Lue keskustelun säännöt.
Aikuistuneet ex-bilehileet: Millaista elämää vietätte nykyään? Mitä teette vapaa-ajallanne?
28.01.2017 |
Tarkoitan teitä, joille ainakin jossain vaiheessa nuoruutta bileet oli melkein elämän tarkoitus, se siistein juttu kaikista. Mitäs nyt kun vuodet on vierineet, miten menee nyt?
Kommentit (42)
Olen nykyään täysin alkoholiton, en absolutisti - koska en ole mitään pyhää lupausta milloinkaan tehnyt, vaan viinanhuurut vain jotenkin kaikkosivat elämästäni - kokonaan.
Olen kiinnostunut henkisestä kasvusta, kasvissyönnistä, luonnosta - siis täysin vastakohta mitä olin 15 vuotta sitten. Onneksi ihmiset muuttuvat! Olen myös jättänyt bilettävän, pinnallisen kaveripiirin oman muuttumiseni myötä.
Koen, että silloin olin eksyksissä ja tämä nykyinen on todempi minä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parikymppisenä sitä ajatteli etten koskaan elä tylsää elämää. Lapset, työt, avioliitto oli jotain muuta varten.
Minä se biletän ja juhlin päivät ja yöt, pe+la, keskiviikko ja ehkä joku muukin päivä.
Musiikki, vaatteet, kaverit ja miehet.
Enkä edes tajunnut kuinka tyhjää elämä oli. Kaverit häipyi opiskeluiden loputtua ja parisuhteisiin, mä jäin yksin "juhlimaan".
Nyt nelikymppisenä kaikki on vihdoin hyvin. Perhe, talous kunnossa, ystäviä ja harrastuksia. Yhtään en kaipaa krapulaa, morkkiksia, räkäisiä keikkoja ja satunnaista seksiä. Muistelen kyllä hymyillen mutta nyt elämä on niin mukavaa etten vaihtaisi nuoruuteen.