Ostin tänään 3500 € maksavan mekon :)
Kommentit (35)
Miten niin omen hullu? Perustelkaa! Ap
No kai sentään pääsit itse vaikuttamaan mekkosi yksityiskohtiin ja rakenteeseen, etkä tyytynyt johonkin valmisvaatteeseen, jonka kuvittelet olevan erityisen hieno kun se on joku n.n. merkkiä ja valmistettu missä lie hikipajassa, vaikka eihän sitä saa merkki tuotteita arvostella, kun heti vedetään kateus ortti esiin.
Toivottavasti käytät sitä ainakin 150 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
häähullu?
Ei ole hääpuku, vaan tavallinen iltapuku. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten niin omen hullu? Perustelkaa! Ap
Kysyit mitä ajatuksia herättää. Tuo heräsi spontaanisti heti otsikon nähtyäni.
Ei muuta kuin että sulla on paljon rahaa, ostaisin minäkin jos mulla olis. :)
Vierailija kirjoitti:
No kai sentään pääsit itse vaikuttamaan mekkosi yksityiskohtiin ja rakenteeseen, etkä tyytynyt johonkin valmisvaatteeseen, jonka kuvittelet olevan erityisen hieno kun se on joku n.n. merkkiä ja valmistettu missä lie hikipajassa, vaikka eihän sitä saa merkki tuotteita arvostella, kun heti vedetään kateus ortti esiin.
Kyseessä on couture-puku, ei valmisvaate. Näitä on tehty vain kolme kappaletta kuulemma ja yksikään ei ole täysin identtinen (väri, yksityiskohdat)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin että sulla on paljon rahaa, ostaisin minäkin jos mulla olis. :)
:) Ap
Laita kuva millaisen löysit :) ostitko ulkomailta vai Suomesta? Jos Suomesta niin mistä kaupasta?
Että haluat ja pystyt ostamaan noin kalliin mekon. Ei muuta. Hienoa olisi jos olisit tukenut käsityöläisyyttä ja ostanut sen joltain ompelijalta.
No ei ole ainakaan rahasta puutetta!
Olisit ostanut kolme.
Siihen kuitenkin roiskahtaa kohta punaviiniä, tai koira syö sen.
Että oot vitun tyhmä ämmä