Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tipattoman tammikuun lopettaa jo tänään?

Vierailija
27.01.2017 |

Joko tänään saa ottaa, koska helmikuu alkaa jo ensi viikolla, ei kai se ole niin justiinsa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sitten ole tipaton tammikuu. Sinä selkärangaton liero!

Vierailija
2/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa! Tää on just se kituviikonloppu, kun melkein saa, mutta ei kuitenkaan ihan. Älä nyt anna periksi.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallinen lupa pitää hakea kukkahattutäti ry:ltä!

Vierailija
4/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu touhutipaton tammikuu kunnon orgioihin.

Vierailija
5/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun luvalla lopettaa.

Määkin lopetin jo viime viikolla.

Kippis!

Vierailija
6/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Eihän sitä muille tarvitse kertoa, että joit viikonloppuna kaksi koria kaljaa, tonkan punaviiniä ja Jallu-pullon pimennysverhojen takana kuset ja paskat housuissa.

Vierailija
7/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppuu touhutipaton tammikuu kunnon orgioihin.

Kerro ihmeessä lisää?

Vierailija
8/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattoman pitäminen lienee järkevää. Silti ajattelen, että onko taustalla lievä alkoholinkäyttöongelma. Ne ihmiset, joilla on kontrolli alkoholin käytön kanssa, tuskin tarvitsevat sen kummempia tipattomia. Kun niitä tipattomia kausia, viikkoja, kuukausia, on pitkin vuotta. Vahinko on, että kun tipaton päättyy, niin suurin osa palaa takaisin entisiin juomatapoihin. Tipattomat ovat toki hyvä keino antaa maksan ja elimistön levätä myrkystä, mutta silti näen tipattoman pelkkänä kosmeettisena peittelynä ja kieltelynä alkoholin liialliselle käytölle. Mutta varmaan on hyvä, että vuodessa on edes yksi neljän viikon tauko alkoholinkäytöstä. Liian moni juo päivittäin. Sitä en ymmärrä lainkaan. t. Kukkahattutäti

Vierailija
9/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin jo 2.1. joten siitä vain!

Vierailija
10/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein kova viinantuska,saa lopettaa.

Vierailija
11/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipattoman pitäminen lienee järkevää. Silti ajattelen, että onko taustalla lievä alkoholinkäyttöongelma. Ne ihmiset, joilla on kontrolli alkoholin käytön kanssa, tuskin tarvitsevat sen kummempia tipattomia. Kun niitä tipattomia kausia, viikkoja, kuukausia, on pitkin vuotta. Vahinko on, että kun tipaton päättyy, niin suurin osa palaa takaisin entisiin juomatapoihin. Tipattomat ovat toki hyvä keino antaa maksan ja elimistön levätä myrkystä, mutta silti näen tipattoman pelkkänä kosmeettisena peittelynä ja kieltelynä alkoholin liialliselle käytölle. Mutta varmaan on hyvä, että vuodessa on edes yksi neljän viikon tauko alkoholinkäytöstä. Liian moni juo päivittäin. Sitä en ymmärrä lainkaan. t. Kukkahattutäti

No eihän tipattoman tammikuun viettäminen poissulje sitä etteikö tipattomia viikkoja ja kuukausia olisi muulloinkin :D ihme vastakkain asettelua.

Vierailija
12/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on viinapäivä.

Vierailija
13/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä saat lopettaa tipattoman millon vaan, mut ei se sillon tipaton tammikuu oo, vaan joku "tipaton 3,5 viikkoo alkuvuodesta".

Vierailija
14/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun tipattomuus mikä se olikaan.

Vierailija
15/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kammoan moisia joukkosopulointeja kuin tipaton tammikuu tai "laitatähänmikätahansatyperäteemapäivätaikuukausi".

Vierailija
16/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa loppua tänään. Enää ei vaan pysty. Tosin melkein kuukausi tuli täyteen, koska aloitin tipattoman jo joulun jälkeen.

Vierailija
17/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap.. elä omaa elämääsi ja tee omat päätökset.

Vierailija
18/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/19 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omantienkulkija ja pidänkin tipattoman toukokuun. Tylsää mennä massan mukana kaikessa.