Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoo nyt miten mies ilahdutetaan!

Vierailija
27.01.2017 |

Naiselle viedään vaikka kukkia kun halutaan ilahduttaa naista. Minä kerron nyt miten nainen voi vastaavasti ilahduttaa miestä!

Olette syömässä ravintolassa, sanot miehelle: Ota nyt ihmeessä olutta ruuan kanssa! Ja vaikka nelosolutta tällä kertaa ja iso tuoppi tietenkin.

Tällaista lausetta en ole elämäni aikana naisen suusta kuullut. Monia miehiä se ilahduttaisi samalla tavalla kuin kukkien vieminen naiselle ilahduttaa naista.

-mies

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, miks mun pitäis antaa miehelle lupa ravintolassa, että mitä se saa tilata?

Vierailija
2/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin on aina toi et katon oman tuoppikasan takaa miestä että et sitte missään nimessä ota olutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukra, kun meillä ei mies juo ollenkaan.. Eikä pidä siitä että minä juon. Sanoisin tuon, niin vaikuttaisin aivan pöljältä mieheni silmissä.

Vierailija
4/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka pari isoa. Tuleeko muuta mieleesi?

Vierailija
5/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut väärissä piireissä.  Ota rakas olut ja anna mullekin. Lämmitä sä sauna, niin mä sytyttelen kynttilät.

Vierailija
6/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en kieltä miestä juomasta ravintolassa, ihan itse valitsee juomansa. Kukkia olen 16 yhteisen vuoden aikana saanut kahdesti ja ilahtuisin niistä todella.

Miestä osaan kyllä ilahduttaa todella monella tavalla.

Vierailija
7/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot kyllä ihme naisten kanssa ollut jos ei ravintolassa saa olutta juoda.

Vierailija
8/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun poikaystävä tykkää oluesta ja mä en tykkää kukista. Sen sijaan molemmat ilahtuvat elektroniikasta ja peleistä.

N25

Vierailija
9/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä synttärit tulossa ja innoissani avasin tän ketjun, josko sais ideaa mitä keksis. Tota joo... antaisko kortin ennen vai jälkeen kehotuksen?

Vierailija
10/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miestä ilahduttaa, tuopposet ja nainen ihopuvussa rusetilla.

Vierailija
11/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä sanoakin noin, jos mies ei olisi raitis alkoholisti. 

Vierailija
12/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä synttärit tulossa ja innoissani avasin tän ketjun, josko sais ideaa mitä keksis. Tota joo... antaisko kortin ennen vai jälkeen kehotuksen?

Lahjakortti? Omatekemä paras, ei kauppoihin.

Vierailija
13/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle viedään vaikka kukkia kun halutaan ilahduttaa naista. Minä kerron nyt miten nainen voi vastaavasti ilahduttaa miestä!

Olette syömässä ravintolassa, sanot miehelle: Ota nyt ihmeessä olutta ruuan kanssa! Ja vaikka nelosolutta tällä kertaa ja iso tuoppi tietenkin.

Tällaista lausetta en ole elämäni aikana naisen suusta kuullut. Monia miehiä se ilahduttaisi samalla tavalla kuin kukkien vieminen naiselle ilahduttaa naista.

-mies

Harmi, ellet ole. Mä kyllä olen miehilleni (poikaystävät, nuoruuden avoliitto, aviomies, eron jälkeen nyt seurustelukumppani) tuon todennut.

Itse asiassa aika ihanaa heittää monen vuoden (kiireisen sellaisen) jälkeen ihanalle miehelle viesti "täällä ois sauna kuumana ja olut kylmänä, tulisitkos käymään? ;) "... kun molemmille osuu vapaa viikonloppu.

Vierailija
14/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mielummin suihinoton kun luvan kaljan juomiseen.

Vierailija
15/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai sitä tietenkään kuule naisen suusta kun nainen olettaa että mies osaa ihan itse päättää mitä tilaa?

Vierailija
16/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, okei. Eipä kieltämättä tulisi mieleen sanoa, mitä saa tilata. Tähän astiset miehet ovat tilanneet just sitä mitä ovat halunneet ilman erillistä kehotusta, eikä kaljaintoilijoita ole ollut yksikään.

Eikä muuten muakaan ilahduta kukat kummemmin, muuten kuin kauniin ajatuksen vuoksi.

Vierailija
17/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota ole tarvinnut kehotella olutta tilaamaan, ihan itsenäisesti osaa tehdä juomapäätöksensä ja kyllä se usein onkin olutta. Mutta harvemmin ottaa isoa tuoppia, koska täyttää kuulemma niin hirveästi, siis ruuan kanssa. Muuten me ei ravintolassa käydäkään kuin syömässä. Kotona mies juo sen saunaolusen joka lauantai, ei enempää. Joskus valitsee mieluummin viinin ruuan kanssa ja kotona saattaa ottaa konjakin tai viskin, eikä siihenkään tarvitse kehottaa. Joskus on oikein hurjalla tuulella ja ottaa jopa kaksi ;D. Mun puolesta juokoon vaikka pullollisen, mutta eipä tuo juo, ei tykkää krapulasta.

Vierailija
18/18 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, miks mun pitäis antaa miehelle lupa ravintolassa, että mitä se saa tilata?

Mun pitää kyllä joskus vähän yllyttää miestäni, hän on niin jumiutunut työajatuksiinsa. Olen juuri noin tehnytkin, vinkannut että voisi cokiksen sijaan ottaa ison bissen heti ja viiniä ruuan kanssa. Tilataankin sitten viinipullo pöytään. Jälkkäriksi hän sitten tilaakin kahvin ja konjakin, varsinaisen jälkiruuan lisäksi. Joskus käydään ruokailun jälkeen ottamassa vielä viinit, sherryt tai bisset jossain siistissä pubissa. Hyvää tekee. Mieshuoltoa.