Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa viisaat naiset miksi minä saan orgasmin nopeasti itsekseni, mutten koskaan mieheni kanssa?

Vierailija
27.01.2017 |

Oon/ ollaan koitettu kyllä varmasti kaikkea maailmassa.. Mutta kun ei, niin ei. Mitä ihmettä mä teen?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ihan ainoa??

Vierailija
2/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot frigidi akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet tottunut liikaa omaan sormeen, joka osaa tehdä juuri oikeat liikkeet. Tai sitten miehes on tumpelo. Kokeilepa yhdynnän aikana, vaikka kun miehesi on sinun päällä, hyväillä samalla itse itseäsi. Se varmasti auttaa. Tai joku värinäpupu messiin. Sun miehes ei vaan osaa.

Vierailija
4/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vain henkisesti runkkari ja peräkammarin tyttö joka ei osaa rentoutua miehen seurassa.  muuten osaisit tehdä saman asian kuin yksinkin ollessasi ja neuvoa miehelle

Vierailija
5/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, eikä oo taidon taikka yrityksen puutteesta kyse. Nautin kuitenkin.

Vierailija
6/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen tietää parhaiten, mikä kiihottaa ja itse osaa toimia parhaiten. Kumppanille voi yrittää selittää mistä pitää mutta se toinen ei kumminkaan osaa yhtä täydellisesti reagoida sun kehon tuntemuksiin ja tarpeisiin kuin sinä itse.

Toinen syy on että omassa seurassaan ihminen on täysin rento, toisen seurassa ei välttämättä.

Vierailija
7/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielentila?

Vierailija
8/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet miehesi kanssa miestäsi. Itseksesi fantasioit eli ajattelet jotain mikä oikeasti kiihottaa sinua. Tai sitten miehen seurassa et osaa olla rento, kenties vain itseksesi uskallat heittäytyä nautintoon etkä mieti liikoja.

Tsemppiä!

Vierailija
9/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rentona, ajatteletko liikaa, nolosteletko tulla miehen nähden?

Vierailija
10/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Meit... öhöm, teitä, on varmaan paljon!

Miehestä on lähinnä haittaa jos olisi sadan metrin pikaorgasmikisa. Itsensä tuntee parhaiten. Ei kukaan vieras voi tuottaa samoja täsmätuntemuksia.

Vierailija
11/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet miehesi kanssa miestäsi. Itseksesi fantasioit eli ajattelet jotain mikä oikeasti kiihottaa sinua.

Auts!

t. mies

Vierailija
12/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on liian pieni. MOT.

Vierailija
13/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Täytyy sanoa että olen tässä kerennyt harjoittelemaan, niin miehen kuin itsenikin kanssa. Harmittaa vaan. Joskus ois kivaa saada siinäkin. Jotenkin on noloa ruveta itseä siinä räpläämään...

( kun eikös kunnon nainen saa ihan tosta vaan, pökkiessä)

Vierailija
14/16 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on estoinen ja tai kova suorittaja niin vaikeaksi menee. Teidän kannattaa rauhassa opetella yhdessä. Teet sen itse ensin miehesi katsellessa , sitten miehesi auttaessa vähän ja lopiuta miehesi tehdessä ja sinun aittaessa vähän ja lopulta mies tekee ja sinä vaan antaudut nauttimaan kärsivällisesti.

Vierailija
15/16 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on miehesi peniksen koossa. Ellei se ole riittävän iso, seksi on surkeaa. Tiedän kokemuksesta. Kun saa riittävän isoa ja kovaa kalua sisäänsä, orgasmi on varma. Ei onnistu millään 15 senttisellä.

Vierailija
16/16 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole tarpeeksi estottomia vapuatuneeseen seksiin,neuvo miehellesi kuinka hyväilet itsellesi orkun,hän varmasti haluaa oppia sen