Miten voi ohjelma mennä noin pieleen kuin tuo Putous nyt?
Kuolevat perseelleen. Lord have mercyy. Tuntevatkohan persiissään as we speak...
Kommentit (31)
It's the Basket of Deplorables!!!
Vierailija kirjoitti:
No totanoin, samaa se oli jo 4 tai 5 kautta sitten kun koitin sitä katsoa. Ehkä sitä pitää katsoa kännissä että se putoaa. Tai tehdä kännissä, en tiedä.
Kun ohjelma ei naurata edes savuissa niin tietää ettei sitä kannata katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totanoin, samaa se oli jo 4 tai 5 kautta sitten kun koitin sitä katsoa. Ehkä sitä pitää katsoa kännissä että se putoaa. Tai tehdä kännissä, en tiedä.
ehkä se muuttuisi hauskemmaksi jos sitä tehtäisiin tai käsikirjoitettaisiin kännissä :)
Pulkkisen kaljamaha ei ole oikein miellyttänyt joitakin naiskatsojia :D Se on tää nykyaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä se muuttuisi hauskemmaksi jos sitä tehtäisiin tai käsikirjoitettaisiin kännissä :)
Ei se ainakaan huonommaksi voi mennä. Pari kertaa olen muijan kanssa koittanut katsoa sitä mutta ei pysty.
Humala eikä savutkaan saanut putousta hauskaksi. Roikun koneella tai touhuilen omiani kun toinen haluaa katsoa jotain mistä en itse pidä.
Putous, Posse ja vastaavat menivät pieleen jo siinä vaiheessa kun ne keksittiin. Syy: huonot ideat ja vielä huonompi toteutus
Vilkaisin viime kautta kerran, kun siinä oli mukana tuttu, mutta siihen se jäikin. Ei ole mun tyyppistä huumoria.
Miten niin? Vähän rahaa ja motivaatiota, ihan normaali suomalainen tv ohjelma. Enkä edes katsonut.
Mua ainakin nauratti, vaikka useimmiten vtuttaa telkkarista tulevat ohjelmat ;)
Ja aku oli ihan sukka alapäävitseillään, onneksi ei ole enää mukana.
Yhtään jaksoa en ole koskaan kokonaan katsonut, pari kertaa kokeillut pätkän katsoa mutta ollut ihan järkyttävää p.a.s.k.a.a. niin mieluummin pidän tv:n kiinni kun tollasta katon.