Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät oikeasti välitä miehen ulkonäöstä niin paljon

Vierailija
27.01.2017 |

Olen läski ja rumakuin mikä. Olen silti onnistunut lisääntymään aina kun haluan, sillä olen multimiljonääri ja omistan Porchen kesäautonani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pinnallinen pimu välittää. Mut oikeasti naiselle todellakin merkitsee ihan muut asiat. Esim miehen kyky ottaa nainen huomioon, hoitaa lapsia, turvata perheen taloutta, kyetä ystävyyteen kumppaninsa kanssa. No kyllähän ne makuuhuonetaidotkin aika paljon merkitsee. Ja se, että on jotakin kemiaa.  Toki jokut naiset hakevat vain turvaa, eivätkä varsinaisesti osaa valita itselleen sopivaa kumppania, ainoastaan jonkun johon takertua. Tai jonkun jonka kanssa lisääntyä. Ja nämä suhteet tunnistaa loputtomasta riitelystäja vaatimuksista ja rakkauden puutteesta. 

Vierailija
2/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot, voisit kyllä kyydittää mua sillä porssella

n44

Vierailija
4/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöllä oikeasti ole kovin suurta merkitystä, jos ei ole jotenkin poikkeuksellisen omituinen tai ruma. Ja hyvin harva ihminen on. Enemmän merkkaa koko olemus, älykkyys, luonne, tapa kohdella muita eläjiä. Rakkaus saa miehen kuin miehen näyttämään komealta ja tästä näkee ne parhaat puolet, mutta jos tämä käyttäytyy huonosti parisuhteessa, ei kanna vastuuta lapsistaan tai muulla tavoin on kakkapää, niin ennen pitkää alkaa vtuttaa koko ihminen ja ulkonäössä huomaa juuri ne virheet, ei niitä kivoja juttuja.

Vierailija
5/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuukausi sitten televisiosta tuli dokumentti miehistä jotka naisenpuutteessaan lähtivät hakemaan naista Ukrainasta. Yksi näistä oli noin viisikymppinen mies joka oli aika normaalin näköinen ikäisekseen ja leventeli ferrarillaan. Edes Ukrainan gold diggerit eivät lämmenneet hänelle, koska hänestä vain huokui se että hän on paska luonteeltaan, oikeasti näkyi kauas että se joka rupeaa tuon kanssa seukkaamaan saa turpaan alta aikayksikön.

Vierailija
6/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät välitä ja osaa naisista kiinnostaa miehen omaisuus. Hienoa, että olet saanut ostettua seuraa.

Minä haluan nätin ja fiksun miehen, joten elän yksin. 

Vierailija
7/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee kumppanin, jonka kanssa todennäköisimmin saa terveitä lapsia (hyvät geenit, ulkonäkö, terveys) ja jolla on edellytykset huolehtia lapsista (hyvä työ, tarpeeksi suuri varallisuus, ok luonne). Tiettyyn rajaan asti toisella ominaisuudella voi kompensoida toista.

Vierailija
8/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä voi olla merkitystä jos se vaikuttaa miehen itseluottamukseen. Naisia viehättää hyvä itseluottamus, se että leikkaa nopeasti ja on hyvä huumorintaju. Tällä paketilla saa naisia vaikka näyttäisi meritursaalta. Hiljainen, hidasälyinen ja komeakin mies voi saada naisia mutta ei yhtä helposti.

Vierailija
9/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan