Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitat viikonloppuna ruuaksi?

Vierailija
27.01.2017 |

Jotain erityistä vai ihan tavallista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Tänään teen ruokaisam salaatin ja leivon sämpylöitä. Huomenna teen pitsan. Sunnuntaina paistetaan kanaa.

Vierailija
2/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä suunnitellut mitään, katsotaan mitä kaapista löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettuja ahvenia, muusia ja salaattia.

Maatiaispossun ulkofilettä.

Vierailija
4/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovanpataa huomiseksi leivinuunissa ja sunnuntaina kana-fetapastaa basilikaöljyllä.

Vierailija
5/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Moskovanpataa? En ole ennen kuullut. Mitä siihen tulee?

Vierailija
6/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa lauantaina ja sunnuntaina rapuspaghettia. Illalla molempina varmaan leipiä

Vierailija
7/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri, että väsäisikö tänään lasten kanssa pizzan, jota tykkäävät olla mukana tekemässä.

Vierailija
8/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Moskovanpataa? En ole ennen kuullut. Mitä siihen tulee?

Mun piti kanssa Googlata. Suolakurkku aina ja aurajuustoa ainakin

Vierailija
9/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsen kotiäitinä ei arki ja viikonloput eroa mitenkään toisistaan, niin eipä sitä tule viikonloppuisin tehtyä yhtään sen erikoisempia ja hienompia ruokia.

Tänään meillä on kasvisgratiinia, seidistä tehtyjä kalamurekepihvejä ja vielä perunamuusia lapselle. Huomiseksi teen jotain broilerin sisäfileistä.

Sunnuntaina suunnittelin tekeväni lasagnea, mutta jollei broileriruokaa riitä sunnuntaina päivälliselle, niin lasagnen teko pitäisi aloittaa jo samaan aikaan kuin aamupalankin ja aamupäivän ulkoilu jäisi välistä. Tai keksiä joku "pikaruoka" päivälliselle ja illallisella vasta nautiskella lasagnea.

Tosissani mietin, että sellainen 5vkon kiertävä ruokalista olisi kyllä loistava! Kylkeen vielä viikon ruokalista valmiiksi, niin arki helpottuisi tuon "mitä tänään syödään" ja "mitä kaupasta tarvitaan" vatvoamisen osalta.

Vierailija
10/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyjä paprikoita ja toisena päivänä leivitettyjä porsaanleikkeitä kera kasvisten.

Vierailija
11/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaisti, keitetyt perunat ja ruusukaalia. Sitä syödään lauantaina ja sunnuntaina.

Vierailija
12/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kanawokkia ja paistettuja nuudeleita

-Tomaatti-katkarapukeittoa

Noihin olisi ainakin ainekset.. Katsotaan mitä sitten tulee tehtyä.

Ai niin ja viikolle olisi tarkoitus tehdä janssoninkiusaus.

Vierailija
13/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syödään eilistä lasagnea. Huomenna ehkä broitsupihvejä ja lohkoperunoita yrttimausteella.. sunnuntaiksi on retkieväät, mennään saareen paistamaan makkaraa lasten kanssa 😊

Vierailija
14/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin ettei mun tarvii laittaa. Mies hoitaa.

Vierailija
15/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista ruokaa.

Tänään on eilistä kaalipataa. Huomenna ajattelin tehdä jääkaapin jämistä kasvissoosia ja syödä burritoja.

Vierailija
16/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko viikon aikonut tehdä pinaatti-uunimunia, jos saisin niitä tehtyä tänään töiden jälkeen! Tekisi mieli myös tonnikalalasagnea.. Ja sushiakin olisi kiva tehdä itse pitkästä aikaa! Olen arkisin tosi laiska kokkaamaan töiden jälkeen.. Nuo pinaatti-uunimunat on siis semmosia että laitetaan raaka muna, kirsikkatomaatteja, pinaattia ja mausteita annosvuokaan ja uuniin, jos joku ihmettelee.

Vierailija
17/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella löytyy moskovanpadan ohje. Mä olen tehny kodin kuvalehden ohjeella. Palapaisti-tyyppinen kastike, jossa suolakurkkua ja aurajuustoa. Ja teen hirvenlihasta, kun sitä pakastin pullollaan.

Vierailija
18/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sisko hoitaa ruokapuolen, meillä perhejuhlat illemmalla. Lauantaina eilistä makkarakeittoa. Sunnuntaisin kokoonnumme aina äidin ruokapatojen äärelle joten en tiedä mitä tekee, mun vuoro tehdä jälkiruoka koko salille. Ajattelin britakakkua tai jos en jaksa niin hedelmäsalaattia.

Vierailija
19/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimesta punaisella lapulla varustettu jauheliha, siitä paistan kastikkeen ja sitten riisiä, pakastekasviksia... Toisena ruokana lihapullia ja jotain lisuketta kaapista...

Vierailija
20/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina mies vie minut ulos syömään. Sunnuntaina voisin laittaa uuniin ranskalaisia ja makkaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme