Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöt jotka eivät meikkaa ovat ulkopuolisia

Vierailija
28.01.2017 |

Kysyin 14-vuotiaalta tytöltäni, että mistä tytö tjotka eivät meikkaa puhuvat välkillä niin tyttö sanoi vain ettei heillä ole kavereita joten ei puhu varmaan mistään. Tämä on mielestäni huolestuttavaa. Koulun suosituimpia tällä hetkellä ovat pari poikaa ketkä meikkaavat eikä takajeejee pojat kiinnosta enää ketään. Eli sukupuolesta riippumatta meikkaamisella saat kavereita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt, jotka eivät meikkaa, ovat ulkopuolisia.

Joo ei oo.

Vierailija
2/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä :( Miksei ne meikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh...

Minä olin ensimmäinen joka meikkasi meidän luokalla. Meikkasin tosin aika rajusti enkä tavanomaisesti. Sitten suurin osa yläkoulussa käytti ehkä jotain ripsaria jos sitäkään, mutta itse enemmän olin ulkopuolinen kuin he. Taas toisaalta jotkut tytöt, jotka olivat jo valmiiksi ulkopuolisia, eivät vain koskaan alkaneet meikata, eli ennemmin se niin päin menee kuin että aluksi ollaan samaa porukkaa ja sitten osa jää ulkopuolelle kun eivät vain rupea meikkaamaan.

Vierailija
4/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meirän skolessa verettäsii turpii poikaa joka kulkisi kajalit silmissä.

Vierailija
5/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lapset leikkimään.

Vierailija
6/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän päivän yläkoulussa montaakaan luonnollista naamaa tule eteen kun kaverin kaverin isosisko tekee kympillä ripsien pidennyksiä.

7/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soo soo

tämä elämän tuska ja meikit ei koskaa tavoita kaikkia, koska on joukko tyttöjä joilla on terve itsetunto ja normaali suhde elämää.

Vierailija
8/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin piireistä on parempikin pysyä ulkopuolella.

Vierailija
9/12 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattavat sitten itselleen selkärangan tai ovat koko elämänsä nöyriä alamaisia.

Vierailija
10/12 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yläkoulussa, menen kahdeksannelle luokalle, ja itse en meikkaa, (paitsi todella harvoin ehkä kulmat ja ripset, nekään ei kovin radikaalisesti muutu) enkä ole mitenkään ulkopuolinen. Okei, ehkä en ole kaikkein ulospäinsuuntautunein, vietän yleensä aikaa melko pienessä kaveriporukassa mutta tulen todella hyvin toimeen muidenkin kanssa, mutta tämä EI johdu meikittömyydestäni. Mielestäni vähän sairas ajattelutapa tolla tyttärelläs. Eikä voi puhua mistään? Meikistäkö ne kaiket päivät puhuvat?

Ähhhh jotenkin inhottavan pinnallista!

Vierailija
11/12 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin meen kasille. Meikkaan hyvin vähän. Jokapäivä en ollenkaan. Nauran niille, jotka arvioivat ihmisiä meikin perusteella. Minulla ei ole ongelmia. Kavereita riittää. Oon suosittu. Pitikö murrosiän olla vaikea? En oo kyl huomannu. Must on tärkeämpää, et on hyvässä kunnossa psyykkisesti ja fyysisesti, ei jokin meikki. Silikonit, tatskat, botox no no!

Vierailija
12/12 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa joutui ongelmiin koulun taholta jos meikkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän