nyyh pyyh mies on sika eikä siivoa nyyhkyti nyyh
Nyyh minun pitää aina siivota nyyh selkänahka verillä minua orjuutetaan täällä nyyh. Täällä minä vaan pyykkejä kerään ja mies ei tee mitää nyyh pyyh säälikää minua kuulitteko minua alistetaan.
Nyyh meillä on parisuhteessa ongelmia, nyyh miksi mies aina alistaa minua nyyh miehessäni on kaikki vialla ja se on paha ihminen nyyh. Antakaa neuvoja nyyh mitä teen kun mies alistaa nyyh miksi se sika on olemassa nyyh.
Kommentit (31)
Nyyh pyyh olen mies, joka tunkee naisten foorumille valittamaan naisista, kehtaavatkin täällä avautua arjestaan, first world problems yhyy, katsokaa kun olen nokkela, Ylilaudalta opin tämän uuden trollaustaktiikan uliuli.
Vai on homoillakin samoja ongelmia. Ei sille vain voi mitään jotkut ihmiset eivät vain ymmärrä asioita.
Eikö mies osallistu kynttiläkuppien siirtämiseen ja kevätverhojen miettimiseen?
Aivan kamala sika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä mua vituttaa jos pariskunnan yhteisessä kodissa vain toinen hoitaa kotihommia. Jos ne ei olisi pakollisia, en itsekään lotkauttaisi evääkään siivoamisen, pyykkäämisen, ruoanlaiton tai tiskaamisen eteen, millä oikeudella mun pitäisi raataa ja toinen saisi maata?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vituttaa jos pariskunnan yhteisessä kodissa vain toinen hoitaa kotihommia. Jos ne ei olisi pakollisia, en itsekään lotkauttaisi evääkään siivoamisen, pyykkäämisen, ruoanlaiton tai tiskaamisen eteen, millä oikeudella mun pitäisi raataa ja toinen saisi maata?
Nyyh aina minun pitää raataa nyyh pyyh mies on sika nyyh aina minua alistetaan nyyh
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin tekemättä. Pesisin vain omat pyykkini, laittaisin tasan itselleni ruokaa ja pesisin itselleni lautasen, kupin ja haarukan silloin kun tarvitsisin. Kyllä se toinen puolisko hyvin nopeasti oppii pesemään omat alusvaatteensa ja sukkansa, kun puhtaita ei ole ja kokkaamaan kun ruoka ei tulekaan eteen. (Tai vähintään tilaamaan pizzan.) Pölyn ja ei-biologisten roskien keskellä pystyy elämään jonkin aikaa vallan mainiosti.
Toisin sanoen: sama taktiikka käyttöön kuin sottaisen kämppiksen kanssa soluasunnossa asuessa. (Jos vaikkapa kylppäristä palaa lamppu, niin ei kuin fikkari mukaan suihkussa käyntiä varten. Katsotaan, kumpi lampun vaihtaa. :D )
Tuo siis kaiketi oli alkeellista ironiaa, jonka tavoitteena oli sanoa, että vaikka naiset keskimäärin tekevät kotitöitä selvästi enemmän (noin 60% kotityöstä, lastenhoito mukaanlaskien paljon isommankin osuuden), siitä ei saa olla tyytymätön.
Jos jossakin perheessä vaimo tekee kaikki kotityöt, siitä kertyy jo yhdessä viikossa ilmaista työtä yli parikymmentä tuntia, siis yli puoli työviikkoa.
Ei sinua ap yhtään harmittaisi tehdä 20-tuntista työviikkoa ilman palkkaa...? Sillä välin, kun pomosi makaa vieressä sohvalla juomassa keppanaa ja valittamassa?
Sitähän minäkin. Palstalassukka on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hauska avaus, ap! Valitettavasti tutkimukset ovat osoittaneet, että edelleen Suomessa esim. pyykkihuolto on perheissä pääsääntöisesti naisten harteilla, ja naiset tekevät muutenkin enemmän kotitöitä.
Mitä ajattelit tehdä asialle, muuta kuin valittaa?
Lähde tälle väittämälle? Naiset omivat "kodinhoidon" ja lastenhoidon, miehet tekevät FAKTOJEN mukaan 38 viikkotyötuntia naisten 32 viikkotyötunnin sijasta.
Mikä siinä pesukoneen napinpainamisessa on palstamammoille niin kamalaa?
Jotain siinä kumminkin on, koska se on miehille ylivoimaista.
Katsopas tampio tätä:
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/dlk/dlk00224.pdf
Tuossa on laskettu yhteen sekä kotityöt että palkkatyö, ja kappas kepsausta, naiset tekevät niistä selvästi enemmän kuin miehet.
Tuoreen raportin mukaan miehet tekevät edelleen maailmassa palkkatyötä keskimäärin 34 prosenttia naisia enemmän. Ilman korvausta tehtävät kotityöt sekä lapsista ja vanhuksista huolehtiminen nostavat kuitenkin naisten tekemän työmäärän 50 minuuttia päivässä miehiä korkeammaksi. Vuodessa työmäärä vastaa 39 päivää eli reilusti yli kuukautta.
Talousfoorumin mukaan naisten ja miesten tuloihin ja työntekoon liittyvä eriarvoisuus on lisääntynyt, vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana lähes neljännesmiljardi naista on saatu mukaan työelämään. Raportin mukaan tuloeroihin ja palkattomaan työhön liittyvän eriarvoisuuden umpeen kuromiseen voi mennä peräti 170 vuotta.
Kaikkein suurin ero miesten ja naisten välillä on Intiassa, Portugalissa ja Virossa, joissa naisten lasketaan paiskivan vuodessa töitä yli 50 päivän edestä miehiä enemmän. Miesten työmäärä on naisia korkeampi vain kuudessa maailman maassa, joista kolme on Pohjoismaita: Ruotsi, Norja ja Tanska.
Suomi ei sen sijaan mahtunut tutkimuksessa naapuriensa joukkoon, sillä täälläkin naisten lasketaan tekevän päivässä yli puoli tuntia miehiä enemmän töitä. Suomessa naiset kantavat edelleen useammin vastuun kodin ja lasten hoidosta kuin muissa Pohjoismaissa."
Meillä tehdään aikailla puoliksi kotihommat ja aina kun teen "ylimääräistä" niin vaimo palkitsee käsittämättömällä seksillä.
Minusta tämä on tosi hyvä järjestely ja rakastamme toisiamme yli kaiken. Useimmiten kaikki sujuu itsestään ja ikinä en ole muistuttanut tekemistäni hommista vaan joskus jopa joutunut toppuuttelemaan, kun ei meinaa kunto kestää...
Pulmansa kullakin...
Kotitöistä vinkuja linkkasi sitten hoitajan ohjeita asentohuimaukseen?
Ja toisekseen, kyselyihin perustuvat "tutkimukset" eivät ole yhtään minkään mittari.
On se jumalauta ihme , että minun kotini on siistimpi kuin yhdenkään naisen tai lapsiperheen, vaikka sinkkumies olenkin.
Ihan turhaa vinkua omista valinnoistaan ja siivouskäsityksistään.
Lähde tälle väittämälle? Naiset omivat "kodinhoidon" ja lastenhoidon, miehet tekevät FAKTOJEN mukaan 38 viikkotyötuntia naisten 32 viikkotyötunnin sijasta.
Mikä siinä pesukoneen napinpainamisessa on palstamammoille niin kamalaa?