Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmisellä menee "liian hyvin", niin...

Vierailija
28.01.2017 |

Luetellaan asioita, joista tunnistaa, että ihminen on tottunut "liian hyvään", kunnes realiteetit iskevät päin kasvoja.

Aloitan;
- valittaa jatkuvasti pienistä asioista
- kokee, ettei tarvitse ystävien ja sukulaisten seuraa. Sitten tapahtuu jotain esim. sairastuu, jonka jälkeen itse tarvitsee taas toisia ihmisiä.
- tottunut tiettyyn elintasoon, saamaan hyvää palkkaa. Kun joutuu esim. työttömäksi, niin tulotaso romahtaa. Sitten valitetaan siitä, kun saa niin vähän rahaa. Todellisuudessa moni suomalainen elää vielä pienemmillä tuloilla, vaikka kävisi töissä.

Jatkakaa...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aloittajasta mieleen eräs tuttu, jonka on pakko laittaa aina paremmaksi.

Jos minulla on flunssa hänellä on keuhkokuume, jos minulla on mustelma hänellä on hiusmurtuma, tiedättekö tän ihmistyypin? on vähän raskas.

Anoppini on tuollainen. Muuten on oikeasti mukava ihminen, mutta mistään kivusta tai vaivasta ei saa valittaa koska hän on muka aina kokenut kaikki pahemmat asiat.

Vierailija
22/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n pointin. Ei pidä ottaa kirjaimellisesti sanavalintoja.

Monella on asiat todella hyvin, mutta he kokevat, että heillä on todella vaikeaa. Silloin saattaa toivoa, että sellaiset ihmiset hankkisivat oikeita ongelmia tai sekin riittäisi, että olisivat joskus vaihtoehtoisesti hiljaa. Huonot päivät ovat inhimillisiä, mutta jotkut eivät tunnu kestävän tavallista elämää ollenkaan, vaikka olemme maailmanlaajuisesti ns. yhtä prosenttia,  kuten melkein jokainen suomalainen, joiden elämänlaadusta 99% muusta maailman väestöstä voi vain haaveilla. Pumpulissa eläneitä, joita vanhemmat ovat ehkä ylisuojelleet niin, että eivät ole koskaan edes nähneet, miten asiat voisivat myös olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että kaikki kahelit täällä ovat etelä-suomalaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi