Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyyhks nyyh Miks kaikki muut ovat niin huonoja ihmisiä nyyh

Vierailija
28.01.2017 |

Nyyh naapuri polttaa parvekkeella tupakkia ja minä parempi ihminen joudun kärsimään nyyh pyyh varmasti saan syövän ja haiseekin niin ällöpyllylle nyyhks pyyh. Miksei se vaan lopeta ku minä raukka poloinen rukka joudun kärsimään hajusta nyyh pyyh.
Nyyh pyyh soitan isännöitsijälle kyllä nyyhkyti nyyh
Miks kaikki on niin typeriä ja minä vaan fiksu nyyh joudun maksamaan tupakoitsijoiden terveyskulutkin nyyh selkä ruvella joudun tekemään töitä minimipalkalla nyyh ja pakotetaan maksamaan muiden sairauksia nyyh pyyh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyh pyyh bussipysäkilläkin oli mies joka poltti tupakkia nyyh ja vaikka menin vähän lähemmäs ja yskin äänekkäästi niin se ei huomioinut minua nyyh miksei se laittanut tupakkia pois? pyyh nyyh

Vierailija
2/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo pyyhnyyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun mielestäsi tupakoijan ei tarvitse välittää pätkääkään toisista? Sitäkö tarkoitat?

Vierailija
4/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tupakointi heikentää vielä järjenjuoksuasikin. KAUHISTUTTAVAA!

Vierailija
5/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi tupakoijan ei tarvitse välittää pätkääkään toisista? Sitäkö tarkoitat?

Nyyh tupakoitsijat ovat itsekkäitä ja pahoja ihmisiä nyyh pyyh miksi ne ovat niin pahoja ihmisiä eivätkä välitä muista ihmisistä nyyh pyyh minulla menee nenuun tupakansavua ja tulee syöpä pyyh nyyh

Vierailija
6/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh tupakoitsijat ovat itsekkäitä ja pahoja ihmisiä nyyh pyyh miksi ne ovat niin pahoja ihmisiä eivätkä välitä muista ihmisistä nyyh pyyh minulla menee nenuun tupakansavua ja tulee syöpä pyyh nyyh

Pidetään peukkuja!

Ohis

Vierailija
7/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä että ihminen näin ulkoisesti tupakalla kertoo olevansa idiootti. Ei tarvitse käyttää aikaa hänen aivoitustensa kuulemiseen kun tietää jo että typeryshän se ja miksi ei sitten yhtä typerys joka asiassa.

Vierailija
8/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on hyvä että ihminen näin ulkoisesti tupakalla kertoo olevansa idiootti. Ei tarvitse käyttää aikaa hänen aivoitustensa kuulemiseen kun tietää jo että typeryshän se ja miksi ei sitten yhtä typerys joka asiassa.

Nyyh se polttaa tupakkia pyyh minä olen parempi ihminen kuin naapurini nyyhks pyyhks kaupassa haistoin kun yksi mies haisi tupakilta nyyh miksi sen piti mennä kauppaan vaikka haisi tupakalta ja tulee syöpä lapsille nyyh välillä on raskasta olla näin paljon parempi ihminen kuin muut nyyh pyyh.

Vierailija
9/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh se polttaa tupakkia pyyh minä olen parempi ihminen kuin naapurini nyyhks pyyhks kaupassa haistoin kun yksi mies haisi tupakilta nyyh miksi sen piti mennä kauppaan vaikka haisi tupakalta ja tulee syöpä lapsille nyyh välillä on raskasta olla näin paljon parempi ihminen kuin muut nyyh pyyh.

Tässä ketjussahan sinä todistit että tupakanpolttaja ei käy täysillä. Vähä-älyistä jankkausta. Polttaisit sitä tupakkaa kaksin käsin kun se on niin ihanaa sen sijaan että nolaat itsesi.