Mitä vikaa on mukavasti pukeutumisessa?
Tykkään pitää collegehousuja ja hupparia oikeastaan kaikkialla, koska ne ovat mukavan rennot päällä.
Sinäkin varmaan nauraisit jos tulisin treffeille noissa varustuksissa. Miksi? Eikö se ole kaikista tärkeintä että voi olla oma itsensä rennosti eikä esittää mitään?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Collarit hupparit, voiko oksettavempia vaatteita olla, ei voi.
Mukavasti voi pukeutua myös siististi ja fiksusti näyttämättä jollekin laitapuolen kulkijalle.
Mutta kun nuo ovat minun lempivaatteitani.
Jos nainen tulisi tuollaisissa rennoissa vaatteisa treffeille niin olisin kyllä otettu asiasta.
Eikö naisetkin aina julista että pukeutuu itseään varten? Miksei mieskin saisi?
Ei vikaa. Pääasia on, että on siisti, eli ei niitä vanhimpia ja nuhjuisimpia kotihousuja jalassa.
N33
Myös Crocksit on mukavat, mut ei kai kukaan niitä julkisesti käytä. Sanon vaan, että hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Myös Crocksit on mukavat, mut ei kai kukaan niitä julkisesti käytä. Sanon vaan, että hyi helvetti.
Onhan ne crocksit ihan mukavat vaikka kauppareissulla ja pihalla touhutessa, mutta ei niillä kyllä pidemmästi kävele. Oletko oikeasti sitä mieltä crockseista että "Hyi helvetti"? Selitäkö vähän? En tajua miten joku asuste voi olla niin ällöttävä.
Jos crocksit olisivat jotenkin trendikkäät vaikka hollywoodissa ja mallimaailmassa niin olisiko silloinkin "hyi helvetti"? Onko se trendikysymys? Ajatteletko vaikka 80 luvun revityistä farkkutakeista että hyi vaikka aikanaan olivat kuuminta hottia?
Tietysti saat pukeutua juuri niin kuin haluat. Aivan kuten muillakin on täysi oikeus ajatella tuosta pukeutumisestasi niin kuin haluavat.
Ei siinä mitään vikaa olekaan. En ymmärrä ihmisiä jotka arvottavat toisia vaatteiden perusteella. Treffeillä en käy mutta kaupassa yms.collareissa jos siltä tuntuu, olen kesällä käynyt crocseissakin. N44
Vierailija kirjoitti:
juntti
Maalta kyllä olen isolle kylälle muuttanutkin niin kai sitä vähän junttikin on.
Mä itse asiassa laihdutan, jotta vois jälleen pukeutua just verskoihin ja huppareihin kaapujen sijaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään vikaa olekaan. En ymmärrä ihmisiä jotka arvottavat toisia vaatteiden perusteella. Treffeillä en käy mutta kaupassa yms.collareissa jos siltä tuntuu, olen kesällä käynyt crocseissakin. N44
Voihan tää kyllä olla sitä että netissä vaan tällaisia asioita haukutaan. Ei minullekaan ole kukaan oikeassa elämässä sanonut että "ompa sinulla rumat vaatteet, juntti"
Ei kai mukavasti pukeutumisessa ole varsinaisesti mitään pahaa. Mutta, mutta itselleni on aikanaan yritetty opettaa, että eri vaatteilla on oma käyttötarkoituksensa ja pakkansa. Mukavat collegehousut ja huppari on mainio kotiasu. - Miksei kukaan lähde iltapuvussa lmarjametsään tai uikkareissa uudenvuoden vastaanotolle? En väitä, että itse aina onnistuisin valitsemaan tilanteeseen sopivimmat vaatteet, mutta toivottavasti räikeimmät virheet olen toivottavsti olen jo tehnyt ja osaan olla vastaisuudessa tilannetajuisempi.
Collarit hupparit, voiko oksettavempia vaatteita olla, ei voi.
Mukavasti voi pukeutua myös siististi ja fiksusti näyttämättä jollekin laitapuolen kulkijalle.