Ottakaapa oppia pullukkamammat: "Hanna, 30, laihdutti 50 kiloa - puolet painostaan"
http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/201701272200061092_lv.shtml Tuollaista jälkeä syntyy kun tekee töitä itsensä eteen kaikenlaisen marinan ja läskigeenien yms. syyttelyn sijaan!
Kommentit (48)
Ei tuo vielä mitään, australialainen bloggaaja Shauna Reid laihdutti 160 kilosta 80 kiloon (on siis pitkä nainen). Sympaattinen typy, eikä koskaan väitä että laihis olisi ollut helppo. Hitaasti mutta varmasti, hänellä taisi mennä kaikkiaan pari vuotta päästä tavoitteeseensa. Hänellä olivat lihomisen taustalla sekä äidiltä peritty syömishäiriö että vakava masennus. Shaunan blogin seuraaminen antoi minulle aikanaan paljon apua laihdutukseen, vaikka minulla pudotettavaa painoa olikin paljon paljon vähemmän.
30?! Luulin että 50 v. Mutta hyvin on laihtunut.
Mitä sulle kenenkään laihdutukset kuuluu? Mä pudotin jo 35 kg ja lisää lähtee, eikä tarvitse tulla someen itseensä esittelemään. Mä en katsos olekaan laihtunut aivoistani.
Hyvin on pudottanut painoa, hieno suoritus!
On kyllä kasvoista todella paljon vanhemman näköinen tuossa jälkeen-kuvassa. Voi toki olla huono kuvakin.
Jos mä laihduttaisin 50 kiloa, olisin takaisin syntymäpainossani 3,9 kg :D
En ota. Ota sä oppia ja pidä turpas kii.
No höh. Minä laihdutin vain 48 kiloa reilu 10 vuotta sitten. Sama paino edelleen. Painon pudotukseen meni vuosi. Sen jälkeen 2 raskautta eikä paino noussut.
Läski = laiska.
Totuus ei pala tulessakaan.
Olipa kaunis aiemmin. Itse painan 90 kg mut rasvaa munssa ei ole. Urheilen vaan niin paöjon et lihakset painaa ja olen pitkä. Hassua kun aina ajatellaan et 90 kiloinen on lihava. Voi olla myös rasvaton.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä laihduttaisin 50 kiloa, olisin takaisin syntymäpainossani 3,9 kg :D
Samis. :D Tai no, olisin läski, koska painaisin lähes 7 kiloa. Voisi ehkä vielä nipistää. :,(
En halua olla noin laiha, toisaalta en ole noin lihavakaan kuin lähtötilanne.
En laihduta enää koskaan eikä sille ole mitään tekosyytä vaan se syy, että joka kerta olen lihonut takaisin ja yli lähtöpainon. Olen sekoittanut aineenvaihduntani syömällä erittäin vähän koko lapsuuden ja nuoruuden yli parikymppiseksi asti ja laihduttamiset aloittanut jo normaalipainon sisällä. Laihduttaminen on yleensä ollut aika helppoa ja parhaimmillaan kilot ovat olleet poissa vuosia. Nyt taktiikka on se, että hyvien tilaisuuksien tullen yritän vaivihkaa saada painoa alas. Kesällä lähti 5 kg ja nyt haluan vain yrittää pitää tilanteen tässä toistaiseksi.
Todella hieno saavutus mutta mikä saa aikuisen ihmisen tekemään tuollaisia noloja teini-duckface -peiliotoksia...?
Kyllä täytyy olla tyytyväinen, että oma vaimo on sentään pysynyt samoissa mitoissa, kuin oli ensimmäisen kerran tavattaessa kohta 20 vuotta sitten. Kehtaa liikkua hänen kanssaan ihan julkisesti ja kyllähän se seksiinkin vaikuttaa positiivisesti, kun ei tarvitse sulkea silmiään. :)
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunis aiemmin. Itse painan 90 kg mut rasvaa munssa ei ole. Urheilen vaan niin paöjon et lihakset painaa ja olen pitkä. Hassua kun aina ajatellaan et 90 kiloinen on lihava. Voi olla myös rasvaton.
Kyllä sussa rasvaa on.
Tällähän
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiesitkö että suomalaisissa miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa.
Tällähän sitä naisilla on tapana itseään lohduttaa, mutta ihan oikeasti minä kyllä ihmettelen näitä tilastoja. Omassa kaveripiirissä miehet kuntoilevat ja liikkuvat ahkerasti, kun taas naiset ovat enemmän tai vähemmän löysiä melkein kaikki. Samanhan näkee tuolla katukuvassa, ellei halua itselleen valehdella.
Ja ihan normaalipainoinen nainen olen itse.
En tiedä näyttääkö tuo muija yhtään paremmalta oikeanpuoleisessa kuvassa. Meikki ja duckface pilaavat sen minkä laihtuminen pelastaa.
Ha ha, pullukkamammojen pahansuopa katkeruus loistaa tänne asti! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiesitkö että suomalaisissa miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa.
Tilastoissa ei eritellä painon syytä niin lihaksikkaat adonikset voivat mennä bmi:n puolesta johonkin huomattavan ylipainoisten kategoriaan. Kyllä sen tuolla katukuvassa näkee kummille herkut maistuu. ohis
Kyllä todellakin hivelee silmiä ne vyön päällä lepäävät karvamahat, joillakin roikkuu uhkeat tissitkin mahan lisäksi. Silkkaa silmäkarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sussa rasvaa on.
No tisseissä vähän ja persauksissa vähän juu.
Väität tosissasi, että painoindeksissä huomioidaa koostuuko paino lihasmassasta vai läskistä? :O