Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies stalkkaa eksäänsä mun koneelta

Vierailija
28.01.2017 |

Ollaan pyöritty yhdessä puolisen vuotta, olen aika pitkälti asunut miehen kämpillä viime kuukaudet. Läppärini on ollut täällä ja mies on saanut käydä sillä vapaasti netissä, kun ei omista omaa konetta. Aiemmin tällä viikolla mies näytti mulle Facebookista jotain, ja hänen kirjoittaessaan hakukenttään ilmestyivät aiemmat haut, joiden joukossa oli miehen eksä. Kysyin ihan kasuaalisti, että käykö mies useinkin eksänsä profiilissa, ja mies vastasi ettei käy.

Äsken olin etsimässä koneeni sivuhistoriasta yhtä tiettyä sivustoa ja huomasin, että mies on käynyt kolmena viimeisenä päivänä käynyt mun koneella instagramissa omassaan, eksänsä, ja parin muun naisen profiileissa. Kaksi niistä on miehen kavereita, joista hän on puhunutkin, yksi joku tuntematon. Noilla ei nyt ole yhtään mitään väliä, mutta tosta eksän Ig-tilin kurkkimisesta tuli kieltämättä aika outo olo. Eksällään on yksityinen profiili, jota mies ei seuraa, joten eihän se edes näe sieltä mitään kuvia.. Mutta tuntee silti tarvetta käydä siellä kerran päivässä? Tuosta harmistuneena selasin vähän lisää ja ilmeisesti mies käy Fb:ssä käydessään kyttäilemässä myös eksänsä Fb-profiilia, joka sekin on salainen kun eivät ole kavereita.

Itselläni on vähän sekavat fiilikset. Tavallaan on sellainen olo, että olisin jotenkin urkkinut miehen yksityisiä juttuja, enkä siksi haluaisi ottaa asiaa mitenkään puheeksi, mutta toisaalta tuo pisti kyllä miettimään sitä, että panostanko juttuun, joka ei ole täysin molemminpuoleinen. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että miehelläsi on pakkomielle tähän eksäänsä. Ehkä ei ole päässyt yli hänestä.

Vierailija
2/2 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että miehelläsi on pakkomielle tähän eksäänsä. Ehkä ei ole päässyt yli hänestä.

Näin minustakin vaikuttaa, siis ettei ole päässyt täysin yli. Pitäisiköhän asia ottaa puheeksi vai antaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä