa. Jos on päärynä, niin on laihempana edelleen päärynä, vain pienempi sellainen. Vaatteet / mittanauha on paras mittari. Ja vaaka toki myös, se on ainakin nopea käyttää.

Vierailija
5/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin jännä juttu. Ite en ole huomannut peilistä laihtumista enkä lihomista. Ainoastaan vaa'an lukemasta ja vaatteiden erilaisesta istumisesta. Lihoin ensin lyhyessä ajassa paljon, mutten tiennyt mitään ennen kuin kävin vaa'alla lihottuani reilut 20 kg. Olisin luullut lihonneeni korkeintaan muutaman hassun kilon, 2–5. Kukaan ei kertonut, että olin heidän silmissään lihonnut, joten pidin itseäni yhä hoikkana, jota olin aina ennen ollut, joskus vähän alipainoinenkin.

Laihduin sitten yli 15 kg, en huomaa peilistä yhtikäs mitään eroa, vaikka muut ovat huomanneet. Ja itse huomaan eron parhaiten siinä, että viime talvella ostamani toppahousut ovat todella löysät. Piti ostaa uudet.

Näytän siis mielestäni yhä samalta kuin ennen tuota ensimmäistä lihomista, hoikalta ihmiseltä, vaikka en ole niin hoikka kuin ennen, vaikka laihduinkin lihomisen jälkeen. Siinä normipainossa / sen ylärajoilla kuitenkin olen tällä hetkellä. Mutta en osaa arvioida, näytänkö muiden silmiin tukevalta vai miltä. Kun itse olen aina mieltänyt olevani hoikka.

Vierailija
6/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet itsesi koko ajan, joten et huomaa laihtumista samalla tavalla kuin ne, jotka näkevät harvemmin. Samalla tavalla se lihomenkin käy, vaivihkaa, vain vaaka kertoo totuuden. 

Vierailija
7/7 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan tuota valokuvausta.

En itsekään huomaa eroa painonmuutoksesta kun katson peilistä, mutta selkeästi näkee valokuvista. Tiedän että kuulostaa oudolta, mutta ainakin omalla kohdalla se vain on näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan