Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli lapsellisesti tehty, tiedetään, mutta tunginpa juuri naapurin mummon postiluukusta sen rappukäytävään jättämän roskakassin sisällön

Vierailija
27.01.2017 |

Mulle on aivan liikuttavan yhdentekevää onko mummo liian raihnainen viemään niitä ulos asti, ja onko se lopulta joku omainen tai kotihoitaja joka ne rapusta roskikseen vie, mutta jos niitä ei viedä saman tien ulos, ne säilötään omassa asunnossa, ei rappukäytävässä. Lakikin on asian suhteen aivan yksiselitteinen, rappukäytävässä ei säilytetä MITÄÄN.

Perkeleen mummomafia, joka kuvittelee saavansa tehdä ihan mitä vaan ja muiden pitää vain sietää, koska voi mummoraukat. Ei paljoa huvita haistella mummon haisevia roskia rappukäytävässä, saati sitten mikä riski ne ovat tulipalotilanteessa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkimys ap. Mistä sä edes tiedät roskiksen olevan mummon, kun yhtä hyvin se voisi olla mun.

Silloin kun leivon, vien aina naapurin mummolle lämpimäisiä ja otan oman roskiksen mukaan ja jätän hetkeksi roskiksen rappukäytävään, kun vaihdan muutaman sanan hänen kanssaan ja yleensä vien leipomukseni valmiiksi keittiöön ja kun tulen hänen luontaan sitten suuntaa roskakatokseen.

Täst edes älä koske toisten roskiksiin.

Vierailija
22/22 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse unohtanut kerran. Puhelin soi, laskin pussin kädestäni, suunnitelmat muuttui, en mennytkään lenkille vaan siivosin pikapikaa ja laitoin ruokaa. Vieraat tuli, roskis oli vastaanottamassa oven pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän