nyyh pyyh mies on sika eikä siivoa nyyhkyti nyyh
Nyyh minun pitää aina siivota nyyh selkänahka verillä minua orjuutetaan täällä nyyh. Täällä minä vaan pyykkejä kerään ja mies ei tee mitää nyyh pyyh säälikää minua kuulitteko minua alistetaan.
Nyyh meillä on parisuhteessa ongelmia, nyyh miksi mies aina alistaa minua nyyh miehessäni on kaikki vialla ja se on paha ihminen nyyh. Antakaa neuvoja nyyh mitä teen kun mies alistaa nyyh miksi se sika on olemassa nyyh.
Kommentit (31)
Voi, etkö ole saanut itsellesi naista? Onneks mun miehellä on maailman paras nainen, joka tekee kaikki kotityöt ja passaakin vielä päälle! Nyt on putipuhdas koti, herkkuruuat ja pullat odottamassa töistä saapuvaa miestä.
Onneksi nykyisin eroaminen on helppoa. Vielä helpompaa se on, jos asuu avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi, etkö ole saanut itsellesi naista? Onneks mun miehellä on maailman paras nainen, joka tekee kaikki kotityöt ja passaakin vielä päälle! Nyt on putipuhdas koti, herkkuruuat ja pullat odottamassa töistä saapuvaa miestä.
Millainen nainen syöttää miehelleen jotain vehnähöttäpullia? Syötät kaikkea paskaa, että pääset nopeammin perinnöllle?
Tosi hauska avaus, ap! Valitettavasti tutkimukset ovat osoittaneet, että edelleen Suomessa esim. pyykkihuolto on perheissä pääsääntöisesti naisten harteilla, ja naiset tekevät muutenkin enemmän kotitöitä.
Mitä ajattelit tehdä asialle, muuta kuin valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet katkera?
Miksi sinä olet noin lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyisin eroaminen on helppoa. Vielä helpompaa se on, jos asuu avoliitossa.
Jep, jos ap:n mies haluaa asua kuin sika niin tehköön niin sitten itsekseen.
Nyyh pyyh laitampa oivan ja piikikkään vastauksen jonka olen täysin itse keksinyt nyyh miksi olet katkera etkö saa naista nyyh, toivottavasti nyt se sika on ymmärtää tehneensä väärin nyyhks
Vierailija kirjoitti:
Nyyh pyyh laitampa oivan ja piikikkään vastauksen jonka olen täysin itse keksinyt nyyh miksi olet katkera etkö saa naista nyyh, toivottavasti nyt se sika on ymmärtää tehneensä väärin nyyhks
Et voisi enempää olla oikeassa :D
Vierailija kirjoitti:
Pisteet sulle!
Snif ;( Tulin ihan surulliseksi sinun puolesta. Nyyh :'(
Vierailija kirjoitti:
Pidin tätä ensin varsin huonona, muttä tämä korjasi tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen syöttää miehelleen jotain vehnähöttäpullia? Syötät kaikkea paskaa, että pääset nopeammin perinnöllle?
Jaahas sulla taitaakin olla huono päivä :D ajattelin leipoa pullia nyt kun viime kerrasta yli vuosi! Sori et haluun hemmotella miestäni. Suosittelisin siirtymistä ulos tuonne ihanaan auringonpaisteeseen vaikkapa lenkkeilemään, jos se mieli vähän paranisi. Niin teen minäkin nyt, oikein aurinkoista ja lämmintä viikonloppua sulle!
Mun mies onneksi hoitaa siivoukset ja tiskit :) Ihana mies!
Unohdit mainita että olet vielä kotiäiti? ; )
Vierailija kirjoitti:
Nyyh minun pitää aina siivota nyyh selkänahka verillä minua orjuutetaan täällä nyyh. Täällä minä vaan pyykkejä kerään ja mies ei tee mitää nyyh pyyh säälikää minua kuulitteko minua alistetaan.
Nyyh meillä on parisuhteessa ongelmia, nyyh miksi mies aina alistaa minua nyyh miehessäni on kaikki vialla ja se on paha ihminen nyyh. Antakaa neuvoja nyyh mitä teen kun mies alistaa nyyh miksi se sika on olemassa nyyh.
Tuo on hirveä asia !!! Onneksi on av-mammojen "jätä se sika" -palsta, josta saat tämän kalliin neuvon taatusti. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas sulla taitaakin olla huono päivä :D ajattelin leipoa pullia nyt kun viime kerrasta yli vuosi! Sori et haluun hemmotella miestäni. Suosittelisin siirtymistä ulos tuonne ihanaan auringonpaisteeseen vaikkapa lenkkeilemään, jos se mieli vähän paranisi. Niin teen minäkin nyt, oikein aurinkoista ja lämmintä viikonloppua sulle!
Hemmottelet miestä pullilla ja vedät itkupotkuraivarit, jos hän ei hemmottele sinua koruilla ja laukuilla?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies onneksi hoitaa siivoukset ja tiskit :) Ihana mies!
Onkohan miehesi samaa mieltä sinusta??? Kavereillee noituu akkaansa. 😃
Perinnölle? Omaisuuden karttuminen hidastuu, kun toinen tienaaja pelistä pois.
JSS