Ottakaapa oppia pullukkamammat: "Hanna, 30, laihdutti 50 kiloa - puolet painostaan"
http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/201701272200061092_lv.shtml Tuollaista jälkeä syntyy kun tekee töitä itsensä eteen kaikenlaisen marinan ja läskigeenien yms. syyttelyn sijaan!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski kuvassa normaali ilme nam ja uusissa kuvissa tuollanen myötähäpeää herättävä duckface mytristys.
Mä tykkään aina näistä laihduttamisuutisista mutta tässä vähän tunnelmaa latisti tuo tyrkkymäisyys mikä kuvista välittyy. Mahtava suoritus kuitenkin. Ihoa ihmettelen, voiko nahka tosiaan kutistua ilman korjausleikkausta tuollaisen pudotuksen jälkeen, mutta jos voi niin kiva juttu.
Joo, toi "nahan kutistuminen" kiinnostaa muakin. Vahinko ettei jutussa sanottu mitään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski kuvassa normaali ilme nam ja uusissa kuvissa tuollanen myötähäpeää herättävä duckface mytristys.
Mä tykkään aina näistä laihduttamisuutisista mutta tässä vähän tunnelmaa latisti tuo tyrkkymäisyys mikä kuvista välittyy. Mahtava suoritus kuitenkin. Ihoa ihmettelen, voiko nahka tosiaan kutistua ilman korjausleikkausta tuollaisen pudotuksen jälkeen, mutta jos voi niin kiva juttu.
Joo, toi "nahan kutistuminen" kiinnostaa muakin. Vahinko ettei jutussa sanottu mitään siitä.
Uskoisin, että voi kutistua. Kyse on nuoresta naisesta. Samalla tavalla raskaudessakin vatsanahka palautuu joillain, toisilla ei. Minulla ei ihossa näy mitenkään, että olen ollut 10 vuotta 30 kiloa ylipainoinen. Laihdutustahti (minulla kuitenkin -3 kg/kk eli ei mahdottoman hidaskaan), geenit ja se miten kilot ovat kertyneet vaikuttaa. Oli kuitenkin laihtuessani jo 38-vuotias. Äidilläni ja siskollani on kolme lasta kummallakin ja hekin voisivat vaikka napapaitaa käyttää. Selluliitti puolestaan on sukumme vitsaus.
Joo, olis kiva nähdä totuus alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain palautuu, joillain ei. Itse pudotin parikymppisenä 50 kg, ja vatsaani jäi raskausarpinen nahkapussukka. Myös reisiin ja alleihin jäi yli määräistä nahkaa. Laihdutus tahti oli maltillinen ja liikuntaa harrastin ( ja harrastan edelleen) runsaasti. Silti kävi näin.
Häpeän vartaloani jopa enemmän kuin silloin reilusti ylipainoisena. Bikineistä ja parisuhteesta on tällä vartalolla turha haaveilla.
N30
Ensimmäisessä kuvassa paljon nätimpi kuin toisessa. Miksi pitää vääntää vartalo tuollaiseen asentoon ja pää takakenoon jne ... hyi!
Mutta hieno elämänmuutos. Pääasia ettö on itse tyytyvöinen.
- Onpa se Maija mukava ja ystävällinen.
- Tuskin. Ajattelee kuitenkin mielessään pahaa ja puhuu mukaystävällisesti.
-> Miksi spekuloida jollain nahkalla, kun yleisölle näkyy nimenomaan vaatteellinen versio.
Epäilen, että samalla reissulla, kun on hommannut silikonit, on ihoakin kiristetty