Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kadulla samannäköisiä päivittäin. Olen huonoitsetuntoinen ja silti mielummin näyttäisin enemmän itseltäni kuin häneltä, jos saisin valita. Mitä se kertoo? Mutta jokaisella toki oma maku.

Vierailija
22/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaukseksi käy "korvien edestä sängeksi.

Naiset jotka hysteerisesti muistaa peittää korvansa, niin omaavat yleensä dumbokorvat.

Ei tarvitse kuin katsoa heidän kakaroitaan, niin puolet päästä pelkkää korvaa!

Eläköön kauneus XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla piirteillä huippukaunottaren titteliä saa - ellei ole huippumallin tytär.

Vierailija
24/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ihan nätti, mutta ei mitään erikoista ainakaan noiden kuvien perusteella. Liikkuvasta kuvasta ja juttelusta ihmisen vetovoiman vasta näkee. 

Vierailija
25/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset. Ei muuta.

Vierailija
26/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt hänen äitiä tyylikkäänä ihmisenä, luulen että tytärkin on hyvin kasvatettu ja fiksu nuori naisenalku.

Vierailija
28/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Oikeastiko te mietitte tuollaista, vai onko tämä koko ketju trollien tuotos??

..ja jos, niin paljonko teille maksetaan?

Vierailija
29/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeesti täällä aikuiset ihmiset yläpeukuttaa kommentteja missä teini-ikäistä nuorta hakutaan apinaksi? Ihan oikeesti, miettikää vähän.

Vierailija
30/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku väittää että Kaian piirteissä olisi jotain vikaa. Minä en näe mitään. Hänellä on symmmetriset, kauniit kasvot, joista moni voi vain haaveilla. Kaia tekee jo mallintöitä elokuva-alalla työskentelyn ohella, ja hänestä on todella varttumassa yksi Yhdysvaltojen menestyneimpiä mallikaunottaria.

Hassua, mun ensimmäinen ajatus kuvat katsottuani oli, että Kaialla on epäsymmetriset kasvot.

Vierailija
31/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy kauniimpi minun makuuni. Sellainen klassinen jumalatar jonka kuvia ihailin lapsena.

Vierailija
32/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on nätti pehmeine piirteineen, mutta äitinsä tihkui seksikkyyttä:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ae/ec/84/aeec8414ac79d47…

Toki ikä voi vielä muuttaa tyttärenkin piirteitä

Vierailija
33/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan naisten ulkonäköä haukkuva ketju tämä on, joko miljoonan raja on mennyt rikki. Nyt haukutaan joku lapsi, kuka on seuraava kohde? Naiset tekevät sen ihan itse, osuva slogan, kuka tarvitsee miehiä tähän touhuun ja tuntuu, että miehet on aika kilttejä jos naisiin vertaa noin yleisesti vaikka heidänkin joukosta aikamoisia moukkia löytyy.

Vierailija
34/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän näytä apinalta. Kuka voi sanoa niin? Hän on varmasti hyvin kasvatettu. Cindy on kaunis mutta myös tyylikäs ja hänestä ei ole koskaan ollut ikäviä juttuja lehdissä. Ihastuttava ihminen ja tyttärensä vaikuttaa olevan myös.

Vierailija
35/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihmeellisempää jos hänellä olisi ruma tytär.

Vierailija
36/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä apinoita täällä kommentoimassa.

Vierailija
37/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, nenä ja suu liian tiiviisti, liian lähellä toisiaan. Tosi paljon "ylimääräistä" naamaa niiden ympärillä. Ei ole perinyt äitinsä kauneutta.

Vierailija
38/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nätti eikä varmasti tuota vaikeuksia hänelle että hän on hyväkäytöksinen kuten koko perheensä . Heissä on sellaista tyylikkyyttä mikä puuttuu monilta muilta julkkiksilta etenkin nykypäivänä.

Vierailija
39/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi sievä mutta ei äitinsä veroinen kaunotar eikä tule koskaan olemaankaan

Vierailija
40/50 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyttö on nätti tietysti, mutta valitettavasti mittasuhteet kasvoissa on sen verran pielessä, että äitinsä kaltaista kaunotarta hänestä ei tule. Mutta omalla persoonallisella tavallaan kaunis kylläkin. Cindyn poika on sen sijaan täydellinen ulkonäöltään (ehkä liiankin).