Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhaa roikkua perseessä kiinni!

Vierailija
28.01.2017 |

Ajan nopeusrajoituksen/olosuhteiden mukaisesti. En nosta nopeutta, vaikka kuinka siellä perseessä kiinni roikkuisi ja jopa valoja välkyttelisi.
Saatan jopa sellaisen johdosta hieman pudottaa nopeutta.

Että välillä risoo peerseessä kihnuttajat!
Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan päivittäin kapeaa ja mutkaista tietä, jolla on kahdeksankympin rajoitus. Ohi ei pääse pariinkymmeneen kilometriin. Ajan 84 km/tunnissa. Väläytän jarruvaloja takapuskuriin pesiytyville läheisyydenkaipuisille. Jos tämä ei tehoa, hidastan vauhtia, koska haluan jättää hänelle reagointiaikaa yllättävän tilanteen varalle.

Sitten kun takana tulija ymmärtää jättää riittävän välin, nostan taas nopeuden normaaliin. Jotkut eivät jätä väliä, joten yhteinen matkamme jatkuu hitaasti. Ei siinä mitään, olemmehan lähteneet riittävän ajoissa matkaan. Tai ainakin minä olen.

Alinopeuttahan ei ole, on vain tilanteeseen sopiva nopeus.

Voi kuule -voin taata että ohitsesi pääsee hyvinkin nopeasti. :)

Tietysti. Tarkoitin, että hyvä kuski ei lähde ohittamaan sillä tiellä. Tajuan tietenkin että aika moni ei vaan pysty hillitsemään hermojaan liikenteessa ja ottaa typeriä riskejä. Yksi hyvä syy lisää mulle pitää vauhti minimissä kun sellaisen tunarin kanssa joutuu samalle tielle.

Vierailija
22/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan päivittäin kapeaa ja mutkaista tietä, jolla on kahdeksankympin rajoitus. Ohi ei pääse pariinkymmeneen kilometriin. Ajan 84 km/tunnissa. Väläytän jarruvaloja takapuskuriin pesiytyville läheisyydenkaipuisille. Jos tämä ei tehoa, hidastan vauhtia, koska haluan jättää hänelle reagointiaikaa yllättävän tilanteen varalle.

Sitten kun takana tulija ymmärtää jättää riittävän välin, nostan taas nopeuden normaaliin. Jotkut eivät jätä väliä, joten yhteinen matkamme jatkuu hitaasti. Ei siinä mitään, olemmehan lähteneet riittävän ajoissa matkaan. Tai ainakin minä olen.

Onkohan tuo se sama tyyppi, joka kommentoi "kuittaavansa ajovirheen välittömästi ohituksella"? Se kuulosti niin hassulta. En voi käsittää, että joku oikeasti saa jotain kicksejä ohittamisesta tiellä. :D Miten siitä voi saada kicksejä? Mikä siinä oikein hivelee? Tuleeko siitä joku "näytinpä sille" -fiilis? :)

Minulle on ainakin aivan sama vaikka koko maailma menisi ohi. Ovatko ihmiset oikeasti noin hulluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo se sama tyyppi, joka kommentoi "kuittaavansa ajovirheen välittömästi ohituksella"? Se kuulosti niin hassulta. En voi käsittää, että joku oikeasti saa jotain kicksejä ohittamisesta tiellä. :D Miten siitä voi saada kicksejä? Mikä siinä oikein hivelee? Tuleeko siitä joku "näytinpä sille" -fiilis? :)

Minulle on ainakin aivan sama vaikka koko maailma menisi ohi. Ovatko ihmiset oikeasti noin hulluja?

Minä taas en tajua mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku ajaa ohi.

Ja tehokkaalla autolla lyhytkin suoranpätkä riittää ohitukseen -kokeile joskus jotain alle 5s sataseen kiihtyvää autoa niin huomaat että ohituspaikkoja tulee huimasti lisää.

(Ja en ole mainitsemasi tyyppi.)

Vierailija
24/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tajua mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku ajaa ohi.

Ja tehokkaalla autolla lyhytkin suoranpätkä riittää ohitukseen -kokeile joskus jotain alle 5s sataseen kiihtyvää autoa niin huomaat että ohituspaikkoja tulee huimasti lisää.

(Ja en ole mainitsemasi tyyppi.)

Jos tiedät vähääkään ajamisesta ymmärtäisit, että ohitus ei nopeuta koskaan juuri yhtään matkan kestoa. Ohittaessasi yhden auton, huomaat olevasi jälleen toisen "liian hitaan" takana. Jälleen ohitus, jälleen liian hidas auto edessä. Jos tunnut kokevan, että liikenteessä on makuusi liian hitaita kuskeja ja sinulla tehokas auto ajat yksinkertaisesti jatkuvasti liian kovaa. Joko jo lain nojalla tai sitten nopeusrajoitusten puitteissa, mutta sopimattomana ajo-olosuhteisiin. Sekin on btw, sakotettavaa toimintaa.

Mulle on sinänsä aivan sama onko liikenteessä omaa egoaan autoilla kohottavia surkimuksia, mutta ikävä kyllä siellä liikenteessä on meitäkin, jotka haluaa ajaa fiksusti ja olla kuolematta tai loukkaantumatta pysyvästi/vakavasti.

Vierailija
25/25 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun perseessäsi siksi että haluan nuuhkia persesilmääsi myös makuuhuoneen puolella ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi