Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö hetkeäkään miettimättä nimeämään miehen kenen kanssa sängyssä oli nautinnolisinta

Vierailija
27.01.2017 |

Minkä ikäinen oli ja minkä ikäinen oli mies silloin? Usein naisen parhaat seksikokemukset ovat 25 - 30 vuotiaana.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Mieheni. Ikävuodet 15-32 ovat olleet parhaat. Jatkoa odotellessa...

Vierailija
22/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen oli ja minkä ikäinen oli mies silloin? Usein naisen parhaat seksikokemukset ovat 25 - 30 vuotiaana.

Nykyisen kanssa ehdottomasti. Ikää 40+ kummallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa on ollut sellaista ilotulitusta,mistä ei ole osannut edes unelmoida. 46 v eteenpäin, mies vuoden nuorempi.

Vierailija
24/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22, mies 36. Yleisesti parhaat seksikumppanit tuntuvat olevan 30-40 vuotiaat. Nuoremmat vielä kokemattomia ja vanhemmat lerppakulleja.

Vierailija
25/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 36 vuotias ja mies 27.

Vierailija
26/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa on muutama viime vuosi ollut aivan uskomatonta, siis neljästä kympistä ylöspäin, takana 17v. Alkuun oli kyllä surkeampaa esitystä, mutta ollaan opittu tuntemaan toisemme ja takuuvarma orgasmi yhdynnässä.

Sinkkuvuosilta on jäänyt mieleen yksi kaverin kaveri, alkuun kiertelimme toisiamme viikkoja aina baarissa tavatessamme...kunnes sitten kerran olimme kumpikin liikkeellä yksin. Päädyimme kämpille ennen puoltayötä. Seksi oli upeaa ja mies huomioi minua joka asiassa aivan käsittämättömän taitavasti. Siis katsoi silmiin kun puhui, ohjaili selästä kun kävelimme, ojensi aamulla pyyhkeen suihkua varten käteen eikä vaan huikannut että ota sieltä kaapista.

Minä olin kai 26 tai 27, mies pari vuotta vanhempi. Pari kertaa otettiin uusinta ihan arki-iltana selvinpäin, sitten se hiipui.

Vierailija
27/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 22 vuotias. Eräs länsisuomalainen Sonni oli toiveiden täyttymys. Valitettavasti "suhde" kesti vain pari kuukautta.

Vierailija
28/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Itse 48 ja mies 48.

Vinkki ap:lle: Ei kannata johdatella vastaajia noin läpinäkyvästi jos oikeasti olet kiinnostunut kuulemaan mitä mieltä he ovat, niin kuin tietysti oletamme.

Todella harvoin kuulee naisten kehuvan erityisen hienoksi seksiä paljon nuorempien miesten kanssa. Olisi hauska kuulla sellaisista kokemuksista.

No tässä tulee. Minä 49 ja mies 12 vuotta nuorempi. Parasta seksiä ikinä. Jotenkin olen miettinyt, että tasa- arvoisempaan maailmaan syntynyt mies osaa paremmin kuunnella naista. Tai sitten on vain huippuyksilö. Tapasimme yhteisen harrastuksen parissa. Hän luuli minua nuoremmaksi ja minä häntä vanhemmaksi.

Vierailija
29/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan. Olin 44 vuotta nainen 23 vuotta. Superseksikäs kaunotar joka todella tuntui nauttivan kanssani. Tykkäsi pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin ja kiihottaa. Toivottavasti olin hänelle yhtä erityinen kuin hän minulle.

Varmasti.

Tapaatte kyllä vielä siellä unien maassa,

missä alunperinkin tutustuitte.

Ja tietenkin heti pilkkaa kun mies on vanhempi.

Mutta jos nainen onkin vanhempi - ooh upeaa.

Vierailija
30/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja ainoa kokemus, josta olen aidosti nauttinut, oli lomaromanssi aikoinaan kreikassa, sikäläisen miehen kanssa. Hän osasi ottaa naisen. En ole ennen enkä jälkeen kokenut mitään samaa.

Vierailija
31/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Minä silloin 24, mies 33.

Vierailija
32/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan ollut miehen kanssa samassa sängyssä edes nukkumassa.

Vierailija
33/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Tällä hetkellä tapailemani mies. Minä 29, hän 35. Oijoi. Pää räjähtää siitä nautinnon määrästä. Kemiamme kolahtavat ilmeisen hyvin sängyssä, ja kumpikin on sopivan avoimia ja estottomia sekä myös sen verran osaavia, että tuloksena on taivaallista seksiä.

Vierailija
34/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä. Saimme molemmat monta kertaa eikä sessioihin liittynyt edes yhdyntä ollenkaan.

Vierailija
35/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. 19-20v eräs mies, joka vieläkin kiskoo puoleensa. Olen 26. Hän 2v vanhempi. Seksuaalinen vetovoima on älytöntä, mutta mitään syvempää siinä ei ole, eikä tule.

Toinen on lasteni isä. Seksi on uskomatonta. Olen jäänyt "jyystämään" häntä tästä syystä vaikka olemme eronneet :D yli 8kk ja ketään muuta en ole käynyt naimassa.. hassua. Toki mahdollisuudetki on ollu aika vähissä.

Vierailija
36/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle neljäkymmentä ja mies kymmenen vuotta vanhempi, ja seksiä on enää ehkä kerran kuussa, mutta kyllä se on todella hyvää yleensä kun sitä on. Silloin nuorempana kun mies jaksoi jopa kerran viikossa harrastaa seksiä, se kesti ja kesti, sitä jyystöä oli ainakin puoli tuntia, enkä yleensä saanut kuin kerran orgasmin siinä aika alkuvaiheessa. Nykyään seksi kestää vähemmän aikaa kun ollaan oltu puutteessa, mutta yleensä saan 2-3 orgasmia ja usein saadaan yhtäaikaa.

Mulla on kokemusta aviomieheni lisäksi vain ex-avomiehestä jonka kanssa olin nuorena n. 8 vuoden ajan, alle ja yli parikymppisenä, silloinkin seksi oli hyvää, eli sain orgasmin lähes aina, mutta en varmaan koskaan useampaa kertaa.

Vierailija
37/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän 30 ja minä 35. Usein lämmöllä muistelen nyt nelikymppisenä koko yön kestäneitä rakasteluja.

Vierailija
38/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatka turkissa; paikallisen miehen kanssa. Ensimmäinen kerta,kun seksi tuntui hyvältä. Tämän kokemuksen jälkeen kaikki kokemukset suomessa ovat tuntuneet mitättömiltä.

Vierailija
39/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, olin 19 -vuotias.

Se oli myös ainoa kerta, kun harrastin miehen kanssa seksiä. Olen pitäytynyt naisissa sen jälkeen.

Vierailija
40/40 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ensihuumassa ollut hyvää ja siitä sit eri aikatauluilla laskenut ku hevosen häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi