Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidossa oleva kesäleirille?

Vierailija
28.01.2017 |

Mietin laittaisinko reilu vuoden kotihoidossa olleen kesällä lähes 6.5v pojan kesällä jollekin viikon kestävälle liikuntaleirille. Onko sellaisessa mitään ideaa kun voisi olla kotonakin? Saisi vähän puuhaa kesään. Aika vapaamuotoista lojumista ollut kotivuosi (kerhossa käynyt) ja sitten on vielä pitkä toimeton kesä edessä (yhteinen loma heinäkuussa). Kokemuksia esim liikuntaleireistä?

En siis ole itse töissä kesälläkään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten se kotihoito liittyy leiriin? Eikö nimenomaan hän kaipaisi niitä kavereita?

Vierailija
2/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se itse haluaa leriille ja etenkin jos sinne on menossa joku tuttu. En kyllä laittaisi vain kotona ollutta lasta harjoittelemaan ryhmässä olemista jossain viikon mittaisella leirillä. Jotain muutaman tunnin päivässä kestävää parin päivän päiväleiriä voisin ehdottaa ja viikon leiriä vain jos olisi joku lapsen oma hinku taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi tuon ikäistä viikon pituiselle leirille, jossa yövytään. Muutaman päivän pituisille yöpymisleirille voisin laittaa. Jos taas on päiväleiri, josta tullaan illaksi ja yöksi kotiin, niin  ne ovat tuon ikäisille todella mukavia.

Vierailija
4/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa sanotaam että leirillä yövytään?!

Vierailija
5/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis päiväleiri kodin lähellä! Ihan normaalit ryhmä taidot on, onhan lapsi ollut pitkään päiväkodissakin mutta vauvan takia on kotona vuoden ennen eskaria.

Olen siis jotenkin ajatellut että nämä leirit on työssäkäyville joiden lapset tarvitsevat hoitoa :) ap

Vierailija
6/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ei? Miten se kotihoito liittyy mihinkään? Eiks leirit ole aika kivaa tekemistä kesällä? Ainakin meillä lapset tykänneet.

Ihmiset, olette kyllä kummallisia kysymyksinenne.

Vierailija
7/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis päiväleiri kodin lähellä! Ihan normaalit ryhmä taidot on, onhan lapsi ollut pitkään päiväkodissakin mutta vauvan takia on kotona vuoden ennen eskaria.

Olen siis jotenkin ajatellut että nämä leirit on työssäkäyville joiden lapset tarvitsevat hoitoa :) ap

Varmasti heillekin tärkeitä, mutta kyllä jokaisella lapsella on oikeus kesällä harrastamiseen. Monissa harrastuksissa on tarjolla kaikenlaisia intensiivileirejä kesällä, koska silloin kouluikäisillä lapsilla on oikeasti mahdollisuus viettää monta päivää putkeen oman mieleisen harrastuksen parissa. Aika tylyä jos sanottaisiin, että taitava tanssija ei saa mennä kesäleirille, koska perheessä on vauva...

Vierailija
8/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laittaisin. Ei siitä mitään haittaakaan yleisesti ole, jos tapaa muita lapsia ja saa ohjattua sisältöä päiviinsä. 

Vierailija
9/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt eka lapsi tälläinen leiri-ikäinen ja konsepti aivan tuntematon... mutta ilmeisesti lapset tykkää? Itse en sellaisilla käynyt...

Vierailija
10/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ne olisi jotenkin säilytystä?

Minulla lapset olleet lukuisilla leireillä vaikka teen töitä kotona ja voisivat olla hyvin kotonakin, varsinkin kun heitä on kaksi. Eikö lapsesi ole yhtään yksinäinen?

Vierailija
11/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ei mainitse yöpymistä. suurin osa leireistä ovat kyllä yöpymisleirejä. Vanhemmat henkilöt eivät edes tiedä, että on olemassa ns. päiväleirejä.

Siksi varmasti vastaajat puhuivat yöpymisistä, koska ap ei selventänyt, että onko yöpymistä vai ei.

Vierailija
12/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ne olisi jotenkin säilytystä?

Minulla lapset olleet lukuisilla leireillä vaikka teen töitä kotona ja voisivat olla hyvin kotonakin, varsinkin kun heitä on kaksi. Eikö lapsesi ole yhtään yksinäinen?

Näkee kyllä kavereita 3-5 kertaa viikossa että ei tuo taida olla.

Vierailija
13/13 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ei mainitse yöpymistä. suurin osa leireistä ovat kyllä yöpymisleirejä. Vanhemmat henkilöt eivät edes tiedä, että on olemassa ns. päiväleirejä.

Siksi varmasti vastaajat puhuivat yöpymisistä, koska ap ei selventänyt, että onko yöpymistä vai ei.

Mikä valtaosa leireistä? Ei meillä ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan