Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli lapsellisesti tehty, tiedetään, mutta tunginpa juuri naapurin mummon postiluukusta sen rappukäytävään jättämän roskakassin sisällön

Vierailija
27.01.2017 |

Mulle on aivan liikuttavan yhdentekevää onko mummo liian raihnainen viemään niitä ulos asti, ja onko se lopulta joku omainen tai kotihoitaja joka ne rapusta roskikseen vie, mutta jos niitä ei viedä saman tien ulos, ne säilötään omassa asunnossa, ei rappukäytävässä. Lakikin on asian suhteen aivan yksiselitteinen, rappukäytävässä ei säilytetä MITÄÄN.

Perkeleen mummomafia, joka kuvittelee saavansa tehdä ihan mitä vaan ja muiden pitää vain sietää, koska voi mummoraukat. Ei paljoa huvita haistella mummon haisevia roskia rappukäytävässä, saati sitten mikä riski ne ovat tulipalotilanteessa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Teen vähän vastaavanlaisia stuntteja itsekin.

Vierailija
2/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos se pussi oli vahingossa unohtunut rappukäytävään. Mummolle tullut vaikka kiire vessaan kesken roskien viennin, eikä enää hetken kuluttua muistanit, että roskat jäi rappuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos se pussi oli vahingossa unohtunut rappukäytävään. Mummolle tullut vaikka kiire vessaan kesken roskien viennin, eikä enää hetken kuluttua muistanit, että roskat jäi rappuun?

Ei ole kykeneväinen asumaan enää kotona normaalissa asunnossa jos ei pysty pidättämään ja unohtelee asioita. Pitäisi ymmärtää muuttaa palvelutaloon siinä vaiheessa.

Vierailija
4/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon itekin törmänny tollaseen. Tosin roskien jättäjä ei oo mummo vaan ihan vetree neli kymppinen perheen äiti joka ilmeisesti on vaan laiska.

Vierailija
5/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusipää.

Vierailija
6/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussi on voinut ihan vahingossa unohtua siihen rappuun.

Minä olisin vienyt sen roskikseen tekemättä numeroa asiasta.

Jos rapussa on usein jonkun roskapusseja, sitten ilmoitus.

Mutta tunkemaan roskia toisen postiluukkuun.... Alhaista! Naurettavaa! Häpeällistä!

Eipä ollut sitten edes iso pussi(llinen), jos kapeasta luukusta mahtuivat.

Vierailija
7/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vienyt mummon roskapussin roskiin, jos olisin tollasesta häiriintynyt. En asu kerrostalossa, mutta olen itsekkin laittanut roskapussin välillä ovenpieleen ulkopuolelle odottamaan roskiin viemistä. Olen vienyt sen sitten samalla kun olen lähtenyt lenkille/töihin tms.

Vierailija
8/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava ap. Ja jonain päivänä itsekin vanha.

Vierailija
9/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään kaupungilla kävellessäni katse osui erään arvokkaan näköisen vanhan kerrostalon ranskalaiseen parvekkeeseen, joka oli sullottu aivan täyteen täysiä roskapusseja. Naurunpyrskähdys pääsi.

10/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava ap. Ja jonain päivänä itsekin vanha.

Ja kun on vanha niin 

a) on ihan ok  aiheuttaa sotkua ja hajuhaittoja porraskäytävään? Eikä se haittaa, että sotkujen siivoaminen on pois yhteisistä rahoista?

b) on ihan ok aiheuttaa potentiaalinen vaaratilanne kaikille talon asukkaille?

Mikä laki tai moraali oikeuttaa moiseen vain sen takia, että on vanha? Oletetaan että talossa tapahtuu tulipalo, jossa kuolee yksi talon asukas. Lohduttaako se omaisia, että heidän läheisensä kuoli vanhan ihmisen takia. Nuoren aiheuttamanahan se olis ihan kauheaa, mutta kun kyseessä oli vanha mummo niin hei, ei haittaa.

Jokaisella on samat säännöt kerrostaloissa. Roskien paikka ei ole rappukäytävässä. Vanhuus ei muuta asiaa. Roskat säilytetään joko siellä omassa asunnossa tai viedään roskasäiliöön.

11/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vanha niin sitä varmaan itse kukin toivois että ympäristö suhtautuis armeliaasti.

Vanhuksen kunnosta riippuu tietty, mutta kuulostaa siltä että tulit tänne kehumaan että pääsit lyömään lyötyä.

Humaania olisi ollut soittaa ovikelloa ja kysyä että onko kaikki kunnossa, esimerkiksi.

12/22 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pistetä ja sininen papukaijamerkki!

Ps. Miten sait roskapussin sisään postiluukusta?

