Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottakaapa oppia pullukkamammat: "Hanna, 30, laihdutti 50 kiloa - puolet painostaan"

Vierailija
27.01.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viikon-laihduttaja/201701272200061092_lv.shtml Tuollaista jälkeä syntyy kun tekee töitä itsensä eteen kaikenlaisen marinan ja läskigeenien yms. syyttelyn sijaan!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiesitkö että suomalaisissa miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa.

Tilastoissa ei eritellä painon syytä niin lihaksikkaat adonikset voivat mennä bmi:n puolesta johonkin huomattavan ylipainoisten kategoriaan. Kyllä sen tuolla katukuvassa näkee kummille herkut maistuu. ohis

Johan nyt vitsin murjaisit : D

Väität tosissasi, että painoindeksissä huomioidaa koostuuko paino lihasmassasta vai läskistä? :O

Vierailija
22/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, australialainen bloggaaja Shauna Reid laihdutti 160 kilosta 80 kiloon (on siis pitkä nainen). Sympaattinen typy, eikä koskaan väitä että laihis olisi ollut helppo. Hitaasti mutta varmasti, hänellä taisi mennä kaikkiaan pari vuotta päästä tavoitteeseensa. Hänellä olivat lihomisen taustalla sekä äidiltä peritty syömishäiriö että vakava masennus. Shaunan blogin seuraaminen antoi minulle aikanaan paljon apua laihdutukseen, vaikka minulla pudotettavaa painoa olikin paljon paljon vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30?! Luulin että 50 v. Mutta hyvin on laihtunut.

Vierailija
24/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kenenkään laihdutukset kuuluu? Mä pudotin jo 35 kg ja lisää lähtee, eikä tarvitse tulla someen itseensä esittelemään. Mä en  katsos olekaan laihtunut aivoistani.

Vierailija
25/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pudottanut painoa, hieno suoritus!

On kyllä kasvoista todella paljon vanhemman näköinen tuossa jälkeen-kuvassa. Voi toki olla huono kuvakin.

Vierailija
26/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä laihduttaisin 50 kiloa, olisin takaisin syntymäpainossani 3,9 kg :D

Vierailija
27/48 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Ota sä oppia ja pidä turpas kii.

Vierailija
28/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Minä laihdutin vain 48 kiloa reilu 10 vuotta sitten. Sama paino edelleen. Painon pudotukseen meni vuosi. Sen jälkeen 2 raskautta eikä paino noussut.

Vierailija
29/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski = laiska.

Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
30/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaunis aiemmin. Itse painan 90 kg mut rasvaa munssa ei ole. Urheilen vaan niin paöjon et lihakset painaa ja olen pitkä. Hassua kun aina ajatellaan et 90 kiloinen on lihava. Voi olla myös rasvaton.

Vierailija
31/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä laihduttaisin 50 kiloa, olisin takaisin syntymäpainossani 3,9 kg :D

Samis. :D Tai no, olisin läski, koska painaisin lähes 7 kiloa. Voisi ehkä vielä nipistää. :,(

Vierailija
32/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla noin laiha, toisaalta en ole noin lihavakaan kuin lähtötilanne.

En laihduta enää koskaan eikä sille ole mitään tekosyytä vaan se syy, että joka kerta olen lihonut takaisin ja yli lähtöpainon. Olen sekoittanut aineenvaihduntani syömällä erittäin vähän koko lapsuuden ja nuoruuden yli parikymppiseksi asti ja laihduttamiset aloittanut jo normaalipainon sisällä. Laihduttaminen on yleensä ollut aika helppoa ja parhaimmillaan kilot ovat olleet poissa vuosia. Nyt taktiikka on se, että hyvien tilaisuuksien tullen yritän vaivihkaa saada painoa alas. Kesällä lähti 5 kg ja nyt haluan vain yrittää pitää tilanteen tässä toistaiseksi.

Vierailija
33/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno saavutus mutta mikä saa aikuisen ihmisen tekemään tuollaisia noloja teini-duckface -peiliotoksia...?

Vierailija
34/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla tyytyväinen, että oma vaimo on sentään pysynyt samoissa mitoissa, kuin oli ensimmäisen kerran tavattaessa kohta 20 vuotta sitten. Kehtaa liikkua hänen kanssaan ihan julkisesti ja kyllähän se seksiinkin vaikuttaa positiivisesti, kun ei tarvitse sulkea silmiään. :)

Vierailija
35/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kaunis aiemmin. Itse painan 90 kg mut rasvaa munssa ei ole. Urheilen vaan niin paöjon et lihakset painaa ja olen pitkä. Hassua kun aina ajatellaan et 90 kiloinen on lihava. Voi olla myös rasvaton.

Kyllä sussa rasvaa on.

Vierailija
36/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän

Vierailija kirjoitti:

Tällähän sitä naisilla on tapana itseään lohduttaa, mutta ihan oikeasti minä kyllä ihmettelen näitä tilastoja. Omassa kaveripiirissä miehet kuntoilevat ja liikkuvat ahkerasti, kun taas naiset ovat enemmän tai vähemmän löysiä melkein kaikki. Samanhan näkee tuolla katukuvassa, ellei halua itselleen valehdella.

Ja ihan normaalipainoinen nainen olen itse.

Vierailija
37/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näyttääkö tuo muija yhtään paremmalta oikeanpuoleisessa kuvassa. Meikki ja duckface pilaavat sen minkä laihtuminen pelastaa.

Vierailija
38/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha, pullukkamammojen pahansuopa katkeruus loistaa tänne asti! :D

Vierailija
39/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoissa ei eritellä painon syytä niin lihaksikkaat adonikset voivat mennä bmi:n puolesta johonkin huomattavan ylipainoisten kategoriaan. Kyllä sen tuolla katukuvassa näkee kummille herkut maistuu. ohis

Kyllä todellakin hivelee silmiä ne vyön päällä lepäävät karvamahat, joillakin roikkuu uhkeat tissitkin mahan lisäksi. Silkkaa silmäkarkkia.

Vierailija
40/48 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sussa rasvaa on.

No tisseissä vähän ja persauksissa vähän juu.