Pelkään että mieheni on kaappihomo...
Onko kenelläkään kokemusta, mitkä merkit siihen viittaavat?
En jaksaisi puhelimella kirjoittaa koko pitkää listaa mikä saa minut epäilemään mutta aihetta on kyllä.
Kenellekään muulle käynyt näin? Miten se selvisi?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ehdot kolmen kimppaa?? Selkeää TROLLI. KUKAAN nainen ei ehdota tuota.
Olen usein ehdottanut kolmen kimppaa. Kaksi miestä ja yksi nainen. Nainen on dominatrix ja miehet orjia. Orjat joutuvat kumartumaan ja paljastamaan takapuolensa, jota nainen sitten "rankaisee" dildolla.
Tähän mennessä en ole tavannut yhtäkään miestä, joka olisi suostunut kolmen kimppaan dominatrix-naisen kanssa. Orjan rooli ei kiinnosta suomalaismiehiä, koska he ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan ja epävarmoja omasta kyvystään (stondis pettää heti, kun pitäisi ryhtyä tositoimiin).
T. nainen 34v, dominatrix
Tuossa ainoassa asiallisessa vastauksessa oli hyvät neuvot. Jatkossa pidä oma itsesi lähtökohtana miten suhtaudut. Miehesi voi olla kaappihomo, mutta saattaa olla, että hän sen itsekin vielä kieltää.
Ihmetyttää tuo trollikeskustelu. Jos joku on tosissaan paljastamassa trolleja niin ilmeisesti meni pieleen. Voisiko jopa olla niin, että tämä "paljastaja" on itse trolli.
Jouduin vastaavanlaisen "trolliepäilyn" kohteeksi, kun kyselin veneilyyn liittyvää asiaa. Kysymys oli aivan konkreettinen. Jos nämä "trollien metsästäjät" toimivat vilpittömällä mielellä, niin ehkä olen sitten erkaantunut liiaksi tästä some-maailmasta (en asu täällä) ja kirjoitukseni on liian rehellistä, jotta sitä voidaan pitää aitona täällä.
Tuo oli tyypillinen homofobinen reaktio. Nauretaan ja lyödään koko asia leikiksi.
Huvittavaa kyllä, miesten mielestä heillä on aina "oikeus" haukkua naisia lesboiksi (ilman mitään todistusaineistoa) mutta jos nainen epäilee miestä homoksi, silloin miehet VAATIVAT saada selvityksen syistä, miksi miesten heteroseksuaalisuutta epäillään. Onko mies kaappihomo, autisti tai muuten vaan tunnevammainen.