13/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset voimafantasiat sieltä.

Vierailija
14/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmällä vaivalla olisit päässyt jos olisit vienyt pussin roskiin. Mutta saitpahan aiheutettua vanhalle ihmiselle levottomuutta ja pahan mielen. Jos mummo liikkuu huonosti ja pihalla on liukasta, on ymmärrettävää ettei hän uskalla viedä roskia perille asti. 

Kunhan odotat hetken olet itsekin vanhus, hoksottimet eivät pelaa yhtä tehokkaasti(?) kuin nyt, jalat eivät tottele, et saa apua kotiin tarvitsemassasi määrin. Naapurisi purkaa rappuun hätäpäissäsi jättämäsi roskapussin ja työntää roskat yksitellen postiluukustasi sisään (eihän se muuten onnistu). Siinä kun kumartelet ja poimit niitä vaivalloisesti eteisen lattialta, ehkä muistat tämän nuoruutesi uroteon. 

Sen kyllä ymmärrän että ihmiset ovat juntteja ja tylyjä, sellaisia ihmisiä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Mutta että vielä tullaan vieraille ihmisille nettiin elvistelemään omalla tökeröllä käytöksellä – ei mene mun kaaliin. Kertoisitko tuon saman jutun bussipysäkillä odotteleville vieraille ihmisille, samaan sävyyn? 

Vierailija
15/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ehkä itse sentään tuollaiseen ryhtynyt, kun ei tiedä mitä roskapussin jättämisen takana on, mutta siinä olen tehnyt mielestäni aivan oikein, että olen vienyt yläkerran äijän parvekkeelleni heittämät tyhjät röökiaskit hänen postiluukustaan sisään. Tiedän siis varmasti, että ne ovat tulleet hänen parvekkeeltaan, koska muita ei yläpuolellani asu ja parvekkeet ovat sen verran kaukana toisistaan. Ilmeisesti temppu on myös tehonnut, koska nyt pitkään aikaan yhtään askia ei ole parvekkeelleni tullut.

Vierailija
16/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidosta päivää. Usein samassa rapussa on monta autettavaa joilta viedään myös roskat käynneillä. Aikataulu on kiireinen ja roskakatos on usein minun näkökulmastani kaukana. Jos ramppaan seitsemän ihmisen roskat yksitellen käyntien välissä roskikseen niin myöhästyn, joten todellakin raahaan pussit mukanani ja jätän seuraavan asiakkaan oven ulkopuolelle, vien kerralla sitten talosta poistuessani kaikki roskat. Ärsyynny ihan rauhassa, sinä mielensäpahoittaja.

Aloittajan naapurimummolla voi muuten olla sopimus jonkun mukavamman naapurin kanssa, että ohikulkiessaan vie tämän roskat kun mummo ei itse kykene. Todella toivon että ap itse on joskus vanha ja raihnainen (todennäköisesti onkin) ja kukaan ei auta, senkun tekee kiusaa vaan.

Vierailija
17/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla 100% varma etta pussi oli mummon? Avasitko ja loysit todisteita? Ehka joku toinen artynyt kiusantekija oli jattanyt sen juuri mummon oven eteen.

Olen niin hyvillani etta olen jo mummo eika hormoonit enaa jyllaa, voi ottaa elaman vahan rennommin. Ei tarvitse jokaisesta pikkuasiasta hermostua ja kauhistua eika maksa mitaan korjailla jonkun muun jatoksia. Kylla sinakin jonain paivana alat ymmartaa elamaa.

Vierailija
18/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan sekasin? Sehän on ollut vaan roskapussi, hitto vie. Jos se olisi minua niin haitannut siinä rappukäytävällä, ja olisin tiennyt kenen se on, esim tässä jonkun vanhan ihmisen joka syystä tai toisesta ei sitä ole vienyt roskikseen, OLISIN VIENYT SEN ITSE. Todella julmaa kaataa postiluukusta toisen roskia, helvetin alhaista. Taitaa sulla olla nuppi löysällä

Vierailija
19/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ollut lapsellista vaan ilkeää, inhottavaa ja epäempaattista. Hävettää sun puolestasi.

Vierailija
20/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asuu liikuntarajoitteinen mummo ja ollaan sovittu, kun teen oman viikkosiivouksen ja vien roskani, yleensä perjantai-iltaisin, vien mummon roskiksen samalla.

Ja mistäs tiedät, ettei roskiksen jättäjä ollut kaupungin työntekijä, jos taloyhtiössä asuu useampi vanhus ja hän vie kerralla kaikki, kun on minuutti aikataulu.

Kuulostat ap. kyllä ilkeältä, kun todennäköisesti olet itsekkin joskus vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme